toch welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
2 sims
ik weet het ook niet zeker maar dat was het enigste wat ik kon bedenkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
toch welik vond m er te spacy uitzien
nieuwe versie zeker.. nooit gedaan
Dan moet je het wel goed doen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik neem de honeurs wel even waar.
Nope, niet goed, allebei niet.
Dit is een hint.quote:
Nope, geen 3quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:45 schreef Rijpie het volgende:
als het een getal zou zijn dan moet het 42 zijn.
alleen dit leek mij aanvankelijk te simpel, daarom vroeg ik het me meteen afquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:45 schreef Rijpie het volgende:
als het een getal zou zijn dan moet het 42 zijn.
waarom heb je er twee uur mee gewacht. Je wist het allangquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef Rijpie het volgende:
[..]
alleen dit leek mij aanvankelijk te simpel, daarom vroeg ik het me meteen af
ik zit midden in een soort van vergadering, die begon net nadat de antwoorden waren gegeven. ik dacht ik heb er geen tijd voor, dus geef ik maar nog een hintquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
waarom heb je er twee uur mee gewacht. Je wist het allang
slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstelquote:n is het 14e getal van het alfabet
3 x 14 = .....
http://en.wikipedia.org/wiki/42_Puzzle#42_Puzzlequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan werkelijkwaar geen 1 ding linken
en dit
[..]
slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstel
Een beetje kabbalistischquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan werkelijkwaar geen 1 ding linken
en dit
[..]
slaat natuurlijk ook als een lul op een drumstel
jij met een lul danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
heb jij wel eens met een tiet op een drumstel geslagen?
ik heb er bijna eentje afquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Wie maakt de nieuwe?
Rijpie kan niet, zegt hij hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |