quote:
Ik zit hier nog door foto's van seriemoordenaars te worstelen en jij hebt het SW alquote:
De mondharmonica vaardigheden van Bas van toorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:37 schreef Briggy het volgende:
Ik heb Bassie nooit met een mondharmonica gezien![]()
zal voortaan beter opletten![]()
Ik ga ook slapen...laterzzzzzzzzzzzz
Je zal nog net mn laatste hits gezien hebben. Ik heb de pm van Szura ook nunet pas gelezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:03 schreef Briggy het volgende:
Maringo is ook nog wakker zie ik... die wil vast ook nog wel meedoen!
de schaapvleesprostituee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
goeiemorgewie is er deze (veel te koude) ochtend aan de beurt?
ik ben bang dat de schaapvleesprostituee geen verbinding heeft kunnen vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
nu ga ik slapen als iemand behoefte heeft ga je gangmorgenochtend als ik verbinding heb op stage zal ik dr een opgooien
en anders niet
welterusten
jij had er toch eentje klaarliggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Krijgen we vandaag nog een nieuwe?
Nah, wil eerst nog wat raden, en jij weet die al, dus das niet leukquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
jij had er toch eentje klaarliggen
maar als je die vast doet dan gaat daarna wel weer iemand anders verder. anders moeten we wachten totdat swarmahoer weer online komtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nah, wil eerst nog wat raden, en jij weet die al, dus das niet leuk
hehe eindelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ermaarja zie dat davinia er een in elkaar hosselt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |