Die samenvattingen zijn uiteraard zeer welkom *als het enigzins goede zijn dan =)* APD is gewoon zooooveelquote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb 1 tentamen gehad en gehaald. Verder nog Algemene Psychodiagnostiek, Ethiek en Neuropsychologie. Volgende week heb ik ook O&O nog in te halen.
Van AP heb ik net de samenvattingen gekregen van iemand. Heb je ze ook? Anders kan ik ze wel mailen. Is evengoed 200 kantjes, maargoed, beter dan niks.Bij de eerste poging ga ik ook echt niet meer doen dan die samenvatting en de colleges (waarvan ik er 2 gevolgd heb
).
Wat is dat voor cursus dan? Heb ik ook helemaal niets van meegekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Net maar ingeschreven voor de examencursus beschrijvende statistiek, liever teveel gedaan dan te weinig
Is 2 avonden (20 en 22 januari) en is een examencursus voor beschrijvende statistiek. Dus dan zou je het tentamen wel moeten halenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Wat is dat voor cursus dan? Heb ik ook helemaal niets van meegekregen
Ik kan ze ook nog niet online vinden maar tijdens het college heb ik wel de antwoorden overgeschreven dus als je wil kan ik straks wel even de gesloten vragen zeggen welke de juiste antwoorden zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:25 schreef SterreMarit het volgende:
Ow oke, en Mikkie heeft het dus wel gehaald? Hoe doet ie dat toch =)
Miss_S, daar ga ik dan dus maar niet heen! Heb het dan echt te druk met APD... Heb jij de antwoorden van het proeftentamen al online gevonden? Ik ben nl erg benieuwd naar of ik het indd begrijp! (al kan ik daar beter pas na het APD-tentamen naar gaan kijken, om eventuele extra stress voor dat tentamen te voorkomen)
Je bent wel gegaan ja? Wat goed! Ik heb maar 1 of 2 colleges gevolgd en was toen helemaal klaar met die man en z'n bizarre humorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kan ze ook nog niet online vinden maar tijdens het college heb ik wel de antwoorden overgeschreven dus als je wil kan ik straks wel even de gesloten vragen zeggen welke de juiste antwoorden zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Je bent wel gegaan ja? Wat goed! Ik heb maar 1 of 2 colleges gevolgd en was toen helemaal klaar met die man en z'n bizarre humorIk vond de module sowieso goed te doen met de colleges, opgaven en uitwerkingen online. Vond het sowieso niet erg ingewikkeld, op het laatste hoofdstuk over betrouwbaarheid en validiteit na dan. En de theorie sowieso...moet ik nog even nakijken denk ik.
Maarruh...die antwoorden zijn dus wel welkom!
Bizarre humor? Jullie hebben statistiek van Bouts toch? Die vent is ronduit geniaal, die verdient echt een standbeeld! Superrelaxte vent, op studiereis en erna regelmatig samen mee in de kroeg zitten hijsen tot in de late uurtjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Je bent wel gegaan ja? Wat goed! Ik heb maar 1 of 2 colleges gevolgd en was toen helemaal klaar met die man en z'n bizarre humorIk vond de module sowieso goed te doen met de colleges, opgaven en uitwerkingen online. Vond het sowieso niet erg ingewikkeld, op het laatste hoofdstuk over betrouwbaarheid en validiteit na dan. En de theorie sowieso...moet ik nog even nakijken denk ik.
Maarruh...die antwoorden zijn dus wel welkom!
Het is een gavequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:25 schreef SterreMarit het volgende:
Ow oke, en Mikkie heeft het dus wel gehaald? Hoe doet ie dat toch =)
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef Soempie het volgende:
Mikkie heeft de boeken in elk geval niet gelezen.Ik heb zijn boeken overgenomen en die zaten bij wijze van spreken nog in het plastic.
En hem kennende is hij 2 dagen voor het tentamen begonnen met de samenvatting.![]()
Bouts inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bizarre humor? Jullie hebben statistiek van Bouts toch? Die vent is ronduit geniaal, die verdient echt een standbeeld! Superrelaxte vent, op studiereis en erna regelmatig samen mee in de kroeg zitten hijsen tot in de late uurtjes.
[..]
Ik ben inderdaad altijd met groot plezier naar zijn colleges gegaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Soempie het volgende:
Bouts is tof.![]()
Ik vond het bijna jammer dat ik vrijstelling kreeg. Hij is zo droog.
quote:
Doel je nu op alletwee de posts? Of alleen de eerste?quote:
Mooi gehaald.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef morgane het volgende:
Heb mn eerste voldoende al binnen, precies een 5,6 voor American History
Hoe lang duurt het al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik wil mijn tentamenuitslagenstomme rechtenfaculteit met dr slome gedoe
"So Soempie" was het eerste dat in me op kwamquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij ben ik zo stom geweest een vakantie te boeken precies in de periode van de hertentamens in de zomer.
Ik ben gewoon niet gewend herkansingen te maken aan het eind van de zomer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"So Soempie" was het eerste dat in me op kwam.
Soms kan het toch net wel zo zijn dat je hem hebt, dus is het toch klote.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tentamen van 12 december.Maar heb hem inmiddels binnen en heb het niet gehaald
wat ik eigenlijk ook wel wist maar goed.
Meestal maak je ze gewoon helemaal niet en doe je ze het jaar erna?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet gewend herkansingen te maken aan het eind van de zomer.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meestal maak je ze gewoon helemaal niet en doe je ze het jaar erna?.
Die kun je alleen ophalen bij het UCI.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef Ottaav het volgende:
Weet iemand of de licentie van SPSS 15 ergens op de RU site te vinden is? Of op blackboard?
Mijn licentie is verlopen en heb spss toch nodig :S
En, gelukt?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Mikkie het volgende:
Hier werkt het nog steeds niet, de squashcursus zal dadelijk wel weer vol zitten.
Verbazingwekkend genoeg wel, ja. Derde cursus op rij (afgelopen cursus maar twee keer kunnen gaan door onverwachte omstandigheden), misschien wordt het nog wel eens watquote:
Waarom niet nuquote:Op maandag 19 januari 2009 00:21 schreef morgane het volgende:
Tennis is zeker een aanrader! Ook relaxed dat de tennisbanen lang niet altijd bezet zijn, je kan als je vrij wil tennissen soms uren op dezelfde baan blijven. De tennislerares is trouwens leukmaar misschien komt dat doordat t een naamgenootje is
Morgen maar eens in proberen te schrijven voor volleybal, was vergeten dat 't vandaag al kon. Dus ik grijp er wellicht naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |