Tja, in hoeverre kun je daar van spreken bij een wedstrijd als deze? Als Ajax Twente nou overklast had, zoals twee seizoenen geleden... Ben het met Raymania eens, de gelukkigste heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:10 schreef Fiskus het volgende:
Niet om te trollen ofzo, maar wat is fc twente een lelijke club, terecht dat ze vandaag weer even op hun plaats zijn gezet in de pikorde.
Niet om te trollen zegt hij dan, flikker op met zo'n opmerking. Twente is gewoon een prachtclub het enige wat ik momenteel wat minder van ze vind is de coach.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:10 schreef Fiskus het volgende:
Niet om te trollen ofzo, maar wat is fc twente een lelijke club, terecht dat ze vandaag weer even op hun plaats zijn gezet in de pikorde.
Ajax speelde zeker niet goed, Twente was beter, maar in effectiviteit hebben we ze dus wel overklast. Dat is verder ook niet wat ik bedoelde. Ongeacht of het verdiend is, goede zaak gewoon dat zo'n lelijke club weer terecht is gewezen, mijn persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre kun je daar van spreken bij een wedstrijd als deze? Als Ajax Twente nou overklast had, zoals twee seizoenen geleden... Ben het met Raymania eens, de gelukkigste heeft gewonnen.
En daar blijkt maar weer de misplaatste arrogantie van ajax (die club is het niet eens waard om in normale letters te worden getypt)quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:08 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ajax speelde zeker niet goed, Twente was beter, maar in effectiviteit hebben we ze dus wel overklast. Dat is verder ook niet wat ik bedoelde. Ongeacht of het verdiend is, goede zaak gewoon dat zo'n lelijke club weer terecht is gewezen, mijn persoonlijke mening.
Laat je jezelf nu niet een beetje kennen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef RobbieT het volgende:
[..]
En daar blijkt maar weer de misplaatste arrogantie van ajax (die club is het niet eens waard om in normale letters te worden getypt)
Niet meer op ingaan, hij probeert met deze tweede reactie duidelijk uit te lokken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef RobbieT het volgende:
[..]
En daar blijkt maar weer de misplaatste arrogantie van ajax (die club is het niet eens waard om in normale letters te worden getypt)
Tuurlijk, omdat 1 mafkees iets roept is de hele club weer arrogantquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Nee, Vak-P heeft dit seizoen al meerdere grote sfeer acties gehouden, en dat kan niet elke wedstrijd hequote:
Noem dan eens alle kansen op, en vertel eens waaom Luinge zo in het voordeel van Ajax floot?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:52 schreef Stefanovich het volgende:
Twente een lelijke club? Kerel wat doe je op dit forum dan? Jaloers ofzo? Twente heeft een geweldig stadion, met een sfeer waar je als Ajax fan van mag dromenMan, er was veel veel ajax publiek, maar aan die lui heb je ook niks, die laten zich niet eens horen.
Over de wedstrijd: Gelijkspelletje was terecht geweest, miss wel winst voor twente. Als je die kansen alleen al zag.... Twente overheerste ook in de 2e helft. Kufo is niet echt in vorm, hopen dat dat goed komt. En dan nog even over de scheids, wat een klootzak die Luinge, die kerel bakt er echt niks van en floot erg in het voordeel van Ajax, en dat is al jaren zo. Mag van mij wel met pensioen gaan alleen dan zonder pensioen!!
Ik baal als een stekker, maar toch heb ik in de 2e helft een goed twente gezien, wat alleen de kansen niet afmaakte.... Op naar donderdag, daar een puntje pakken zou mooi zijn!!
Het voetbal wat Ajax liet zien is gewoon Ajax-onwaardig. Daarnaast had Twente genoeg kansen. Kufo die de bal net niet hard genoeg raakte bij die voorzet, douglas die net mis kopte bij de voorzet van Arnautovic, Huysegems die op de lat schiet, de kans van Tiote op het einde. Allemaal 100% kansen. Eigen schuld dat we die niet afmaken ja. Dus we hebben het ook aan ons zelf te danken. Dat neemt niet weg dat Ajax onverdiend gewonnen heeft. Ze hebben geluk gehad. Luinge floot in de 1e helft ECHT dramatisch. Mede door het gekloot van hem scoorde Ajax de 1e goal. De 2e helft deed hij het beter, maar hij maakte zoveel fouten. Hij ziet dingen die er helemaal niet zijn, wat vaak in het voordeel was van Ajax. Kijk alleen al naar het zogenaamde aantal overtredingen in de 1e helft: Twente 12, Ajax 3..... bullshit! Oja, en Ajax heeft nauwelijks kansen gehad, effectief wel ja, maar gezien het spelbeeld gewoon gelukkig. Twente had eigenlijk moeten winnen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Noem dan eens alle kansen op, en vertel eens waaom Luinge zo in het voordeel van Ajax floot?
