voordeel daarvan is dat het waterdicht is, evt platic voor de ramen en dan kan ook de stukadoor erin (die in nederland in elk geval die den weinig zonder dat het wind en waterdicht is (moet ook wel met dat stukspul, tis wel de definitieve afwerking) .quote:Op maandag 23 maart 2009 22:07 schreef z80 het volgende:
de binnen muren zijn/worden van ytong blokken gemaakt.
deze staan ook al boven.
ook het cement zakken liggen al klaar.
maar blijkbaar gaat de buitenmuur en dak constructie voor.

Stucadoor komt er nog lang niet in hoor, eerst de kozijnen erin. Dan de electra en verwarming en dan komt de putzer erin voor de ruwe stuclaag. Dan moet het geheel een paar weken drogen, de Estrich dekvloer erin en dan kan de stucadoor pas afwerken (spuitwerk/behangwerk/sauswerk)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef gateway het volgende:
[..]
voordeel daarvan is dat het waterdicht is, evt platic voor de ramen en dan kan ook de stukadoor erin (die in nederland in elk geval die den weinig zonder dat het wind en waterdicht is (moet ook wel met dat stukspul, tis wel de definitieve afwerking) .

) en volgens mij wordt ik met pek en veren ingesmeerd als ik dat bij een Nederlandse installateur zou voorstellen.
 ) en volgens mij wordt ik met pek en veren ingesmeerd als ik dat bij een Nederlandse installateur zou voorstellen.

zo vervelend als je wat vergeten bentquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Vonkenboer het volgende:
In de nieuwe NEN1010 zijn kabels direct in de muur in Nederland wel toegestaan
Dat is gewoon afbreuk van het vak als je het mij vraagt
 nu kan je er zo een draadje bijin trekken
 nu kan je er zo een draadje bijin trekken  

dat is best een dikke laag wat er dan op moet , kabeltjes zijn bij elkaar ruim 2,5 cm dikquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:57 schreef gateway het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met data / KPN / CAI lijnen dan? ook gewoon insmeren?

mwah, cai is de dikste, die is niet meer dan 10mm ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is best een dikke laag wat er dan op moet , kabeltjes zijn bij elkaar ruim 2,5 cm dik

is veelste lastig via een trap lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:31 schreef siemi het volgende:
Toch nog steigers? Ik had verwacht dat de de bovenverdieping gingen metselen op een trap. Valt al weer mee.
Morgen maar weer eens even een kijkje nemen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |