abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:49:50 #1
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62786592
bij deze het volgende topicnr

laatste post:

quote: Op woensdag 29 oktober 2008 16:38 schreef Chev het volgende:
Ik kan het eigenlijk niet meer aanzien eventjes.

Ik heb me na 4 maanden toch maar 's ingeschreven op een aantal dating sites, om te zien hoe het loopt, zie dus wel

Merk dat bij het bladeren door de foto's ik toch snel ga voor meiden die hetzelfde figuur van m'n ex heeft, namelijk slank en varierend met blond of brunette haar en het liefst blauwe ogen.. pff ga nog eissen stellen ook :p

Niet dat ik mezelf daarop vastpin hoor, maar dat is mijn smaak, of mijn smaak geworden kan ik beter zeggen?
Erg lastig dit, maar ook wel leuk, denk dat ik er wel aan toe ben om nieuwe mensen te leren kennen, niet dat mijne ex compleet uit mijn hoofd verdwenen is, maar wel uit mijn leven...

kroegtijger: haha, sterk bezig chev dat je voor dat type meiden gaat heeft denk ik niets met je ex te maken hoor.... als je je ex nooit gekend had was je daar waarschijnlijk ook wel voor gegaan
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:55:24 #2
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62786749
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:27 schreef Koepert het volgende:

[..]

Godver... t geen contact geprobeerd voor een tijdje. Beviel toch niet zo, maar te vroeg weer mekaar gezien. En ik weet me dan slecht een houding te geven, wil haar van alles duidelijk maken hoe ik me voel, maar ook t gevoel wat ik heb wegdrukken omdat er anders van mijn kant een relatie-gevoel komt en van haar kant een vrienden gevoel. Dat was niet zo'n succes dus... Daar ben ik heel krampachtig van gaan doen, jaloers geworden toen ze ging stappen, toen smsjes gestuurd die NERGENS over gingen en nergens op sloegen. Kortom, ik heb t nu goed verneukt. Ze is er zat van, t kost haar nu teveel tijd omdat ze ook andere dingen aan dr hoofd heeft, en ik kan t haar nog niet eens kwalijk nemen ook, maar wat voelt t kloten zeg.. vooral omdat ik t zelf veroorzaakt heb, en niet wist (en nog steeds niet weet) hoe t op te lossen/voorkomen etc. Kan nu ECHT niets anders doen dan haar rust geven, geen contact, en maar verder en zien of er ooit nog weer contact komt. Zo zij liet doorschemeren niet meer

Momenteel van toepassing:
Niet met en niet zonder elkaar leven (van mijn kant op t moment nog wel iig)
Een kat in t nauw maakt rare sprongen (zo bang om haar kwijt te raken, dat ik krampachtig en raar ga doen)

K.U.T.Zooi
Mijn laatste post. Tevens Tvp dus... Moet verder, maar voel me n beetje leeg nu, onafgesloten zeg maar..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_62786978
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:55 schreef Koepert het volgende:

[..]

Mijn laatste post. Tevens Tvp dus... Moet verder, maar voel me n beetje leeg nu, onafgesloten zeg maar..
reactie + TVP

Ik zit nu dus ongeveer in het begin van wat jij hierboven beschrijft... Na vanavond een periode contact-loos door 't leven gaan. Ik weet niet hoe 't bij jou geschiedenis is gegaan, maar ik denk (en hoop stilletjes) dat ik op tijd in heb gezien dat geen contact nu beter is voor later. En ben ook wel een beetje bang voor wat je hierboven aangeeft: te vroeg weer contact voor 1 van de 2 is niet goed, maar te lang wachten creeert een dermate afstand dat het ook niet goed is. Ben dus ook van plan dat als we weer contact hebben het onderwerp eerst een tijdje te laten rusten en er gewoon helemaal niet over te beginnen; dat komt nog wel eens een keer. Eerst aan de vriendschap werken voordat we hiermee verder gaan. Da's belangrijker dan wat dan ook. En de eerste stap om aan de vriendschap te werken is dus even geen contact te hebben. Voelt wel heel erg de andere kant op werken zeg maar, maar is voor nu gewoon even beter. Gelukkig weet ik dat zowel mn ex en ik echt die vriendschap graag willen en daar alles voor aan de kant willen zetten, dus heb zeer goede hoop dat dat stukje ten minste wel weer goed komt. En of er daarna weer een relatie uit komt?? we zien wel en is voor nu eigenlijk ook helemaal niet belangrijk. En ja, ook ik ben bang om dr kwijt te raken, dat er even een ander de hoek om komt en "mn meisje afpikt" zo gezegd... maar kan daar toch niets tegen doen dan...en daarbij, dr is niemand leuker en liever voor haar dan ik natuurlijk dus dat gebeurt niet O:) )
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:18:33 #4
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62787287
Mijn geschiedenis... pff.. Staat ook wel in eerdere topics maar heel int kort.

Relatie voor bijna n jaar. Zij werd overspannen mede doordat ik te vroeg 'bij haar introk'(wegens overlijden huisgenoot, naar haar huis 'gevlucht'). Daar heb ik haar in bijgestaan terwijl zij wilde dat ik afstand hield (voelde voor mij als in de steek laten) Heeft mij teveel energie gekost. Is uitgegaan. Maar konden ook niet echt zonder elkaar. Heel lang aangerommeld daarmee. Langzaam opbouwen maar ik voelde teveel, leverde spanning op. Even afstand gehad, van beide kanten geen succes, misten elkaar. Weer contact, zij had beter afgesloten en wilde vrienden zijn om dan pas eventueel aan meer te denken. Ik wilde dat ook, maar kon het nog niet, leverde weer spanning op omdat ik mezelf de hele tijd tegen n deur liet lopen. Stress stress stress, zij kon t er niet bij hebben, ik wist niet meer wat te doen en ben toen nog vreemder gaan doen; staat wel in vorige topic. Dus dit is eigenlijk ook al 2e of3e keer geen contact, maar dat was elke keer maar n week tot maximaal 3 weken :S En ben zo bang dat t nu voorgoed is.. (Vorige perioden waren nog te kort, mijn gevoel was nog niet weg, zij had het uitgezet/was weg)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_62788049
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:18 schreef Koepert het volgende:
Mijn geschiedenis... pff.. Staat ook wel in eerdere topics maar heel int kort.

Relatie voor bijna n jaar. Zij werd overspannen mede doordat ik te vroeg 'bij haar introk'(wegens overlijden huisgenoot, naar haar huis 'gevlucht'). Daar heb ik haar in bijgestaan terwijl zij wilde dat ik afstand hield (voelde voor mij als in de steek laten) Heeft mij teveel energie gekost. Is uitgegaan. Maar konden ook niet echt zonder elkaar. Heel lang aangerommeld daarmee. Langzaam opbouwen maar ik voelde teveel, leverde spanning op. Even afstand gehad, van beide kanten geen succes, misten elkaar. Weer contact, zij had beter afgesloten en wilde vrienden zijn om dan pas eventueel aan meer te denken. Ik wilde dat ook, maar kon het nog niet, leverde weer spanning op omdat ik mezelf de hele tijd tegen n deur liet lopen. Stress stress stress, zij kon t er niet bij hebben, ik wist niet meer wat te doen en ben toen nog vreemder gaan doen; staat wel in vorige topic. Dus dit is eigenlijk ook al 2e of3e keer geen contact, maar dat was elke keer maar n week tot maximaal 3 weken :S En ben zo bang dat t nu voorgoed is.. (Vorige perioden waren nog te kort, mijn gevoel was nog niet weg, zij had het uitgezet/was weg)
ah, ok...ik snap 't....zeker 't laatste deel wat je schrijft herken ik... dit is voor ons ook de 3e keer dat het uit is gegaan...vorige 2 keer was ook gewoon een te korte periode geen contact (hielden we toch al gauw een week of 2 vol toen met zo ongeveer om de dag nog bellen )
Geef 't gewoon tijd joh. En ik weet dat 't heel simpel klinkt maar heel moeilijk is (moet daar zelf nu dus ook aan beginnen) maar is volgens mij toch echt de enigste manier. Je kan toch niets anders doen dan niets doen en wachten. En mocht het echt zo zijn dat jullie zoveel voor elkaar voelen, dan komt dat echt wel weer goed. Heb gisteren enorm veel tweestrijd gehad in mn hoofd over juist dit onderwerp en kwam toen voor mezelf tot de conclusie dat je gewoon niets kunt doen...je kunt het niet pushen, dat werkt alleen maar de andere kant op... En zolang je nu contact houdt, hoe meer je haar en uiteindelijk jezelf de andere kant op duwt. Respecteer haar beslissing, geef haar het gevoel in controle te zijn (en dat is ze uiteindelijk ook) en geef haar het idee dat je niet langer jezelf op aan 't dringen bent haar kant op... Pas als dat achter de rug is en je weer "normaal" contact hebt met elkaar zal blijken of het weer goed komt tussen jullie of niet.
Als het echt zo is dat jullie niet zonder elkaar kunnen dan komt het wel weer goed op die manier. Ik heb hetzelfde en doe het ook op deze manier maar.... elke andere manier zal alleen maar de andere kant op werken en haar alleen maar meer van je af gaan duwen. Ik zie dat nu ook tussen mij en mn ex gebeuren... elke keer dat we bellen eindigt het in ruzie. Niet omdat we niet naar hetzelfde punt willen werken, maar omdat de manier waarop we dat punt willen bereiken totaal anders is. En in dit geval is degene die gedumpt is (ik dus) degene die de weg van de dumpert maar moet volgen. Leuk of niet leuk, het is niet anders. Eisen stellen kan niet hierin; gewoon accepteren, eventueel kleine dingetjes van haar vragen maar maak 't niet te gek...

Vanavond begint voor mij de stilte-periode zeg maar... zie er nu bij lange na niet meer zo tegenop als vanmorgen, gisteren en eergisteren... heb wat berusting in 't lot gekregen van het gedumpt zijn Heb me er lang tegen verzet dat het op deze manier gaat, maar heb het maar geaccepteerd. Kan er toch niets in veranderen. Dan maar liever zo snel mogelijk dit achter de rug hebben zodat we weer naar de toekomst kunnen kijken... En da's dan een toekomst met een vriendschappelijke band met haar. En wie weet...als 't echt zo zou moeten zijn (zoals ik denk, maar waar ze te koppig en te hardleers voor is om in te zien ) dan komt het allemaal wel weer goed En zo niet, dan heb ik er in ieder geval een geweldige vriendschap aan over gehouden
pi_62790388
wil toch nog even op de hoogte blijven
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62797438
Zojuist mn ex aan de telefoon gehad, en was zowaar nog een leuk gesprek ook eigenlijk bijna ouderwets leuk Ze vertelde me o.a. dat ze wel snapt dat ik afgelopen maandag zo kwaad en gefrustreerd was. Ze was er ook niet boos over meer ofzo, maar wel heel bezorgd om mij over... da's gelukkig nu ook wel een beetje weggenomen. We hebben onze "ruzie" die we hadden als 't ware nu wel bijgelegd, maar hebben alle2 effe tijd nodig om dit allemaal te verwerken. Daarom hebben we afgesproken dat we in ieder geval effe een maandje of 2 geen contact hebben en ze zou me voor kerst / oud en nieuw zeker laten weten of ze het allemaal al weer een beetje aan zou kunnen. Daar ben ik wel heel blij mee moet ik zeggen Ze vertelde me ook dat het gevoel dat ze nu mist, het echt intense gevoel er wel is geweest. Nu denk ik dat zo'n gevoel nooit zal verdwijnen... ook niet een beetje, maar het sneeuwt gewoon soms onder onder andere gevoelens en in dit geval zijn dat zoveel andere dingen, problemen, angst etc dat het gewoon niet meer ging.Het is imho dus ook niet meer dan logisch dat het lijkt alsof het gevoel weg is.... zo'n gevoel gaat niet weg, en zeker niet in 2 maanden (aangezien ze aangeeft dat 2 maanden geleden alles nog geweldig etc was). En zelfs al zouden we een half jaar lang geen contact meer hebben, dan nog weet ik zeker dat zodra wij weer als vrienden omgaan dat uiteindelijk dat gevoel wel weer terug komt. En mocht dat toch niet zo zijn, ok.... ook goed, dan heb ik er in ieder geval een geweldige vriendschap bij

Ze vroeg nog wel of ik haar spullen aan een vriendin van ons samen (die gaat zondag even bij dr langs) mee wilde geven. Maar dat vertik ik. Heb dr ook uitgelegd waarom ik dat niet wil, en dat snapte ze wel... er zitten alleen wel wat spullen bij die ze gewoon echt nodig heeft. Ik heb met dr afgesproken dat ik die paar dingetjes dan wel mee zal geven, maar dat het grootste gedeelte gewoon hier blijft liggen. Mijn spullen die bij haar liggen wilde ze wel het huis uit hebben, maar heb dr ook verteld dat ze die zelf moet geven... ze zou ze bij een vriendin dan tijdelijk neerleggen en geeft me die later ook goed, maakt mij niet uit, zolang ik het maar van haar krijg. Ze moet zich er niet al te makkelijk vanaf willen maken natuurlijk al met al heb ik dus wel een goed gevoel nu en voel me opgelucht dat we in ieder geval geen ruzie meer hebben
pi_62803849
Goed om te horen kroegtijger, al is het even voor je eigen gevoel Ik hoop echt voor je dat ze in die tijd inziet wat ze mist, dan kan het misschien allemaal nog wel goedkomen . Toch blijft het lastig, het zal wel een tijd van onzekerheid worden, die niet echt snel voorbij lijkt te gaan denk ik.
pi_62804397
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Snake28 het volgende:
Goed om te horen kroegtijger, al is het even voor je eigen gevoel Ik hoop echt voor je dat ze in die tijd inziet wat ze mist, dan kan het misschien allemaal nog wel goedkomen . Toch blijft het lastig, het zal wel een tijd van onzekerheid worden, die niet echt snel voorbij lijkt te gaan denk ik.
och, ik ken dr wel een beetje... en ze zal nooit toegeven dat ze me mist in de periode Maar zoals ik al aangaf, ik denk dat een tijdje rust dr wel goed zal doen; dan heeft ze tijd om dingen te verwerken en achter haar te laten en daarna komt uiteindelijk alles wel goed denk ik
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:31:50 #10
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62804735
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

och, ik ken dr wel een beetje... en ze zal nooit toegeven dat ze me mist in de periode Maar zoals ik al aangaf, ik denk dat een tijdje rust dr wel goed zal doen; dan heeft ze tijd om dingen te verwerken en achter haar te laten en daarna komt uiteindelijk alles wel goed denk ik
ik hoop het voor je man! dat het zo loopt... ze kunnen er ineens met iemand anders vandoor gaan.. of jij komt iemand anders tegen... wellicht is vriendschap dan ook uitgesloten...

maar laten we positief denken en altijd het goede in mensen blijven zien... er zitten soms rotte appels tussen... helaas...
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62804931
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

ik hoop het voor je man! dat het zo loopt... ze kunnen er ineens met iemand anders vandoor gaan.. of jij komt iemand anders tegen... wellicht is vriendschap dan ook uitgesloten...

maar laten we positief denken en altijd het goede in mensen blijven zien... er zitten soms rotte appels tussen... helaas...
Mn ex kennende gaat die er echt niet zomaar met iemand anders vandoor; ze heeft 't zelf nu nog moeilijk genoeg en haar kennende wil ze dat voorlopig ook helemaal niet. En ik wil voorlopig ook nog helemaal aan niemand anders denken Vriendschap is wat mij betreft nooit uitgesloten. Zelfs al zou ze iemand anders tegen komen, dan nog steeds
Ik snap wel waar je op doelt (valse hoop en dat soort dingen) maar ik heb voor mezelf gewoon de knoop doorgehakt; we gaan over een maand of 2 gewoon als vrienden gezellig verder, leuke dingen doen, samen stappen etc, en als daardoor alles weer goed komt en we weer een relatie verder krijgen, prima En zo niet?? dan is het ook prima Tegen de tijd dat het zich uit zou gaan wijzen of we weer een relatie zouden gaan hebben of niet (da's pas over een half jaar of een jaar duidelijk dan) dan kan ik daar prima mee leven maar die vriendschap zal altijd blijven
pi_62810945
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wil toch nog even op de hoogte blijven
Ik ook, mijn hele geschiedernis is in #65

Ben momenteel in het proces van het opnieuw ingeschreven staan op een aantal dating sites en hier wat tijd aan te besteden.

Verders kan ik zeggen dat ik al mijn antwoorden voor mezelf heb, de antwoorden die ik niet heb die moet je op een gegeven moment achter je kunnen laten. Gelukkig heeft mijn ex nog een sorry email gestuurd dit heeft me enigsinds geholpen al was ik toen al op weg alles achter me te laten, of dit ook oprecht was of voor andere motivaties (die er wel zouden kunnen zijn) weet ik niet, maar dat doet er niet meer toe.

Achteraf bestaat een relatie die voorbij is uit een periode van goed en een periode van minder goed of zelfs slecht.
Iedereen heeft z'n eigen verwachtingen binnen een relatie, de een zoekt het in materialisme of macht, de ander in spiritualiteit en weer een ander in absolute zekerheid en vertrouwen.

Een beetje van alles inleveren en een hoop terug ontvangen, geloof in jezelf en je partner, hou vol en werk aan je relatie, als je dat niet doet vreet je je partner zijn energie weg tot er niks meer over is om voor samen te zijn, en dan is het te laat.

Wat in je leven was, IS niet meer, dus leef met de dag, verwerk en overkom je pijn, neem de tijd en zoek je eigen antwoorden als je die niet krijg, en luister naar mensen die oprecht tegen je zijn.

Succes mensen, ik zal nooit meer met verbasing naar iemand kijken als hij/zij zich dood voelt nadat hij/zij is gedumpt, want de pijn is ondragelijk, het verwerkingsproces lang.

Maar het spreekwoord klopt wel: What doesn't kill you makes you stronger, maar ook Let bygone's be bygone's en zoek geen wraak, want die is altijd minder zoet dan het lijkt en zal je niet helpen, zelfs niet als je partner kiest voor een ander in plaats van jouw.

Want dat soort mensen zullen hunzelf ooit nog wel 's tegenkomen, zal het weken, maanden of jaren duren, het komt wel en dan denken ze misschien nog wel 's terug aan jouw en hoeveel je over had voor hem/haar en dan ben jij al verder, sterker en zekerder in het leven geworden.

Wees boos, wees verdrietig, wees ellendig, wees opgelucht, wees bedachtzaam, wees voorzichtig en wees goed voor jezelf

Succes jongens en meiden ik zal jullie blijven volgen zolang ik kan.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_62811190
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Chev het volgende:

[..]

Ik ook, mijn hele geschiedernis is in #65

Ben momenteel in het proces van het opnieuw ingeschreven staan op een aantal dating sites en hier wat tijd aan te besteden.

Verders kan ik zeggen dat ik al mijn antwoorden voor mezelf heb, de antwoorden die ik niet heb die moet je op een gegeven moment achter je kunnen laten. Gelukkig heeft mijn ex nog een sorry email gestuurd dit heeft me enigsinds geholpen al was ik toen al op weg alles achter me te laten, of dit ook oprecht was of voor andere motivaties (die er wel zouden kunnen zijn) weet ik niet, maar dat doet er niet meer toe.

Achteraf bestaat een relatie die voorbij is uit een periode van goed en een periode van minder goed of zelfs slecht.
Iedereen heeft z'n eigen verwachtingen binnen een relatie, de een zoekt het in materialisme of macht, de ander in spiritualiteit en weer een ander in absolute zekerheid en vertrouwen.

Een beetje van alles inleveren en een hoop terug ontvangen, geloof in jezelf en je partner, hou vol en werk aan je relatie, als je dat niet doet vreet je je partner zijn energie weg tot er niks meer over is om voor samen te zijn, en dan is het te laat.

Wat in je leven was, IS niet meer, dus leef met de dag, verwerk en overkom je pijn, neem de tijd en zoek je eigen antwoorden als je die niet krijg, en luister naar mensen die oprecht tegen je zijn.

Succes mensen, ik zal nooit meer met verbasing naar iemand kijken als hij/zij zich dood voelt nadat hij/zij is gedumpt, want de pijn is ondragelijk, het verwerkingsproces lang.

Maar het spreekwoord klopt wel: What doesn't kill you makes you stronger, maar ook Let bygone's be bygone's en zoek geen wraak, want die is altijd minder zoet dan het lijkt en zal je niet helpen, zelfs niet als je partner kiest voor een ander in plaats van jouw.

Want dat soort mensen zullen hunzelf ooit nog wel 's tegenkomen, zal het weken, maanden of jaren duren, het komt wel en dan denken ze misschien nog wel 's terug aan jouw en hoeveel je over had voor hem/haar en dan ben jij al verder, sterker en zekerder in het leven geworden.

Wees boos, wees verdrietig, wees ellendig, wees opgelucht, wees bedachtzaam, wees voorzichtig en wees goed voor jezelf

Succes jongens en meiden ik zal jullie blijven volgen zolang ik kan.
Sterk bezig Chev
pi_62811812
mijn exen geven me geen gezeik.
very nice.
pi_62812910
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Salvad0R het volgende:
mijn exen geven me geen gezeik.
very nice.
Mijn ex deed alle mogelijke moeite om me geen gezeik te geven.... dat gaf gezeik
pi_62812918
Net gehoord dat mn ex iets van een nieuwe scharrel heeft, na 5 weken al. Komt toch wel even hard aan. Daarentegen ben ik zelf ook al weer redelijk actief aan het worden op de vrouwenmarkt en merk wel dat actie ondernemen op die manier enorm helpt mijn ex te vergeten. Aanrader dus.
pi_62813102
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:25 schreef Fatality het volgende:
Net gehoord dat mn ex iets van een nieuwe scharrel heeft, na 5 weken al. Komt toch wel even hard aan. Daarentegen ben ik zelf ook al weer redelijk actief aan het worden op de vrouwenmarkt en merk wel dat actie ondernemen op die manier enorm helpt mijn ex te vergeten. Aanrader dus.
Tsja, ik weet 't niet... vindt t niet echt eerlijk t.o.v. je ex, en ook niet t.o.v. die nieuwe scharrel...die wordt dan eigenlijk ingezet als vervanging van ipv oprecht hoe je voor die persoon voelt.... zal dus 9 van de 10 keer volgens mij ook nooit langdurig iets zijn
pi_62814533
Ik zou zeggen, wacht in iedergeval 2-4 maanden voordat je een nieuwe relatie begint na dat een langdurige relatie op de klippen is gelopen.

Ookal weet ik dat je het liefst bij de eerste de beste leuke, mooie meid in wil springen en vastklampen omdat je anders geen liefde of genegenheid voelt van iemand die dichtbij je staat.

De tijd die je wacht zal je leren hoe je alleen kan zijn, en hoe je die periode aan kan en wat je wil in het leven.
Sommige mensen leren dat niet door té snel weer verder te gaan in een nieuwe relatie en dan mis je een stuk kennis.

Hoe ging dat ook alweer? Beter gedaan en niet gelukt dan nooit gedaan en niet geleeft? Ja zoiets was het
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_62814743
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef Chev het volgende:
--knip--
Hoe ging dat ook alweer? Beter gedaan en niet gelukt dan nooit gedaan en niet geleeft? Ja zoiets was het
dat lijkt me meer slaan op drugs-gebruik
pi_62815602
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Tsja, ik weet 't niet... vindt t niet echt eerlijk t.o.v. je ex, en ook niet t.o.v. die nieuwe scharrel...die wordt dan eigenlijk ingezet als vervanging van ipv oprecht hoe je voor die persoon voelt.... zal dus 9 van de 10 keer volgens mij ook nooit langdurig iets zijn
Was er eerst ook vrij sceptisch over maarja.
M'n ex heeft het vrij ongevoelig uitgemaakt voor een matige reden, daarnaast voost ze nu alweer met een andere kerel. Daarnaast ben ik eerlijk erover wat ik wil van een scharrel, en dat is zeker geen relatie.
Het heeft mij wel een soort van omslag bezorgd in het verwerkingsproces, opeens zie je weer toekomst op het vrouwenvlak, terwijl ik dat de eerste paar weken absoluut niet zag.
pi_62815706
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef Fatality het volgende:

[..]

Was er eerst ook vrij sceptisch over maarja.
M'n ex heeft het vrij ongevoelig uitgemaakt voor een matige reden, daarnaast voost ze nu alweer met een andere kerel. Daarnaast ben ik eerlijk erover wat ik wil van een scharrel, en dat is zeker geen relatie.
Het heeft mij wel een soort van omslag bezorgd in het verwerkingsproces, opeens zie je weer toekomst op het vrouwenvlak, terwijl ik dat de eerste paar weken absoluut niet zag.
Tja, als het voor jou werkt op die manier en die scharrel vind het ook wel best, dan is er imho natuurlijk niets op tegen voor mij hoeft 't niet, maar da's voor iedereen natuurlijk weer anders
pi_62817200
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Tja, als het voor jou werkt op die manier en die scharrel vind het ook wel best, dan is er imho natuurlijk niets op tegen voor mij hoeft 't niet, maar da's voor iedereen natuurlijk weer anders
correct
pi_62822578
k voel me vanavond zo plots even wat minder....had net heel sterk de neiging mn ex te bellen, maar weet dat ik dat niet moet doen... is niet handig nu zo na gisteren Op zich ook wel goed eigenlijk... avondje thuis zitten alleen moet ik natuurlijk ook weer even opnieuw leren zo en kan dat maar beter snel doen dan langzaam natuurlijk mn vrienden worden al schijtziek van me...loop de deur bij ze plat
pi_62823878
Nadat ik alles geblokd heb van mijn ex, en dus ook niks meer van haar ontvang mis ik toch wel iets. Wat eerder ook al werd gezegd, het doorbreken van de verslaving. Had net echt de neiging om haar toe te voegen op msn en te kijken of ze online was maar heb het gelukkig niet gedaan. Nu moet ik gewoon volhouden en niet terug vallen in oude patronen. Moet maar eens gaan kijken naar een opvolger denk ik
pi_62824376
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef Fzeronewbie het volgende:
Nadat ik alles geblokd heb van mijn ex, en dus ook niks meer van haar ontvang mis ik toch wel iets. Wat eerder ook al werd gezegd, het doorbreken van de verslaving. Had net echt de neiging om haar toe te voegen op msn en te kijken of ze online was maar heb het gelukkig niet gedaan. Nu moet ik gewoon volhouden en niet terug vallen in oude patronen. Moet maar eens gaan kijken naar een opvolger denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')