abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62800766
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Of we nu winnen of verliezen zaterdag, ik ga me sowieso de tering in zuipen.
Ik ga tukken. Nu. Dat klinkt iets minder spannend dan mezelf de tering zuipen, maar ik heb er ook ongelooflijk veel zin in.

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:05:42 #27
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_62800778
Sno als oorlogsmachine in de 16 Ik vreesde even dat hij Ricky ging hoeken.

Het gaat erg moeilijk worden Twente-uit. Benieuwd hoe van Basten het gemis van Suarez gaat oplossen. En morgen zullen er wel nog meer missende spelers bekend worden.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:16:28 #28
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_62800887
Die bal van leo die stuite zo raar op door het kunstgras daarom raakte hij m verkeerd.. ik heb dat ook vaak met kunstgras..
pi_62801011
Ik zit met smart te wachten tot we met deze voorhoede spelen:

Aissati

Suarez-KJH-Sulejmani

Het is nu zo doorzichtig wat Ajax doet, alles op Suarez inspele of op Klaas. Met die 2 erbij word het volgens mij echt een gekkenhuis als dat goed gaat lopen.
pi_62801051
Het lijkt wel steeds slechter te worden, ook door de blessures, maar zoals in het eerdere topic met hetzelfde getal al gezegd werd, we staan nog maar 2 puntjes van de nummer 1.

Neemt idd niet weg dat het érg zwaar wordt tegen Twente.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 01:52:14 #31
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_62801196
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
Aissati

Suarez-KJH-Sulejmani
Heerlijk En dan met onverschrokken held Enoh erachter.
Dat beloven goede tijden te worden, mogen ze eens aanbreken.
Ondertussen vraag ik me echt goed af hoe Ajax nu zaterdag moet gaan spelen.

Vermeer; Oleguer, van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, de Jong, Lindgren, Emanuelson; Leonardo, Huntelaar

???
pi_62801392
Martina zal wel een kans gaan krijgen, maar Sno speelde echt goed die mag van mij ook op 10 starten. Hij is erg balvast en zijn tempo leek ook wat omhoog te zijn gegaan.
pi_62801454
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:35 schreef Wooldoor het volgende:
Martina zal wel een kans gaan krijgen, maar Sno speelde echt goed die mag van mij ook op 10 starten. Hij is erg balvast en zijn tempo leek ook wat omhoog te zijn gegaan.
Klaas speelde op 10 en Sno in de spits volgens mij hoor?
pi_62801483
Wat een half uur invallen tegen Heracles allemaal niet kan doen...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_62801640
Ik zei het al toen ie tekende, aan die leonardo heb je geen ene fuck.
Oprotten met die gast.

[ Bericht 5% gewijzigd door sjimz op 30-10-2008 06:31:40 ]
-
pi_62802071
Vermeer
Oleguer - Wiel - Vermaelen - Urby
Silva - Lindgren - Gabri - Vertonghen
Sno
Huntelaar
pi_62802137
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
Ik zit met smart te wachten tot we met deze voorhoede spelen:

Aissati

Suarez-KJH-Sulejmani

Het is nu zo doorzichtig wat Ajax doet, alles op Suarez inspele of op Klaas. Met die 2 erbij word het volgens mij echt een gekkenhuis als dat goed gaat lopen.
jammer genoeg zijn 2 van de 4 spelers blessuregevoelig en pakken die andere 2 geregeld gele kaarten en dus een schorsing op. vraag me af hoe vaak we ook daadwerkelijk met die 4 voorin voor de volle 100% kunnen spelen. voorlopig hoeven we daar nog niet aan te denken iig.
pi_62802144
wat Daggla zegt, ik wil die Leo nooit meer in Ajax 1 zien, wat een loser. Geen enkele inzet, beleving, mag toch hopen dat dit zijn laaste kans was, ik zie nog liever Kennedy en dat vind ik ook al niks

Zo slecht als de meesten het hier doen voorkomen was het niet. Ajax begon eindelijk wel eens scherp en fanatiek en had de wedstrijd het eerste half uur gelijk moeten beslissen. Daarna was het wel een hele tijd beroerd maar laten we van het positieve uitgaan
En Suarez mag van mij ook nog een disciplinaire straf krijgen, wat een sukkel. Hij leert niet echt snel.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62802158
Mooi

Maar wat een smerige nasmaak door die stomme gele kaart van Suarez. Je zag het aankomen. Hij moet zich er gvd niet mee bemoeien! Je weet dat je op scherp staat. Pak hem dan in Enschede als je daarna thuis tegen Sparta moet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62802174
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 05:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zei het al toen ie tekende, aan die leonardo heb je geen ene fuck.
Oprotten met die gast.
Sinds zijn laatste knieblessure is zelfs zijn grootste wapen (zijn snelheid) eruit

Vond voor de verandering Sno niet eens zo slecht spelen Misschien is de oplossing voor de nr. 10 plek tegen Twente? Verdedigend vind ik hem namelijk veel zwakker spelen.
pi_62802187
Ik zit nog een halve week met Leo in mijn avatar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62802216
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:09 schreef navigator het volgende:
wat Daggla zegt, ik wil die Leo nooit meer in Ajax 1 zien, wat een loser. Geen enkele inzet, beleving, mag toch hopen dat dit zijn laaste kans was, ik zie nog liever Kennedy en dat vind ik ook al niks

Zo slecht als de meesten het hier doen voorkomen was het niet. Ajax begon eindelijk wel eens scherp en fanatiek en had de wedstrijd het eerste half uur gelijk moeten beslissen. Daarna was het wel een hele tijd beroerd maar laten we van het positieve uitgaan
En Suarez mag van mij ook nog een disciplinaire straf krijgen, wat een sukkel. Hij leert niet echt snel.
7 (vaak onnodige) gele kaarten oplopen in 8 wedstrijden staat niet echt mooi op je palmares.

Vond Ajax overigens ook niet zo heel slecht spelen. Alleen die slappe momenten moeten eruit. Het was echt te knullig voor woorden hoe Wuytens tegen kon scoren. Was helemaal nergens voor nodig.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:36:55 #43
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62802473
Nou jongens, hebben jullie er vertrouwen in voor zaterdag?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_62802504
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:36 schreef KingOfPop het volgende:
Nou jongens, hebben jullie er vertrouwen in voor zaterdag?
Hoop op gelijkspel
pi_62802542
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:52 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Heerlijk En dan met onverschrokken held Enoh erachter.
Dat beloven goede tijden te worden, mogen ze eens aanbreken.
Ondertussen vraag ik me echt goed af hoe Ajax nu zaterdag moet gaan spelen.

Vermeer; Oleguer, van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, de Jong, Lindgren, Emanuelson; Leonardo, Huntelaar

???
Enoh moet je er niet gelijk weer inzetten. Mss word die dan iets té overmoedig plus Gabri moet er ook wel in.
En vertonghen.
Hoop op een puntje zaterdag. dom dom van Suarez.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62802560
Lekker de 3 punten maar de manier waarop was niet best. Goed dat Klaas weer 2x scoort, die lob
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62802592
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:40 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Hoop op gelijkspel
Teken ik ook voor.
pi_62802621
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:13 schreef denthemen het volgende:
Ik zit nog een halve week met Leo in mijn avatar
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:50:39 #49
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62802672
Ook geen Suarez dit weekend... Nu blijft er echt helemaal niets over...
pi_62802686
Zware bevalling, maar dat hadden we verwacht in Almelo. Wel jammer voor die gasten, want ze waren het grootste deel van de wedstrijd gewoon beter. Ben wel erg blij met de punten eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')