o de trap zit er al in?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:52 schreef siemi het volgende:
Nope, want er staat een muur bovenaan, en als je de ladder andersom draait, staat ie op een traptrede, die gedraait is.
Ik heb hier de nieuwe nen1010 voor mij liggen,kun jij aangeven welke normen jij bedoelt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Men zegt op de bouw niet voor niks, zodra de woning wind en waterdicht is; is hij nog maar half klaar
Zit er prima uit !, alleen de duitse manier van elektra installeren vind ik in mijn ogen helemaal niks, dat kabel in / op de muur spijkeren en dan weg laten stucen.
Geef mij maar gewoon installatiebuis en vd draad
metselwerk is idd niet echt netjes schoongemaakt na het metselen, maar ik vermoed dat ze hem nog behandelen met een zoutzuuroplossing voordat ze gaan voegen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef siemi het volgende:
En dan hebben we het metselwerk. Tsjonge tsjonge wat hebben we lopen te kliederen. Volgens Hausimpuls maken ze dat allemaal schoon nadat het gevoegd is. Maar krijg je die specie uberhaupt nog wel weg? Morgen gaat er weer een boze brief die kant op en de betaling voor de fassade houden we vast totdat ze hem schoongemaakt hebben, of schriftelijk hebben bevestigd dat ze hem na het voegen schoon maken.
[ afbeelding ]
je hebt verschillende soorten voegen hoor....quote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef ueberduitser het volgende:
hier doet het het ook wel weer...
Maaruh, Dachpfannen zijn Dachziegel...![]()
Voegen zijn ook slecht en slordig uitgekrabt, normaal krabt een metselaar de voeg in V-vorm uit, dus 1x de voegspijker boven in de voeg en 1x onder in de voeg er door halen, dan ontstaat er een mooie V-vorm waar de voegspecie goed aan hecht.
Je meent het????quote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef gateway het volgende:
[..]
je hebt verschillende soorten voegen hoor....
Oh ja, volgens mij heb je gelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef _VoiD_ het volgende:
lijkt me van het slijpen van de pannen op de hoeken komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |