Die krijg je altijd later als je pakketje via FedEx is verstuurd...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef swestland het volgende:
Ik heb bijna al mijn spullen vandaag binnen gekregen (1 fleecepant gebackorderd). Echt snelle delivery! Zondag besteld, vandaag in huis. Niets gehoord van import duty's e.d. maar kan zijn dat ik die nog apart van de douane krijgt natuurlijk.
Ik was er vorige week en er stond een enorm pand in de steigers , helemaal afgeschermd. Buiten hing een doek over drie verdiepingen met Abercrombie & Fitch. Zodoende.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe kom je erbij dat er een in Milaan aankomt?
Bronquote:The Company plans to open an Abercrombie & Fitch and abercrombie flagship in Milan in late 2009. This adds to the 2009 flagship opening schedule, which currently includes a Hollister and abercrombie flagship in New York and an Abercrombie & Fitch flagship in Copenhagen, Denmark and Tokyo, Japan. The company continues to pursue lease arrangements for store locations in Europe and Asia.
Gewoon lekker de maten nemen die je hier ook hebt...quote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Kroontje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste die maten kan meten? Met bestaande kleding? Die lengte maten, 85cm voor een S- je? Dat is toch vreselijk lang?![]()
ja ik, werkt precies hetzelfde als de A&F shop.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef ssebass het volgende:
Hmm vanaf 1 december maar even wat spulletjes laten overkomen dan
Heeft iemand al eens iets bij de online hollister shop gekocht?
Front Runner verkocht in het verleden oude collectie van Abercrombie, maar tegenwoordig is dit niet meer toegestaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Teevee het volgende:
Ben van plan om met een paar vrienden wat uit de online store te bestellen en dus de verzendkosten te delen. Ik heb trouwens America Today en Frontrunner gemaild en die zweren dat ze geen A&F verkopen:P Verkopen ze dan niet af en toe wat van een oude collectie??
Mooi jasje, vooral die voering! vind de kleur alleen wat jammer.quote:Op maandag 3 november 2008 17:43 schreef bor_venin het volgende:
Damn wat snel! Vrijdag besteld, vandaag in huis.
Vind de jas niet zo leuk. Dus mocht iemand hem over willen kopen, 195 euro incl verzenden. Maat L, ben 1.90m en past mij perfect.
[ afbeelding ]
edit: staat ook op vraag en aanbod nu: [TK] Abercrombie & Fitch winterjas maat L
Ja helaas... Zelfs dikkere rekeningen als normaalquote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef stefimke het volgende:
Iemand recentelijk nog een douane rekening gekregen? Vraag me af of die 1december regeling echt hard op die datum ingaan ofdat ze nu al wat rustiger aan doen...
Wil iets gaan bestellen uit de Clearance maar ben bang dat ik achter het net vis als ik nog 2.5 week wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |