Oefenenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef Verluste het volgende:
Ik heb veel moeite om vloeiend van het G akkoord naar het D akkoord te gaan, er zit altijd een seconde tussen en dan gaat nog altijd mn ringvinger niet goed. Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom hangt er een boss GT-8 er aan, ga ik nog het een en ander van line 6 testenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...gelukkig zijn de meeste transistor amps, zeker icm modeling, even goed bruikbaar als buizenversterkers
meer oefenenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef Verluste het volgende:
Ik heb veel moeite om vloeiend van het G akkoord naar het D akkoord te gaan, er zit altijd een seconde tussen en dan gaat nog altijd mn ringvinger niet goed. Tips?
Grrrquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
daarom hangt er een boss GT-8 er aan, ga ik nog het een en ander van line 6 testen
[..]
meer oefenen
Je kan akkoorden op veel verschillende manieren pakken. En iedereen heeft daar moeite mee gehad in het beginquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:29 schreef Verluste het volgende:
[..]
Grrr
Is er geen andere manier om het sneller te pakken?
Wie heeft er hier ook moeite mee gehad?
Ehrm... vaak oefenen lijkt mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef Verluste het volgende:
Grungebands pakten er een Cadd9 tussendoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:29 schreef Verluste het volgende:
[..]
Grrr
Is er geen andere manier om het sneller te pakken?
Wie heeft er hier ook moeite mee gehad?
Haha nee, ik heb het in de gatenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Pfff, wat een discussie... als je het zelf beter weet, dan is dat toch goed genoeg... Los daarvan Dean, je zult niet zomaar gelijk krijgen van Dhr. de Jong.
uh...meer oefenen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef Verluste het volgende:
Ach jee...we zijn er klaar mee geloof ik. Als je echt wilt weten hoe het zit kun je dat altijd nog eens nalezen. Overigens zal er niks mis gaan als je jouw stelregel (amp impedantie=cab impedantie) volgt, je beperkt je hooguit een beetje in je mogelijkheden, en je hebt natuurlijk een probleem als je toevallig een cab hebt met een andere impedantie dan je amp. In die situatie vind ik het wel aardig om te weten wat er dan kan, maar voor jou is het dan in ieder geval beter om de boel uit te laten staanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb het in de gaten
Nja, hoef dan ook niet zo nodig gelijk te krijgen zoals hij dat zo graag wil, maar hij loopt op dit moment onwaarheden en onsamenhangende dingen te verkondigen.
Maar, als hij gelijk heeft krijgt hij het van me, zo ben ik dan ook![]()
Hij heeft het zelfs al paar keer gekregen
alleen als ik geen gelijk heb. Dat komt in de praktijk niet vaak voor. Het duurt soms wel wat langer voor mensen dat ook begirjpen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Pfff, wat een discussie... als je het zelf beter weet, dan is dat toch goed genoeg... Los daarvan Dean, je zult niet zomaar gelijk krijgen van Dhr. de Jong.
de formules waren mijn schuld deanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Ook zie ik een aantal formules/regels voorbijkomen waarover je zegt: "Er is een regel voor, maar... eigenlijk is die niet van toepassing/ligt het net anders." Mijn vraag is daarop waarom je dan met die regels komt.
Tja, en voor wie niet wil begrijpen schiet iedere uitleg tekort...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
de formules waren mijn schuld dean
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:15 schreef Cynic het volgende:
Trouwens Menno, jij hebt deze gitaar toch?
http://www.thomann.de/nl/washburn_x50_profetb.htm
Die kost nieuw tegenwoordig ¤690
Er is geen beste volgorde. Als je eerst distortion gebruikt en daarna delay dan blijft je geluid wat cleaner dan andersom. Of je dat mooi vindt is een kwestie van smaak, en of het veel uitmaakt is afhankelijk van hoeveel overlap er tussen de tail(s) en de repeat(s) zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef Aresdreams het volgende:
maar voor diegene die het wil begrijpen heb je soms meerdere uitlech methodes nodig
maar goed... wat voor volgorde is het beste? eerst delay, dan distortion, of eerst distortion en dan delay?
Dat bedoel ik... fijn he, het masker dat Internet heet... veel plezier!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
alleen als ik geen gelijk heb. Dat komt in de praktijk niet vaak voor. Het duurt soms wel wat langer voor mensen dat ook begirjpen.
Oh ja: ik ben idd arrogant, betweterig, denigrerend, neerbuigend, kleinerend en die dingen. Leuk hè, internet? Kom je nog eens iemand tegen
Ach, masker...ik gebruik tegenwoordig altijd mijn eigen naam en mijn eigen kop op de foto, en ik lieg haast nooit, ik overdrijf hooguit wel eens een beetje, net een mens, hè?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... fijn he, het masker dat Internet heet... veel plezier!
Kan je beter in het Ukuleletopic vragen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef RicknRoll het volgende:
Ha mensen!
Iemand hier ervaring met Ukelele spelen? Ik wil er een kopen, ben al redelijk ervaren gitarist, maar ik wil er iets bijdoen...
Is 't een beetje te doen, wat kost zo'n ding? (ik heb er eentje gezien voor 17,50, zou dat wat zijn?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |