quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik niet in het echt lopen er ook 10 man achter me aan als ik in de stad loop..
En dan gaan ze me blocken bij de deur enzo en kleine kinderen die irritant zijn enzo..
![]()
![]()
Owja niet te vergeten dat ze dan bang worden als ik omdraai en opeens zon bloodlust growl doe..quote:
Ligt aan het arsenaal dat je meeneemtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owja niet te vergeten dat ze dan bang worden als ik omdraai en opeens zon bloodlust growl doe..
Maarja dan komen er wel weer 10 andere mongole die het zelfde doen![]()
Toch maar is wat jatten IRL kijken of ze dan ook weg rennen van me of juist achter me aan rennen
Ik zat te denken aan hele handel xbox360 games..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ligt aan het arsenaal dat je meeneemt
Ik bedoelde eigenlijk de winkel inquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan hele handel xbox360 games..
Heb ik weer wat te spelen
Ja heb al 1 voorproefje gedaan..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb daar ook wel last van. Best wel zin als ik straks voor de tweede keer ga spelen en dan bad wordt, om al die lui bruut af te slachten
Hehe ik ga gewoon helemaal postal en met level 5 force push het hele marktplein uitmoordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja heb al 1 voorproefje gedaan..
Safety off.. lvl1 shock en boom hele inn dood
Jaaaaah jij bent een heldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hehe ik ga gewoon helemaal postal en met level 5 force push het hele marktplein uitmoorden![]()
Kan ook niet wachten om eerste te trouwen en dan mijn vrouw te offeren met het rad van fortuin![]()
Maar eerst even op de brave manier uitspelen.
Weet ik niet, ik vroeg me zelf ook al af of ze je volgen als je snelreist. Moet het nog een keer uitproberen. Vanavond verjaardag oma, dus kan wederom niet spelen, net als gisteravondquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:41 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens bij die shadow temple..
Moet je dan je vrouw op follow zetten en er heen lopen of kan je er heen "reizen via die quests tab"
Is wel gelukt met revieuw..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vroeg me zelf ook al af of ze je volgen als je snelreist. Moet het nog een keer uitproberen. Vanavond verjaardag oma, dus kan wederom niet spelen, net als gisteravond
Thanks.. hehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Fipotje het volgende:
Je kan gewoon snelreizen. Ze blijven je volgen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
eerste bug tegengekomen, bij bandit camp westcliff. de poort ging maar niet open! tot ik de boel chagerijnig uitzet en later opnieuw begin, dan opeens slaat die kenau van een monnik met haar hammer meteen de deur in?????? stond ik eerst voor niks rond te zoeken(wel een gargoyle gevonden maar toch kut)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ows das wel mooi lomp dan.. Ik ging daar heen alles gekilled solo kom ik daaro kon ik er ook niet heenquote:
Dat heb ik dan weer niet gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ja af en toe heb ik al wel wat glitches gehad met dingen die verdwijnen, 1 keer verdween alles om me heen behalve tekens van interactie(die uitroep tekens en gloed om dingen heen) en me drive maakt steeds het geluid van een neerstortende boeing!
Dat is geen glitch, dat is een enkeltje M$ voor je Xdoos zeer binnenkort.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ja af en toe heb ik al wel wat glitches gehad met dingen die verdwijnen, 1 keer verdween alles om me heen behalve tekens van interactie(die uitroep tekens en gloed om dingen heen) en me drive maakt steeds het geluid van een neerstortende boeing!
Good luckquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dat is geen glitch, dat is een enkeltje M$ voor je Xdoos zeer binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |