De angst dat Wielaert naar Ajax zou kunnen vertrekken, blijft je parten spelen he?quote:Op zondag 2 november 2008 01:12 schreef Angstgegner het volgende:
Als ik hier wil beweren dat Ajax in mijn ogen geen kampioen wordt, beweer ik dat gewoon. Dat is mijn mening en een knappe jongen die mij daar vanaf brengt. Sinds wanneer speelt een ploeg met een voltallige selectie. Weleens van blessures of schorsingen gehoord??? Wat je in de tweede regel beweert, heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik zie Ajax wekelijks spelen op Eredivisie Live, dus ik weet waar ik over praat. Het is geen stabiele ploeg, vooral achterin niet (maar ja, Wielaert is, ook in de winterstop, nog steeds onhaalbaar voor Ajax. Hij is in ieder geval een klasse beter dan die Spanjaard die niets toevoegt aan Ajax.
Net als Ajax miste ook Twente een aantal bepalende spelers zoals Brama, Perez en in de eerste helft Theo Janssen. Als ik Ajax-supporter zou zijn zou ik me schamen voor dergelijk voetbal. Natuurlijk draait het om de punten, maar het oog wil ook wat. Ook Twente dient voor eigen publiek altijd aanvallend te spelen. Onder Rutten gebeurde dit altijd, terwijl de huidige trainer een voorzichtiger tactiek hanteert. Als Twente vanaf het begin bij de strot had genomen, waren de drie punten in de hel van Enschede gebleven en had Ajax, net als vorig seizoen vier keer gebeurde, andermaal geen driepunter gepakt tegen Twente.
Maar wij hebben 3 puntenquote:Op zondag 2 november 2008 01:37 schreef Angstgegner het volgende:
Op die laatste vraag heb ik jjou, Patrick, al een keer antwoord gegeven, dus ga eens op zoek zou ik zeggen. Als je de beide begrotingen naast elkaar legt, zou het een schande zijn als Ajax niet boven Twente zou eindigen. Dus met een dergelijke dooddoener kan ik niets. Ik vind het veel mooier dat in de VI van afgelopen woensdag het beleid van Twente op een schitterende wijze wordt omschreven. Ik kan hier ook wel de vraag gaan stellen, wat heeft jouw club in de afgelopen tien jaar met zijn arrogante praatjes allemaal gepresteerd. Hoe vaak zijn jullie kampioen geworden in die periode, of sterker nog, hoevaak hebben jullie vooraf van de daken geschreeuwd dat je kampioen zou worden. En dan heb ik het nog niet eens over de lachwekkende wijze waarop Ajax in Europees verband is uitgeschakeld door ploegen als Slavia Praag, FC Kopenhagen en Dynamo Zagreb.
Wat Wielaert betreft: ik heb nooit de angst gehad dat hij zou vertrekken, simpelweg omdat Joop Munsterman, de beste voorzitter van de eredivisie, daar altijd een stokje voor zal steken, of er moet een mega-bedrag voor deze topverdediger op tafel komen. Een bedrag dat Ajax nooit zal betalen. Maar om dat nou angst te noemen, dat vind ik wel een heel groot woord. Hij blijft gewoon bij Twente en tekent binnenkort bij tot 2011. Ik wilde je alleen nog even inpeperen dat jullie dit seizoen niet kunnen genieten van deze topper, al wilde Marco van Basten ons steeds anders doen geloven. Jammer dat een krant als het AD ook telkens met berichten kwam dat Wielaert naar Ajax zou gaan. Maak je ook in de komende seizoenen geen enkele illusie. O ja, ga nou ook weer niet lopen verkondigen dat je Wielaert geen verdediger voor Ajax vindt, want dat ben je net als enkele maanden geleden niet meer serieus te nemen..
