Wat zijn er voor problemen dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wacht tot nog maar even met de aanschaf van een nieuwe MBP als ik dit zo allemaal lees.
Blijkbaar het toetsenbord, wat scheve toetsen kent. Ik vind een naar voren knallend scherm ook niet handig. En hij past wellicht niet meer in mijn tasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat zijn er voor problemen dan?
Weer iemand bekeerdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:02 schreef donderopman het volgende:
maat van mij heeft nu ook eindelijk een mac gekocht
Ik denk dat ik er heb een van een 12" 1.5Ghz.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:01 schreef nietzman het volgende:
Godverdegodver, flikkert m'n 12" PB van een doos af en sindsdien doet de Airport card het niet meer.. Iemand hier nog een originele installdisk van dat ding liggen voor de Apple hardware test?
Wat allemaal?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wacht tot nog maar even met de aanschaf van een nieuwe MBP als ik dit zo allemaal lees.
Anders had ik nog wel een USB ding voor je gehad die werkt met Mac.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:01 schreef nietzman het volgende:
Godverdegodver, flikkert m'n 12" PB van een doos af en sindsdien doet de Airport card het niet meer.. Iemand hier nog een originele installdisk van dat ding liggen voor de Apple hardware test?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |