Eh, dat mag niet volgens mijn concurrentiebeding :-) Dus dan gaan we er maar een restaurant van maken.quote:
Die kennis zoekt een huis in de buurt van de busroute naar Nijmegen (aangezien zijn vrouw daar werkt). En hij heeft 2 auto's dus dacht hij van die ruimtes beneden mooi garages te kunnen maken. Maar er was een reden dat hij geen interesse meer had. Had volgens mij te maken met wanneer hij erin kon, want hij heeft zo snel mogelijk een huis nodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:08 schreef siemi het volgende:
[..]
Wanneer had je kennis daar dan interesse in? Volgens mij staat al een half jaar of zo te koop en ik dacht dat er helemaal niemand interesse in zou hebben :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de bauleiter al geinformeerd, heb ik meteen gedaan toen ik het zag. Die kon me niet geloven, maar die gaat me morgenvroeg bellen om, tsja, waarom eigenlijk. Ik zeg, fixen. En snel.
Waarom gebeurt ons dit nou weer?
Oh ja, er was vandaag ook nog goed nieuws. De financieringstoezegging voor het bankgebouw is er. Morgen nog wat meer papierwerk inleveren en dan komt het definitieve aanbod.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef ueberduitser het volgende:
Ik neem aan dat je niet de tekeningen (zoals ik) zelf hebt gemaakt, maar de aannemer. De aannemer stuurt de bauleiter aan en die weer de vermesser, dus in eerste instantie bijft de aannemer verantwoordelijk, zowieso niet jij!!!!
Goede start van de bouw trouwens, belooft nog wat voor de rest van het traject.
Zorg dat je de aannemer te vriend houdt, daar heb je mee te maken tot en met de oplevering!
Ik ben bijna aan het eind van ons bouwtraject, en heb nog niet 1x iets hoeven corrigeren richting aannemer.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf alles getekend heb, tot en met de electraaansluitingen aan toe, alles tot in de puntjes omschreven had en zelf bouwkundige ben, dus veel zaken had ik van tevoren al getackled
een dringend advies: betaal niets vooraf dus!!! Hou ook goed rekeningen van de aannemer in de gaten, betaal niet meer dan dat er aan waarde in de woning zit. Lijkt lastig, maar bekijk dat gewoon relatief.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:33 schreef siemi het volgende:
Ik ben niet helemaal gerust op mijn bouwbedrijf, maar een ander bouwbedrijf waar ik de folders van thuis heb gehad is inmiddels wel (weer) failliet. Dat was EURO-Massivhaus uit Moers. Die maken er blijkbaar gewoonte van om 1 keer per jaar failliet te gaan.
Als het goed is, wordt er vandaag beton gestort. Gisteravond leek al het betonijzer klaar te liggen voor het storten. Ik ben benieuwd.
lol, arbo regels in Duitsland??? Moet je eens opletten als ze straks een steiger bouwen...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef z80 het volgende:
geheel tegen de arbo regels in heb ik 1 persoon 25 liter blikken in het gat zien schouwen.
trap langs de zandwal, en in bij de handen een blik.
en lopen maar.
onder aan de trap nog een paar beton ijzers die nog niet afgeknipt waren.
verderop 1 man bezig met een beton schaar de uitstekende beton ijzers afknippend.
en nummer 3 als chef kijkend hoe de andere 2 werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |