dat dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Drenthe ligt buiten de belevingswereld van volbloed randstadters.
van de week stonden ze vuurwerk te schieten vanuit de tuin. ook is het doodnormaal om keihard het hollandse levenslied op te zettenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Rust
Onvolwassen kutmuziek door een stel boeren die het niveau van de Dikke Lul Band niet eens haalt.quote:Mooi Wark
Doet tegenwoordig ook alleen nog maar columnpjes lijkt welquote:Daniel Lohues
Niet natuur genoeg! Van mij mag heel Drenthe een groot natuurgebied wordenquote:Natuur
Dat dialect laat die mensen zo dom klinken. Gelukkig voor mijn kortzichtigheid zijn er een heleboel dat ook. Hey mien kompjoeter is helemoal stuck, want mien hievus doet ja niet meer, ik moet er van schreien. Hebb'n joen een oplossing voor mie, ik krieg er koppienne voan...quote:Tof Dialect
Nee maar wel veel elkaar inhalende vrachtwagensquote:Geen Files
Zo schijnheilig is dat. Op straat is het gedag tegen elkaar zeggen, thuis is het; Ja ik kwam dat rotwief van een Ineke teg'n. Oh ik vind dat zo'n mal wief heaquote:Veel mensen zeggen nog hoi tegen elkaar
Waarom is Drenthe zo cool, ja die vlag heaquote:Coole vlag
Ja stapels met keien zijn coolquote:Hunebedden
Da's dan zo'n beetje de enige trekpleister die ze daar hebben.quote:TT Assen
Blijf dan toch lekker daar,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
van de week stonden ze vuurwerk te schieten vanuit de tuin. ook is het doodnormaal om keihard het hollandse levenslied op te zetten
[..]
Onvolwassen kutmuziek door een stel boeren die het niveau van de Dikke Lul Band niet eens haalt.
[..]
Doet tegenwoordig ook alleen nog maar columnpjes lijkt wel
[..]
Niet natuur genoeg! Van mij mag heel Drenthe een groot natuurgebied worden
[..]
Dat dialect laat die mensen zo dom klinken. Gelukkig voor mijn kortzichtigheid zijn er een heleboel dat ook. Hey mien kompjoeter is helemoal stuck, want mien hievus doet ja niet meer, ik moet er van schreien. Hebb'n joen een oplossing voor mie, ik krieg er koppienne voan...
[..]
Nee maar wel veel elkaar inhalende vrachtwagens
[..]
Zo schijnheilig is dat. Op straat is het gedag tegen elkaar zeggen, thuis is het; Ja ik kwam dat rotwief van een Ineke teg'n. Oh ik vind dat zo'n mal wief hea
[..]
Waarom is Drenthe zo cool, ja die vlag hea
[..]
Ja stapels met keien zijn cool
[..]
Da's dan zo'n beetje de enige trekpleister die ze daar hebben.
Ja Qwea heeft me daar nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Blijf dan toch lekker daar,
Niemand heeft je hier nodig
Dan blief ieje toch daor?
Joe kunn'n wie wal miss'n![]()
Heeft die depressie met Qwea te maken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja Qwea heeft me daar nodig
Mijn kop zakt ook altijd weg in een depressie als ik overijssel uitrij en drenthe in rij... Zondagaaf als ik dat bordje in tegenovergestelde richting weer tegenkom ben ik weer heulemaal vrolijk
Agh ja, tuurlijk! Iedereen in Drenthe zit keihard Jannes te luisteren.... Dan moet je maar niet in Assen-Oost gaan wonen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
van de week stonden ze vuurwerk te schieten vanuit de tuin. ook is het doodnormaal om keihard het hollandse levenslied op te zetten
Ik vind dat ze grappige muziek maken, en nummers zoals 'zo plat as wat' en 'De pieteroliekar' zijn best goed.quote:[..]
Onvolwassen kutmuziek door een stel boeren die het niveau van de Dikke Lul Band niet eens haalt.
Hij heeft net een nieuw album uitgebrachtquote:[..]
Doet tegenwoordig ook alleen nog maar columnpjes lijkt wel
quote:[..]
Niet natuur genoeg! Van mij mag heel Drenthe een groot natuurgebied worden
Want iedereen die dialect praat is dom. Uiteraard.quote:[..]
Dat dialect laat die mensen zo dom klinken. Gelukkig voor mijn kortzichtigheid zijn er een heleboel dat ook. Hey mien kompjoeter is helemoal stuck, want mien hievus doet ja niet meer, ik moet er van schreien. Hebb'n joen een oplossing voor mie, ik krieg er koppienne voan...
Dat weegt echt op tegen de files die ze in het westen hebben, goed argumentquote:[..]
Nee maar wel veel elkaar inhalende vrachtwagens
Dat het nou zo gaat in het Westen tja...quote:[..]
Zo schijnheilig is dat. Op straat is het gedag tegen elkaar zeggen, thuis is het; Ja ik kwam dat rotwief van een Ineke teg'n. Oh ik vind dat zo'n mal wief hea
quote:[..]
Waarom is Drenthe zo cool, ja die vlag hea
Ja.quote:[..]
Ja stapels met keien zijn cool
Uiteraard, voor de grap vergeten we dat er net een grote hal is geopend bij de TT-baan waar Iron Maiden laatst heeft opgetreden, en waar veel mensen lovend over het vervoer heen en terug waren. En naast dat is de natuur een trekpleister en bijvoorbeeld de dierentuin van Emmen.quote:[..]
Da's dan zo'n beetje de enige trekpleister die ze daar hebben.
Allemachtig ik ga niet eens meer in op dit soort gezwets. Dit is gewoon trollenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
wat dat streektaaltje betreft; die mensen kunnen soms geen zin in het ABN door hun strot kriegen en staan je echt raar aan te kijken als je normaal Nederlands praat. Ik voel me daar af en toe een buitenlander in eigen land...
Overigens is Drenthe ook verantwoordelijk voor die gare kut piratenfestijnen en mogen ze graag kokketeren met dramatische muziek van eigen bodem; Jannes, Bouke, Mooi Wark...
Het is echte en boerenprovinvie bevolkt door mensen die uit de klei zijn getrokken. Als je daar rondloopt krijg ik ook vaak de indruk dat er heel wat binnen de familiekring wordt afgeneukt en doorgefokt
Wel dut ons watquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
wat dat streektaaltje betreft; die mensen kunnen soms geen zin in het ABN door hun strot kriegen en staan je echt raar aan te kijken als je normaal Nederlands praat. Ik voel me daar af en toe een buitenlander in eigen land...
Overigens is Drenthe ook verantwoordelijk voor die gare kut piratenfestijnen en mogen ze graag kokketeren met dramatische muziek van eigen bodem; Jannes, Bouke, Mooi Wark...
Het is echte en boerenprovinvie bevolkt door mensen die uit de klei zijn getrokken. Als je daar rondloopt krijg ik ook vaak de indruk dat er heel wat binnen de familiekring wordt afgeneukt en doorgefokt
Boehoe-huilie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
(sorry ik word een beetje boos over die stereotypering van Drenthe)
Oh hoi Nietzman!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Boehoe-huilie..
Het eerste wat ik me bij dat wijf afvroeg was trouwens "Hee, wie is die vent die er uitziet als een oude lesbienne."
Utopolis ziet er mooi uit, maar is kud.. en het Dierenpark word ook met de maand minder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:45 schreef Blabi het volgende:
Nog een paar voordelen: Wat dacht je van de Utopolis (bioscoop), of het dierenpark in Emmen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |