Mijn laatste post. Tevens Tvp dus... Moet verder, maar voel me n beetje leeg nu, onafgesloten zeg maar..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Godver... t geen contact geprobeerd voor een tijdje. Beviel toch niet zo, maar te vroeg weer mekaar gezien. En ik weet me dan slecht een houding te geven, wil haar van alles duidelijk maken hoe ik me voel, maar ook t gevoel wat ik heb wegdrukken omdat er anders van mijn kant een relatie-gevoel komt en van haar kant een vrienden gevoel. Dat was niet zo'n succes dus... Daar ben ik heel krampachtig van gaan doen, jaloers geworden toen ze ging stappen, toen smsjes gestuurd die NERGENS over gingen en nergens op sloegen. Kortom, ik heb t nu goed verneukt. Ze is er zat van, t kost haar nu teveel tijd omdat ze ook andere dingen aan dr hoofd heeft, en ik kan t haar nog niet eens kwalijk nemen ook, maar wat voelt t kloten zeg.. vooral omdat ik t zelf veroorzaakt heb, en niet wist (en nog steeds niet weet) hoe t op te lossen/voorkomen etc. Kan nu ECHT niets anders doen dan haar rust geven, geen contact, en maar verder en zien of er ooit nog weer contact komt. Zo zij liet doorschemeren niet meer![]()
Momenteel van toepassing:
Niet met en niet zonder elkaar leven (van mijn kant op t moment nog wel iig)
Een kat in t nauw maakt rare sprongen (zo bang om haar kwijt te raken, dat ik krampachtig en raar ga doen)
K.U.T.Zooi
reactie + TVPquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mijn laatste post. Tevens Tvp dus... Moet verder, maar voel me n beetje leeg nu, onafgesloten zeg maar..
ah, ok...ik snap 't....zeker 't laatste deel wat je schrijft herken ik... dit is voor ons ook de 3e keer dat het uit is gegaan...vorige 2 keer was ook gewoon een te korte periode geen contact (hielden we toch al gauw een week of 2 vol toen met zo ongeveer om de dag nog bellenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:18 schreef Koepert het volgende:
Mijn geschiedenis... pff.. Staat ook wel in eerdere topics maar heel int kort.
Relatie voor bijna n jaar. Zij werd overspannen mede doordat ik te vroeg 'bij haar introk'(wegens overlijden huisgenoot, naar haar huis 'gevlucht'). Daar heb ik haar in bijgestaan terwijl zij wilde dat ik afstand hield (voelde voor mij als in de steek laten) Heeft mij teveel energie gekost. Is uitgegaan. Maar konden ook niet echt zonder elkaar. Heel lang aangerommeld daarmee. Langzaam opbouwen maar ik voelde teveel, leverde spanning op. Even afstand gehad, van beide kanten geen succes, misten elkaar. Weer contact, zij had beter afgesloten en wilde vrienden zijn om dan pas eventueel aan meer te denken. Ik wilde dat ook, maar kon het nog niet, leverde weer spanning op omdat ik mezelf de hele tijd tegen n deur liet lopen. Stress stress stress, zij kon t er niet bij hebben, ik wist niet meer wat te doen en ben toen nog vreemder gaan doen; staat wel in vorige topic. Dus dit is eigenlijk ook al 2e of3e keer geen contact, maar dat was elke keer maar n week tot maximaal 3 weken :S En ben zo bang dat t nu voorgoed is.. (Vorige perioden waren nog te kort, mijn gevoel was nog niet weg, zij had het uitgezet/was weg)
och, ik ken dr wel een beetje... en ze zal nooit toegeven dat ze me mist in de periodequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Snake28 het volgende:
Goed om te horen kroegtijger, al is het even voor je eigen gevoelIk hoop echt voor je dat ze in die tijd inziet wat ze mist, dan kan het misschien allemaal nog wel goedkomen
. Toch blijft het lastig, het zal wel een tijd van onzekerheid worden, die niet echt snel voorbij lijkt te gaan denk ik.
ik hoop het voor je man! dat het zo loopt... ze kunnen er ineens met iemand anders vandoor gaan.. of jij komt iemand anders tegen... wellicht is vriendschap dan ook uitgesloten...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
och, ik ken dr wel een beetje... en ze zal nooit toegeven dat ze me mist in de periodeMaar zoals ik al aangaf, ik denk dat een tijdje rust dr wel goed zal doen; dan heeft ze tijd om dingen te verwerken en achter haar te laten en daarna komt uiteindelijk alles wel goed denk ik
Mn ex kennende gaat die er echt niet zomaar met iemand anders vandoor; ze heeft 't zelf nu nog moeilijk genoeg en haar kennende wil ze dat voorlopig ook helemaal niet. En ik wil voorlopig ook nog helemaal aan niemand anders denkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
ik hoop het voor je man! dat het zo loopt... ze kunnen er ineens met iemand anders vandoor gaan.. of jij komt iemand anders tegen... wellicht is vriendschap dan ook uitgesloten...
maar laten we positief denken en altijd het goede in mensen blijven zien... er zitten soms rotte appels tussen... helaas...
Ik ook, mijn hele geschiedernis is in #65quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wil toch nog even op de hoogte blijven
Sterk bezig Chevquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik ook, mijn hele geschiedernis is in #65![]()
Ben momenteel in het proces van het opnieuw ingeschreven staan op een aantal dating sites en hier wat tijd aan te besteden.
Verders kan ik zeggen dat ik al mijn antwoorden voor mezelf heb, de antwoorden die ik niet heb die moet je op een gegeven moment achter je kunnen laten. Gelukkig heeft mijn ex nog een sorry email gestuurd dit heeft me enigsinds geholpen al was ik toen al op weg alles achter me te laten, of dit ook oprecht was of voor andere motivaties (die er wel zouden kunnen zijn) weet ik niet, maar dat doet er niet meer toe.
Achteraf bestaat een relatie die voorbij is uit een periode van goed en een periode van minder goed of zelfs slecht.
Iedereen heeft z'n eigen verwachtingen binnen een relatie, de een zoekt het in materialisme of macht, de ander in spiritualiteit en weer een ander in absolute zekerheid en vertrouwen.
Een beetje van alles inleveren en een hoop terug ontvangen, geloof in jezelf en je partner, hou vol en werk aan je relatie, als je dat niet doet vreet je je partner zijn energie weg tot er niks meer over is om voor samen te zijn, en dan is het te laat.
Wat in je leven was, IS niet meer, dus leef met de dag, verwerk en overkom je pijn, neem de tijd en zoek je eigen antwoorden als je die niet krijg, en luister naar mensen die oprecht tegen je zijn.
Succes mensen, ik zal nooit meer met verbasing naar iemand kijken als hij/zij zich dood voelt nadat hij/zij is gedumpt, want de pijn is ondragelijk, het verwerkingsproces lang.
Maar het spreekwoord klopt wel: What doesn't kill you makes you stronger, maar ook Let bygone's be bygone's en zoek geen wraak, want die is altijd minder zoet dan het lijkt en zal je niet helpen, zelfs niet als je partner kiest voor een ander in plaats van jouw.
Want dat soort mensen zullen hunzelf ooit nog wel 's tegenkomen, zal het weken, maanden of jaren duren, het komt wel en dan denken ze misschien nog wel 's terug aan jouw en hoeveel je over had voor hem/haar en danben jij al verder, sterker en zekerder in het leven geworden.
Wees boos, wees verdrietig, wees ellendig, wees opgelucht, wees bedachtzaam, wees voorzichtig en wees goed voor jezelf![]()
Succes jongens en meidenik zal jullie blijven volgen zolang ik kan.
Mijn ex deed alle mogelijke moeite om me geen gezeik te geven.... dat gaf gezeikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Salvad0R het volgende:
mijn exen geven me geen gezeik.
very nice.
Tsja, ik weet 't niet... vindt t niet echt eerlijk t.o.v. je ex, en ook niet t.o.v. die nieuwe scharrel...die wordt dan eigenlijk ingezet als vervanging van ipv oprecht hoe je voor die persoon voelt.... zal dus 9 van de 10 keer volgens mij ook nooit langdurig iets zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:25 schreef Fatality het volgende:
Net gehoord dat mn ex iets van een nieuwe scharrel heeft, na 5 weken al. Komt toch wel even hard aan. Daarentegen ben ik zelf ook al weer redelijk actief aan het worden op de vrouwenmarkt en merk wel dat actie ondernemen op die manier enorm helpt mijn ex te vergeten. Aanrader dus.
dat lijkt me meer slaan op drugs-gebruikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef Chev het volgende:
--knip--
Hoe ging dat ook alweer? Beter gedaan en niet gelukt dan nooit gedaan en niet geleeft? Ja zoiets was het
Was er eerst ook vrij sceptisch over maarja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tsja, ik weet 't niet... vindt t niet echt eerlijk t.o.v. je ex, en ook niet t.o.v. die nieuwe scharrel...die wordt dan eigenlijk ingezet als vervanging van ipv oprecht hoe je voor die persoon voelt.... zal dus 9 van de 10 keer volgens mij ook nooit langdurig iets zijn
Tja, als het voor jou werkt op die manier en die scharrel vind het ook wel best, dan is er imho natuurlijk niets op tegenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef Fatality het volgende:
[..]
Was er eerst ook vrij sceptisch over maarja.
M'n ex heeft het vrij ongevoelig uitgemaakt voor een matige reden, daarnaast voost ze nu alweer met een andere kerel. Daarnaast ben ik eerlijk erover wat ik wil van een scharrel, en dat is zeker geen relatie.
Het heeft mij wel een soort van omslag bezorgd in het verwerkingsproces, opeens zie je weer toekomst op het vrouwenvlak, terwijl ik dat de eerste paar weken absoluut niet zag.
correctquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tja, als het voor jou werkt op die manier en die scharrel vind het ook wel best, dan is er imho natuurlijk niets op tegenvoor mij hoeft 't niet, maar da's voor iedereen natuurlijk weer anders
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef Fzeronewbie het volgende:
Nadat ik alles geblokd heb van mijn ex, en dus ook niks meer van haar ontvang mis ik toch wel iets. Wat eerder ook al werd gezegd, het doorbreken van de verslaving. Had net echt de neiging om haar toe te voegen op msn en te kijken of ze online was maar heb het gelukkig niet gedaan. Nu moet ik gewoon volhouden en niet terug vallen in oude patronen. Moet maar eens gaan kijken naar een opvolger denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |