Ik ga tukken. Nu. Dat klinkt iets minder spannend dan mezelf de tering zuipen, maar ik heb er ook ongelooflijk veel zin in.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Of we nu winnen of verliezen zaterdag, ik ga me sowieso de tering in zuipen.
Heerlijkquote:
Klaas speelde op 10 en Sno in de spits volgens mij hoor?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:35 schreef Wooldoor het volgende:
Martina zal wel een kans gaan krijgen, maar Sno speelde echt goed die mag van mij ook op 10 starten. Hij is erg balvast en zijn tempo leek ook wat omhoog te zijn gegaan.
jammer genoeg zijn 2 van de 4 spelers blessuregevoelig en pakken die andere 2 geregeld gele kaarten en dus een schorsing op. vraag me af hoe vaak we ook daadwerkelijk met die 4 voorin voor de volle 100% kunnen spelen. voorlopig hoeven we daar nog niet aan te denken iig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
Ik zit met smart te wachten tot we met deze voorhoede spelen:
Aissati
Suarez-KJH-Sulejmani
Het is nu zo doorzichtig wat Ajax doet, alles op Suarez inspele of op Klaas. Met die 2 erbij word het volgens mij echt een gekkenhuis als dat goed gaat lopen.
Sinds zijn laatste knieblessure is zelfs zijn grootste wapen (zijn snelheid) eruitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zei het al toen ie tekende, aan die leonardo heb je geen ene fuck.
Oprotten met die gast.
7 (vaak onnodige) gele kaarten oplopen in 8 wedstrijden staat niet echt mooi op je palmares.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:09 schreef navigator het volgende:
wat Daggla zegt, ik wil die Leo nooit meer in Ajax 1 zien, wat een loser. Geen enkele inzet, beleving, mag toch hopen dat dit zijn laaste kans was, ik zie nog liever Kennedy en dat vind ik ook al niks![]()
Zo slecht als de meesten het hier doen voorkomen was het niet. Ajax begon eindelijk wel eens scherp en fanatiek en had de wedstrijd het eerste half uur gelijk moeten beslissen. Daarna was het wel een hele tijd beroerd maar laten we van het positieve uitgaan![]()
En Suarez mag van mij ook nog een disciplinaire straf krijgen, wat een sukkel. Hij leert niet echt snel.
Hoop op gelijkspelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:36 schreef KingOfPop het volgende:
Nou jongens, hebben jullie er vertrouwen in voor zaterdag?
Enoh moet je er niet gelijk weer inzetten. Mss word die dan iets té overmoedig plus Gabri moet er ook wel in.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:52 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
HeerlijkEn dan met onverschrokken held Enoh erachter.
Dat beloven goede tijden te worden, mogen ze eens aanbreken.
Ondertussen vraag ik me echt goed af hoe Ajax nu zaterdag moet gaan spelen.
Vermeer; Oleguer, van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, de Jong, Lindgren, Emanuelson; Leonardo, Huntelaar
???
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:13 schreef denthemen het volgende:
Ik zit nog een halve week met Leo in mijn avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |