abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 17:55:38 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_63351192
de week is doormidden.
maar er is nog niets gebeurd bij mijn achter.
is het vermessen wel gebeurd? of heeft dit vertraging op gelopen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_63351417
De graafmeneer zou midden deze week (dat is dus volgens mij woensdag) gaan beginnen met graven. Weer niet dus. Gaat lekker zo. Ik was vanmorgen er ook al even langsgereden in de hoop een foto te kunnen maken van de graafwerkzaamheden, maar niks.

Er wordt eerst een laag van 20cm afgehaald. Daarna komt de vermesser voor de ruwe vermeting. Daarna gebeuren weer graafwerkzaamheden en wordt het nog eens uitgemeten. Alleen nu ik er over nadenk klinkt dat niet echt logisch. Je zou toch eerst de grond uitmeter, en dan graven. toch niet eerst graven en dan uitmeten?
  woensdag 19 november 2008 @ 21:48:19 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_63358160
gezien de begroeiing kan ik me voorstellen dat er eerst de boel glad gemaakt gaat worden (begroeiing verwijderen) en dan exact uitmeten.
de afmetingen zijn bekent en als de graver er een meter binnen blijft zit deze veilig.
maar we wachten weer af.
pi_63362547
Ik rijd er morgenvroeg weer even vol verwachting langs....... met de gsm in mijn hand
pi_63390305
En weer een dag die eindigt met een teleurstelling. GSM's helpen niet echt als er niet opgenomen wordt. :-(.

Morgen hopelijk meer geluk.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:14:52 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_63415583
voor wat betreft het graven heb je ook vandaag geen geluk.
er is nog niets gebeurt.
pi_63417926
Inderdaad, vanmorgen gekeken, niks. Vanavond gekeken, niks geen verandering. En de telefoon van de graver staat uit. Ik snap dit niet hoor, zo ga je toch niet met je klanten om?
pi_63452802
Als ik de grafer morgen ook niet te pakken krijgt, dan hoeft ie ook niet meer te komen. Wat een gedoe.

Gisteren bij een keukenboer geweest. Die hebben een paar mooie tekeningen gemaakt van hoe de keuken wordt. Eerst had ik mijn twijfels, we wilden graag een kookeiland maar dat past niet, maar nu vind ik het toch wel erg mooi. Maar zoals altijd zeggen plaatjes meer dan woorden:

zondag 23 november 2008 @ 17:12:42 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_63453993
even niet om lullig te doen maar de graver heb je die zelf geregeld of de aannemer?
er zijn namelijk weer wat Duitse aannemers omgevallen.
van 1 weet ik dat deze ook in Nederland actieve was,
en de boel heeft laten klappen (beter gezegd heeft belazerd en met de buit er van tussen is).
pi_63454528
Die graver heb ik zelf geregeld. Die is me nota bene aangeraden als goed.
Mijn aannemer is (nog) niet insolvenz, zo af en toe zoek ik daar op, aangezien ik weet hoe instabiel die aannemerswereld is.
pi_63455401
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Vast niet zo groot als de onze Maar daar staan tot nu toe ook nog steeds geen auto's in
dat klinkt al aardig duits
pi_63480966
Er wordt KOMENDE woensdag gegraven (tenzij er nog steeds sneeuw ligt). Het schijnt dat ik hem verkeerd begrepen heb. Tsja, mijn duits is ook niet zo goed, dus dan is zo'n vergissing snel gemaakt, zegt de beste man.

Nou ja, woensdag krijgt ie nog een kans. Voor maandag heb ik een afspraak met de Bauleiter en een andere graver die hopelijk wel doet wat ie toezegd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 november 2008 @ 16:18:24 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63481044
Als die graver net zo duidelijk praat als onze timmerman kan het wel een misverstand zijn ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 november 2008 @ 16:36:31 #89
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63481598
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Als die graver net zo duidelijk praat als onze timmerman kan het wel een misverstand zijn ja
Huh, die man is juist uitstekend te verstaan! Dat jij daar moeite mee hebt kun je die man moeilijk aanrekenen..
pi_63482134
Ach, ik spreek uberhaupt maar 1 woord duits
  maandag 24 november 2008 @ 17:41:20 #91
63722 z80
I fink you freaky
pi_63483428
Als het een graver uit de buurt is moet je ook geen Duits met hem praten maar Nederlands.
en als hij uit een bouw familie komt kun je beter in het Groesbeeks beginnen.
maar ik kijk elke dag even uit het raam om te zien of er al wat gebeurd.
ik moet wel zeggen dat de vogels en de egel dankbaar gebruik maken van het onkruid en struiken.
zeker nu er wat sneeuw ligt is het er een behoorlijke beestenboel.
pi_63483722
Hij komt uit Bedburg Hau. Praat inderdaad een mengelmoesje van allerlei talen. Het lijkt in ieder geval meer op nederlands dan duits.

Had ik al gezegd dat ik heel erg baal van dit soort gedoe? Het kost mij veel tijd en irritatie om het weer op de rails te krijgen. Oh wacht, dat stond in de OP.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 november 2008 @ 20:03:12 #93
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63487396
En waar moet die egel nou heen straks?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 november 2008 @ 21:30:05 #94
63722 z80
I fink you freaky
pi_63490149
bij zijn vriendje onder/tussen mijn druif denk ik.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:11:01 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_63519121
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:15 schreef siemi het volgende:
Er wordt KOMENDE woensdag gegraven (tenzij er nog steeds sneeuw ligt). Het schijnt dat ik hem verkeerd begrepen heb. Tsja, mijn duits is ook niet zo goed, dus dan is zo'n vergissing snel gemaakt, zegt de beste man.

Nou ja, woensdag krijgt ie nog een kans. Voor maandag heb ik een afspraak met de Bauleiter en een andere graver die hopelijk wel doet wat ie toezegd.
kom je vannacht nog sneeuw ruimen?
anders gaat het feest morgen niet door.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:15:26 #96
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63523622
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:51 schreef siemi het volgende:
Hij komt uit Bedburg Hau. Praat inderdaad een mengelmoesje van allerlei talen. Het lijkt in ieder geval meer op nederlands dan duits.

Had ik al gezegd dat ik heel erg baal van dit soort gedoe? Het kost mij veel tijd en irritatie om het weer op de rails te krijgen. Oh wacht, dat stond in de OP. [ afbeelding ]
pas maar op dat ze straks niet een paar zeldzame diertjes aantreffen waardoor je niet meer mag bouwen van de tierschutz verein
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_63524745
Ik heb voor vannacht warmwater besteld, dus dat komt helemaal goed :-)
  woensdag 26 november 2008 @ 17:35:39 #98
63722 z80
I fink you freaky
pi_63541480
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

pas maar op dat ze straks niet een paar zeldzame diertjes aantreffen waardoor je niet meer mag bouwen van de tierschutz verein
dat is niet nodig.
tot nu toe gebeurt er weinig (niets eigenlijk)
ook vandaag weer geen graver gezien,
maar ja er ligt ook nog wat sneeuw
pi_63541829
Aan de hand van jouw mailtjede graver gebeld. Vandaag was er iets op een andere baustelle wat uitliep, waardoor bla bla bla bla.

Ik wordt zo moe van die man......

Maar morgen gebeurt het echt. Echt waar. Nee, serieus, morgen dan......
pi_63541880
Vervelend siemi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')