Ik woon er alleenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:05 schreef FP128 het volgende:
TS, mooi gedaan hoor zo een flat. Vraagje: Ga je er alleen wonen of krijg je nog Polen als medebewoners.
Je hebt i.i.g een redelijk uitzicht als ik het zo zie.
you lucky bastard..quote:Op maandag 9 maart 2009 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit er in mijn eentje. Het zou oorspronkelijk toegewezen worden aan een gezin, maar door het bezit van een koopwoning (althans, dat was wat ik gehoord had van de buurvrouw) is de 'deal' niet doorgegaan.
Ik was de volgende in de 'wachtrij', en heb dus enorme mazzel gehad om zoiets te krijgen.
Nah, van uitstel komt afstel, laten we 't daarop houdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef JK het volgende:
Doe je alles in delen met wat maanden ertussen?
26m2. Een behoorlijke kamer moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef BadderAapje het volgende:
mag ik je vragen wat de woonoppervlakte van je woonkamer is?
Johquote:
Yupquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef Bartjebart het volgende:
Soow heb je die keuken van de woningbouw gekregen?
Das een behoorlijke keuken om te krijgen! Meestal geven ze 3 a 4 onder en bovenkasten met een metalen wafelblad...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
26m2. Een behoorlijke kamer moet ik zeggen.
[..]
Joh. en hoi
[..]
Yup![]()
. Ook helemaal zelf mogen uitzoeken qua kleuren van de kastjes en grepen, en de kraan. Behalve de inbouwapparatuur (gasfornuis, afzuigkap) die moest ik zelf betalen (maar kreeg wel 40% korting hierop)
Mja, volgens mij had die keuken-man mij een beetje gematst, ook omdat ik er veel tijd en geld in moe(s)t steken om het weer leefbaar te maken (zie de eerste foto's, dat ziet er toch niet uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das een behoorlijke keuken om te krijgen! Meestal geven ze 3 a 4 onder en bovenkasten met een metalen wafelblad...
Maar ziet er goed uit hoor!
Het zag er prima leefbaar uit hoor, zeker voor een woningbouwflat!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, volgens mij had die keuken-man mij een beetje gematst, ook omdat ik er veel tijd en geld in moe(s)t steken om het weer leefbaar te maken (zie de eerste foto's, dat ziet er toch niet uit).
Anyhow, ik ben er nog steeds erg blij mee
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Het zag er prima leefbaar uit hoor, zeker voor een woningbouwflat!
Ik kan me wel voorstellen dat de kleuren niet helemaal je smaak waren
Ik heb mijn keuken verlengd met een kastje van IKEA voor ongeveer 50.- (niet dezelfde front, maar wit) en heb bij de bouwmarkt een werkblad in dezelfde kleur en dikte gevonden. Heb dus een naad in het werkblad, maar het loopt wel mooi door! (ik heb een laminaat werkblad gekozen ipv het standaard RVS blad)quote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Gave keuken trouwens..
Ik kreeg zo`n standaardding en werkblad verlengen kost 120 euro per meter. Ook de kastjes krijg je niet onder de 200 euro.. Ziek gewoon, zijn dat echt normale prijzen voor een kastje
?
Ik zal het verder maar niet hebben over andere kranen, strips op de badkamer en verhoging van de toiletpot. Niet dat dat laatste nodig is, maar ik schrok van de prijzen.
Aangezien ik de keuken-man ken, kreeg ik er nog een extra blad bij ookquote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Gave keuken trouwens..
Ik kreeg zo`n standaardding en werkblad verlengen kost 120 euro per meter. Ook de kastjes krijg je niet onder de 200 euro.. Ziek gewoon, zijn dat echt normale prijzen voor een kastje
?
Nja, zag laatst de prijs van de kraan die ik genomen had bij de Praxis in het krantje staan. 99 euroquote:Ik zal het verder maar niet hebben over andere kranen, strips op de badkamer en verhoging van de toiletpot. Niet dat dat laatste nodig is, maar ik schrok van de prijzen.
Tsjah als je een beetje handig bent en je kunt een soortgelijke kleur kiezen zal het nooit echt opvallen en het scheelt je veel geld.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb mijn keuken verlengd met een kastje van IKEA voor ongeveer 50.- (niet dezelfde front, maar wit) en heb bij de bouwmarkt een werkblad in dezelfde kleur en dikte gevonden. Heb dus een naad in het werkblad, maar het loopt wel mooi door! (ik heb een laminaat werkblad gekozen ipv het standaard RVS blad)
Tijd over om die dingen uit te zoeken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Als je bij deze foto heen en weer scrollt lijkt het of de muur vervormd.
Met andere woorden. Als je heel hard stoned door je woonkamer rent lijkt 't alsof alle muren bewegen.
Ik kom binnenkort wel even blowen, als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tijd over om die dingen uit te zoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |