dat klinkt al aardig duitsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Vast niet zo groot als de onzeMaar daar staan tot nu toe ook nog steeds geen auto's in
Huh, die man is juist uitstekend te verstaan! Dat jij daar moeite mee hebt kun je die man moeilijk aanrekenen..quote:Op maandag 24 november 2008 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Als die graver net zo duidelijk praat als onze timmerman kan het wel een misverstand zijn ja
kom je vannacht nog sneeuw ruimen?quote:Op maandag 24 november 2008 16:15 schreef siemi het volgende:
Er wordt KOMENDE woensdag gegraven (tenzij er nog steeds sneeuw ligt). Het schijnt dat ik hem verkeerd begrepen heb. Tsja, mijn duits is ook niet zo goed, dus dan is zo'n vergissing snel gemaakt, zegt de beste man.
Nou ja, woensdag krijgt ie nog een kans. Voor maandag heb ik een afspraak met de Bauleiter en een andere graver die hopelijk wel doet wat ie toezegd.
pas maar op dat ze straks niet een paar zeldzame diertjes aantreffen waardoor je niet meer mag bouwen van de tierschutz vereinquote:Op maandag 24 november 2008 17:51 schreef siemi het volgende:
Hij komt uit Bedburg Hau. Praat inderdaad een mengelmoesje van allerlei talen. Het lijkt in ieder geval meer op nederlands dan duits.
Had ik al gezegd dat ik heel erg baal van dit soort gedoe? Het kost mij veel tijd en irritatie om het weer op de rails te krijgen. Oh wacht, dat stond in de OP. [ afbeelding ]
dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
pas maar op dat ze straks niet een paar zeldzame diertjes aantreffen waardoor je niet meer mag bouwen van de tierschutz verein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |