abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63130253
Ben van plan om met een paar vrienden wat uit de online store te bestellen en dus de verzendkosten te delen. Ik heb trouwens America Today en Frontrunner gemaild en die zweren dat ze geen A&F verkopen:P Verkopen ze dan niet af en toe wat van een oude collectie??
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:42:03 #52
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_63132784
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Teevee het volgende:
Ben van plan om met een paar vrienden wat uit de online store te bestellen en dus de verzendkosten te delen. Ik heb trouwens America Today en Frontrunner gemaild en die zweren dat ze geen A&F verkopen:P Verkopen ze dan niet af en toe wat van een oude collectie??
Front Runner verkocht in het verleden oude collectie van Abercrombie, maar tegenwoordig is dit niet meer toegestaan.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_63141580
Komt er eigenlijk een A&F in Parijs? Ik heb ergens gelezen dat ie op Avenue des Champs Élysées komt.
pi_63141780
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:43 schreef bor_venin het volgende:
Damn wat snel! Vrijdag besteld, vandaag in huis.

Vind de jas niet zo leuk. Dus mocht iemand hem over willen kopen, 195 euro incl verzenden. Maat L, ben 1.90m en past mij perfect.

[ afbeelding ]

edit: staat ook op vraag en aanbod nu: [TK] Abercrombie & Fitch winterjas maat L
Mooi jasje, vooral die voering! vind de kleur alleen wat jammer.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:53:59 #55
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_63142406
Denk dat ik binnenkort een paar shirts bestel. Iemand omgeving Delft die mee wil bestellen?
pi_63142965
Ik wat A&F/Ruehl kleding te koop gezet

[TK] Abercrombie, Ezra, Ruehl, Dsquared, Hugo Boss, Nudie

De komende dagen zal ik er nog wat meer op zetten
pi_63175625
Heb een keer American Eagle geprobeerd...
Meeste past goed behalve helaas één broek. Vandaar dat ik hem te koop aan bied.
klik

Het is dan wel geen Abercrombie maar goed die hebben mijn maat niet met broeken vandaar dat ik dat een keer daar had geprobeerd
pi_63203217
Iemand recentelijk nog een douane rekening gekregen? Vraag me af of die 1december regeling echt hard op die datum ingaan ofdat ze nu al wat rustiger aan doen...

Wil iets gaan bestellen uit de Clearance maar ben bang dat ik achter het net vis als ik nog 2.5 week wacht...
pi_63217082
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef stefimke het volgende:
Iemand recentelijk nog een douane rekening gekregen? Vraag me af of die 1december regeling echt hard op die datum ingaan ofdat ze nu al wat rustiger aan doen...

Wil iets gaan bestellen uit de Clearance maar ben bang dat ik achter het net vis als ik nog 2.5 week wacht...
Ja helaas... Zelfs dikkere rekeningen als normaal
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:56:44 #60
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_63218811
Gisteren mail gekregen van ACF. Zitten weer leuke dingen tussen.

Tevens tvp
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_63218896

Staan mooie nieuwe dingen op! Heb het idee dat er wat meer artikelen op staan met alleen maar een subtiel logo in plaats van grote teksten. Wel jammer dat ieder artikel 10 dollar (of meer) duurder is geworden dan vorig jaar.
pi_63220033
die hoody ziet er wel lekker warm uit!!!
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:15:59 #63
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63220661
Na 1 december ga ik voor het eerst sinds 2 jaar ook maar weer eens wat bestellen bij A&F (of Hollister, ik vind de Hollisterkleding momenteel iets leuker dan de A&F collectie.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_63224695
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Ja helaas... Zelfs dikkere rekeningen als normaal
Volgens mij zijn ze gek geworden, heb pas de Mt. Washington jacket besteld, komt FedEx met een rekening van 99 euro.
pi_63241787
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:49 schreef NY10014 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze gek geworden, heb pas de Mt. Washington jacket besteld, komt FedEx met een rekening van 99 euro.

Ik heb het zelfde schatten ze een broek van 50 dollar in voor 130 euro... Heb al gebeld met die gasten en hun zeggen dat die rekening die erbij zit nooit kan kloppen als het dan 50 dollar zou zijn voor die broek :S

Dus die man vertelde mij als hun vinden dat b.v. het bedrag op de bon niet klopt dan mogen ze dat zelf aanpassen nou lekker hoor...

Ben benieuwd als je in december echt heffing vrij kan importeren t/m 150 euro want als ze het net zo blijven doen als bovenstaande manier heb je nog steeds niks
pi_63241860
Oké, ik ben van plan dit weekend toch echt te gaan bestellen. Maar nu twijfel ik over de bodywarmer, wat betreft maat, en de truien. Soms zijn de mouwen namelijk super smal (bij andere merken dan) en ik vraag me af of dat hier ook is? T-shirts en polo's heb ik van AnF L, maar ik weet niet of ik het aandurf om truien M te nemen Wat raden jullie aan?
pi_63242439
Ik heb gehoord dat de douane op dit moment heel streng controleerd.
Vrienden van mijn hebben deze maand spellen besteld uit USA en uit Maleisie en die zijn constant de zak. Dit komt omdat de douane per 1 december pas vanaf 150 euro naheffing mag vragen.
Zie http://www.ez.nl/dsresource?objectid=159584&type=PDF. Zie punt 5 blz 3. Als ik jullie was al ik dus wachten tot 1 december!
pi_63247838
Ondanks mijn bovenstaande post ga ik binnenkort toch wat A&F spul aanschaffen. Mijn oom gaat deze week naar amerika en die propt het dan gewoon in zijn koffer. Ik wil waarschijnlijk deze 2 dingen kopen:

Cold River

John's Brook

Weet iemand welke maat ik hierbij zou moeten nemen. Ben 1.85 en weeg 82 kilo. Verder normaal postuur en vind het niet zo erg als de kleding wat strak zit
pi_63248067
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:07 schreef littlefrankie het volgende:
Ondanks mijn bovenstaande post ga ik binnenkort toch wat A&F spul aanschaffen. Mijn oom gaat deze week naar amerika en die propt het dan gewoon in zijn koffer. Ik wil waarschijnlijk deze 2 dingen kopen:

Cold River
[ afbeelding ]
John's Brook
[ afbeelding ]

Weet iemand welke maat ik hierbij zou moeten nemen. Ben 1.85 en weeg 82 kilo. Verder normaal postuur en vind het niet zo erg als de kleding wat strak zit
Ik zou voor M gaan... S zou misschien kunnen maar dan zit het echt goed strak.

Vriend van mij is 1.80 en weegt 72kg die heeft S en dat zit toch wel redelijk strak al...
Dus nu ik dat zo aan het typen ben toch een Mtje
pi_63248178
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Ik zou voor M gaan... S zou misschien kunnen maar dan zit het echt goed strak.

Vriend van mij is 1.80 en weegt 72kg die heeft S en dat zit toch wel redelijk strak al...
Dus nu ik dat zo aan het typen ben toch een Mtje
Oja, ze zijn muscle fit dus M lijkt me idd toch wel het beste!
pi_63335705
neem ook wat voor mij mee!
pi_63342407
Haha te laat, oom is alweer terug;)
pi_63381607
tvp
En dat kan zomaar.....?
pi_63389153
Btw is het na 1 december nog steeds niet t/m 150 euro import vrij hé...
Je moet dan nog steeds invoerbelasting betalen en ook nog eens...
'Meestal moet u wel inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.''

Mooi balen ik dacht dan kan ik dan nog even wat goedkope shirtjes kopen bij AE voor onder mijn truinen enzo

Bron

Heb btw een naheffing gehad over een bedrag van 73 euro van 50 euro (volgens mij zijn ze gestoord geworden) :S

Ik moest namelijk 17,50 betalen voor het 'werk' wat TNT ermee had ja hallo daar betaal ik toch al dik voor bij die verzendkosten?

Belachelijk gebeld maar natuurlijk kunnen ze niks voor je betekenen dus er zit weer niks anders op dan betalen :|
  zondag 23 november 2008 @ 22:21:09 #75
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_63462951
Binnenkort ook maar weer eens wat bestellen
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')