Weinig idd, Ajax onwaardig. Maareh, Als slagers praten...quote:Ik kan hier ook wel de vraag gaan stellen, wat heeft jouw club in de afgelopen tien jaar met zijn arrogante praatjes allemaal gepresteerd. Hoe vaak zijn jullie kampioen geworden in die periode, of sterker nog, hoevaak hebben jullie vooraf van de daken geschreeuwd dat je kampioen zou worden
De grens zat wel een paar keer mis, maar dat was volgens mij beide kanten op. Aan de scheids heeft het in mijn ogen in ieder geval niet gelegen. Ajax was gewoon wat scherper voor de goal. Tiote had kunnen scoren, Elia had moeten gaan liggen, Kufo werkt die voorzet van Arnautovic normaal binnen, Douglas had een van die boten ertegen moeten zetten i.p.v. te duiken naar de bal, en met die bal van Huysegems heb je een beetje pech. Gewoon kleine dingetjes die wel beter gaan moeten, anders gaat het vaker punten kosten. Dat Ajax een veredeld catenaccio speelt moeten ze verder zelf weten, heb ik bij PSV ook nooit een probleem gevonden.quote:Op zondag 2 november 2008 01:27 schreef Noshiba het volgende:
Raar dat jullie stadion niet vol zat,
Maar even over de grens, die zag het gewoon goed hoor jullie aanvallers waren gewoon zo dom om elke keer in die buitenspel val te trappen.
De scheids floot wel vaak maar jullie deelden ook veel kleine overtredingkjes uit, vooral die nummer 19 die doet niks anders al ligt het spel stil zelfs slaat ie huntelaar gewoon!
Sfeer viel me een beetje tegen van jullie kant.
Maarja jullie hebben het nu toch echt aan jullie zelf te danken al had die kerel gewoon gaan liggen was het een pingel maar nu voordeelregel is toch zijn fout?
wel vet dat jullie na het brandalarm (eindsingaal, maar jullie stadion was binnen 2 minuten leeg) even doorzongen (die tribune tegenover ons iniedergeval)
is dat twents of duits?quote:
Alweer niet?quote:
Op die manier moet Ajax gewoon de uitwedstrijden winnen. Niet mooi, wel effectief.quote:Op zondag 2 november 2008 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Kopie van woensdag volgens mij. Thuisclub mist de kansen, en Ajax gaat er mee aan de haal
Lijkt haast PSV wel
ah, dat verklaard veel.quote:
al oude voetbalwet toch? scoor jij niet doet je tegenstander het wel. efficientie is ook een kwaliteit. ook een vies woord in het voetbal trouwens.quote:Op zondag 2 november 2008 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
Kopie van woensdag volgens mij. Thuisclub mist de kansen, en Ajax gaat er mee aan de haal
Lijkt haast PSV wel
Klopt, maar die 3 ballen op de lat waren gewoon geluk natuurlijk. Voor hetzelfde geld had Ajax 1 punt uit 2 wedstrijden gepakt en ik denk dat de mening over het ''laffe'' voetbal dan een beetje anders zou zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 11:45 schreef Red_85 het volgende:
al oude voetbalwet toch? scoor jij niet doet je tegenstander het wel. efficientie is ook een kwaliteit. ook een vies woord in het voetbal trouwens.
Bal van douglas die probeerde te koppen terwijl hij gewoon zijn voet tegen de bal had kunnen zetten, Kufo raakte van dichtbij de bal uit een voorzet verkeerd, als Elia was gaan liggen was het een penalty geweest en Kufo had 2 grote kopkansen maar hij probeerde de bal telkens terug te leggenquote:Op zondag 2 november 2008 11:49 schreef RayMania het volgende:
Welke kansen heeft Twente naast de bal op de lat van Huysegems en het schot van Tioté dan nog meer gehad?
Tegen jou ook alquote:Op zondag 2 november 2008 12:29 schreef Sieps het volgende:
Overigens wel een lief meisje bij de patatzaak buiten het stadion dat heel lief naar me lachte toen ik een patatje had gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |