Het begint nu echt op een huis te lijken. Mooie foto's z80!
Magische constuctie, dat dak. Misschien iets voor IKEA? Een zelfbouwhuis.
De buuv had al gezegd dat ze een vuurkorf gebruikten. Trouwens, over de buren gesproken (van opzij, niet achter!!!). De buurman kwam dinsdagmorgen toen ik met de graver stond te praten er aan. Hij kwam klagen over de graver die een grenspaaltje kapot gemaakt had. Hij vertelde dat mijn graver dat had gedaan. Toen die vroeg hoe en wanneer zou hij dat zijn zoon vragen (die het had zien gebeuren). Hij gaat naar binnen, en komt later weer naar buiten. Toen de kraan voor de kelder in de straat stond, was hij met de vrachtauto gekomen om de gaafmachine op te laden. Bij het achteruit rijden, had hij het paaltje geraakt. Dus geen twijfel mogelijk, hij had hem stuk gereden.
Ergens knaagde er iets bij mij. Ik vond het een raar verhaal. Als je inzoomt op deze foto:
![]()
Dan hangt links een grenspaaltje half om. Dus toen was het al stuk. Gezien de ruimte lijkt het me sterk als iemand daar met een vrachtauto gaat manouvreren. Die foto is van voor de kelder. Dus het verhaal van de buurman lijkt busted.
Gaan we even verder terug:
![]()
Als je dan tussen mij en de buurvrouw doorkijkt, dan zie ik daar volgens mij een paal rechtop en een scheef.
Zo leer je meteen je buren kennen......