Twente had veldoverwicht.
Dit zegt niet dat Twente goed speelde, maar over de wedstrijdinstelling van Ajax.
Beslist voortkomend uit alle blessures heeft MvB noodgedwongen de speelstijl van Ajax moeten veranderen.
PSV is al 4 jaar kampioen geworden met dit soort wedstrijden.
De tegenstander de wedstrijd laten maken, en hopen te scoren uit een dood spelmoment, of een counter.
Ik vind het een slimme zet van MvB om op deze manier aan de wedstrijd te gaan beginnen.
Op dit moment tellen alleen de punten, om zo de weg naar de eerste plaats te bereiken.
Ach zo heeft Twente ook een corner verdiend wat eigenlijk een achterbal was.quote:Op zondag 2 november 2008 00:12 schreef Stefanovich het volgende:
Het lijkt dat het mee valt ja, omdat het in de 2e helft mee viel. In de 1e helft floot hij wel dramatisch. In de 2e helft gaat ie dan voor dingen fluiten wat ook nergens op slaat. Op een gegeven moment was het heeeel duidelijk dat de bal via braafheid uit ging, maar dan geeft hij een uittrap ipv een corner aan Ajax. Gewoon als goedmakertje ofzo. Zo zijn er meerdere dingen. Een prutser is het gewoon, hij fluit de wedstrijd gewoon kapot.
Dat luinge een dramatische scheids isquote:Op zondag 2 november 2008 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach zo heeft Twente ook een corner verdiend wat eigenlijk een achterbal was.
Waar hebben we het in hemelsnaam over
Dat laatste vooral.quote:Op zondag 2 november 2008 00:18 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dat luinge een dramatische scheids isAltijd ook al is geweest, maar toch gewoon zulke wedstrijden mag blijven fluiten... miss gebrek aan beter ja.
Anders geformuleerd: Niet de speelstijl van Ajax.quote:Op zondag 2 november 2008 00:07 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Het voetbal wat Ajax liet zien is gewoon Ajax-onwaardig.
Zulke wedstrijden???quote:Op zondag 2 november 2008 00:18 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dat luinge een dramatische scheids isAltijd ook al is geweest, maar toch gewoon zulke wedstrijden mag blijven fluiten...
Dat is zeker niet slecht. Maar de 2-0 is nogal logisch. Twente gaat alles of niets spelen en juist diegene die daardoor niet meer gedekt werd scoorde. De 1-0 was gewoon een goede goal, maar die viel ook wel na een zeer discutabel moment van Luinge. Verder had twente ook pech en snijdt het zichzelf in de vingers door niet meer te scoren, na zeker 4 kansen die er wel in moesten. Maar goed ik heb mijn punt gemaakt en ga nu nog even de stad in, cheersquote:Op zondag 2 november 2008 00:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Anders geformuleerd: Niet de speelstijl van Ajax.
Jullie zijn hooguit een paar keer benadeelt in de buitenspelpositie de eerste helft, echter in de tweede helft werd Ajax benadeelt in buitenspelmomenten. Echter dit is niet de fout van Luinge, maar van zijn collega's met de vlaggetjes.
Ajax heeft 2 kansen gehad, waaruit 2x gescoord werd. Goed he? Wat een rendement.
Heb jij ooit dit seizoen Ajax zien spelen met een voltallige selectie?quote:Op zondag 2 november 2008 00:42 schreef Angstgegner het volgende:
Als Twente-supporter moet ik zeggen dat de nederlaag van Twente zeker niet aan Luinge is te wijten, die ik op enkele momenten na, sterk vond fluiten. Wel kwam de zege terecht bij de ploeg die daar absoluut geen aanspraak op mocht maken, want Ajax had amper recht op een punt, laat staan op drie. Twente miste drie grote kansen en had daarnaast nog een aantal goede mogelijkheden, terwijl Ajax nog geen drie kansen heeft gehad, waarvan er twee ingaan.
Het voetbal dat de Amsterdammers speelden was niet om aan te zien en Ajax-onwaardig. Twente was voor rust ook matig op dreef, maar in de tweede helft kwam daar verandering in. Helaas bleef de beloning, een kleine overwinning en sowieso een puntendeling, uit.
Ik kan me geen enkel moment herinneren, wanneer Ajax in een buitenspelsituatie werd benadeeld. Wie weet wat er was gebeurd, als de bij vlagen ongrijpbare Elia niet ten onrechte was afgefloten in de eerste helft. Dan hadden we wellicht een ander wedstrijdverloop gehad. Ook dit jaar zal de titel weer aan de neus van Ajax voorbij gaan, want ik denk dat de ploeg niet evenwichtig genoeg is en pure klasse mist op het middenveld en in de achterste lijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |