De grote, het moest er eindelijk van komen.quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grote, het moest er eindelijk van komen.
In december, burgers bush!quote:
Ik verzin het nu ter plekke, maar hell, misschien trapt iedereen er in en is er gewoon een meetquote:
20 december stond er 1 geplandquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verzin het nu ter plekke, maar hell, misschien trapt iedereen er in en is er gewoon een meet
Gebruikt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zelfs na 2,5 jaar krijg ik nog post voor de vorige bewoners. De envelop had een rare bobbel, dus ik dacht een leuk gratis cadeautje te kunnen inpikken... tja, er zat inderdaad wel iets in die envelop, maar ik had nattigheid moeten voelen toen ik zag dat er 'Mevrouw' op de envelop stond... kutbedrijven die maandverband voor de vorige bewoners naar mijn adres sturen.
Lieve Lientje,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zelfs na 2,5 jaar krijg ik nog post voor de vorige bewoners. De envelop had een rare bobbel, dus ik dacht een leuk gratis cadeautje te kunnen inpikken... tja, er zat inderdaad wel iets in die envelop, maar ik had nattigheid moeten voelen toen ik zag dat er 'Mevrouw' op de envelop stond... kutbedrijven die maandverband voor de vorige bewoners naar mijn adres sturen.
o. ik zie het al. Het is hier koud dus.quote:
Want?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:59 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R komt vloekend en stampvoetend binnen
Ik heb een pesthumeur.quote:
Wat let je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |