Kerst moet ik werken inderdaad en kerstdiner bij m'n ouders. O&N ben ik gelukkig vrij, maar heb de plannen daarvoor nog niet duidelijkquote:Op maandag 22 december 2008 11:51 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat had ik wel kunnen bedenken.![]()
Wat ga jij doen met kerst en O&N? Werken?
Ga je ook zelf iets maken voor het kerstdiner?quote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerst moet ik werken inderdaad en kerstdiner bij m'n ouders. O&N ben ik gelukkig vrij, maar heb de plannen daarvoor nog niet duidelijk. Jij dan?
quote:
Oja, vijf januari begint die shit weer hè. Ik schrok ook al van de hoeveelheid colleges die ik komend semester hebquote:Op maandag 22 december 2008 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
@ Mik: 4 dagen Ardennen.Langer kon niet, omdat ik een werkgroep heb die verplicht is.
Da's nog best een geinig ideequote:
Friet?quote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef Soempie het volgende:
Ik moet nog iets te bakken bedenken voor kerst.
Tentamens eind januari, nieuwe semester begin februariquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Soempie het volgende:
mini-chocolademuffincakejes.![]()
Maarre begint het nieuwe semester direct na de vakantie? Eerst nog tentamens toch? Ik heb me in elk geval nergens nog voor ingeschreven.![]()
Zelfde instelling.quote:
Ik mis iets op je bureauquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Soempie het volgende:
't Leren schiet nog niet erg op:
[ afbeelding ]
Staat meer naar links.quote:
Winkelen ook.quote:Hier schiet het ook echt nog niet op, kan me er niet toe zetten. Niks doen is veel leuker.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Soempie het volgende:
't Leren schiet nog niet erg op:
[ afbeelding ]
Donderdag tentamen (laatste wat ik in Groningen moet doen) en ook een deadline voor een paper.
[..]
Zelfde instelling.
Hier is het dus nu ook nachtwerk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Het heeft een nacht werk gekost, maar net op tijd mijn research paper afgekregen. Je zou hopen dat ik nu geleerd heb eerder te beginnen, maar nee
Heb 1 tentamen gehad en gehaald. Verder nog Algemene Psychodiagnostiek, Ethiek en Neuropsychologie. Volgende week heb ik ook O&O nog in te halen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef SterreMarit het volgende:
Gefeliciteerd!!
Heb je nu deze periode veel tentamens? Ik maar twee, maar ik zie zo op tegen Algemene Psychodiagnostiek dat ik nog steeds niet begonnen ben, hahaha =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |