Die nieuwe achterbuurman zal nog wel niet veel haast hebben, dat grondstuk is dacht ik nog niet verkocht. Ik heb gezien dat ze 's avonds vanaf de weg alles met het hek dichtzetten, dus daar hebben ze toch naar me geluisterd. Ik vond dat echt niet normaal zonder hek.
Ik hoop wel dat ze het gat goed gegraven hebben, want het lijkt zo groot. Normaal gesproken lijkt zo'n gat nogal klein, maar ik vind hem echt mega. Er ligt inmiddels al kalkzandsteen spul onderin, wat voor een stabiele bodem zou moeten zorgen. Volgens de gutachter was dat niet nodig, maar zij vonden van wel.
De kelder zou vorige week al klaar staan bij de fabriek (het is een kelder die in de fabriek gemaakt is), dus die zullen ze er eersdaags wel in zetten, denk ik. Toch apart dat ik echt geen idee heb van waar ze mee bezig zijn. Ze zouden nog steeds met een bauzeitenplan komen.
Gisteren weer een aanvaring met ze gehad. Ze belden me gisteren om 16:00 op mijn werk, of ik even een electromonteur kon regelen die het bouwstroom aan kon sluiten. Dat was tenslotte de taak van de bauherr. Ik weer eens uit mijn vel gesprongen en een hele tirade aan de telefoon gehouden, over wat ze wel niet denken. Dat ze zonder aankondiging zo met zoiets uit de lucht komen vallen. Dat ik op het werk zit en zo dus geen adressen daarvoor op zak heb. Hij ook niet. Heb ik hem vriendelijk en heel erg dringend verzocht om even het telefoonboek erop na te slaan.......
Spontaan lijkt vandaag het bouwstroomding aangesloten te zijn :-).
@Z80, thanks voor dat je zo af toe wat foto's maakt, wanneer ik er kom is het al donker. Super!
We zijn trouwens ondertussen nog bezig om een oud bankgebouw in Rindern erbij te kopen.....