Een Lammers, Coronel (al is die ook wat té fanatiek) Doornbos, noem ze maar op.quote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Balkenende? Ruud ter Weijden? Sugar Lee Hooper?
Het kan altijd slechter...
Het lijkt me stug, maar voor de zekerheid plaats ik maar een TerugVindPaganiniquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En ze hebben er 7 miljoen voor over gehad om de auto van Lewis in perfecte staat te krijgen. Daar zou je degenen die hier in dit topic al gepost hebben allemaal een Ferrari of DB9 voor kunnen geven.
Coronel zat er toch?quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Een Lammers, Coronel (al is die ook wat té fanatiek) Doornbos, noem ze maar op.
Maar Kamphues
quote:Op zondag 2 november 2008 17:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lewis op RTL vanaf de grid.
ik wel eigenlijkquote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
David Coulthard, wie zal 'm missen?
Toch wel wat. Tis toch een persoon die heel lang is meegegaan in de F1. Soms heb je wel eens figuren die er 2-3 jaar zitten en dan is het klaar. Zulke jongens als deze hebben toch veel meegemaakt, de schandalen, technologische ontwikkeling etc.quote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, geweldige kerel.quote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal 'm zeker missen. Hij doet al zo lang mee, en het is inderdaad gewoon een aardige gast.quote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit toch binnenquote:Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL: tussen 7 en 8 (NL tijd) gaat het regenen... aldus de FIA.
Was net wel in de verte wat gerommel te horen maar de wolk die er nu hangt trekt voorbij aan het circuit zonder dat het wat uit valt.
Misschien niet direct als coureur, maar is een karakter in de F1. En ook de link met de 'vroegere' F1; ik geloof niet dat er nu nog veel coureurs rijden die ook al in de jaren 90 reden. Ik meen alleen nog Heidfeld, Trulli en Fisico.quote:Op zondag 2 november 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gelukkig ookquote:
Huilie!quote:Op zondag 2 november 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat klinkt Mol klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |