Hmmm, nou ik denk dat ik maar liever bedank.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Oke, dat verklaart heel veel van je reacties. Ga naar de Milinxbuurt voel je je ongetwijfeld thuis.
OMG wat ben jij triest zeg!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Lifesaver48 het volgende:
Ik ken dit soort mensen. Echt tyfusvolk inderdaad. Uitkering intrekken en laten verhongeren.
Laatst in de trein ook weer. Zit je heerlijk rustig in een vierzitter tegenover een leuke, rustige jongedame, komen er weer 2 van die vadsige, stinkende, goudbetande bananenpluksters aan om de boel te vergallen. Niet alleen zit je meteen niet lekker meer en moet je al je spullen in de gaten houden, je wordt ook nog eens getrakteerd op oorverdovend, onverstaanbaar gekakel dat maar niet ophoudt.
Ik ben maar ergens anders gaan zitten, met dit soort mensen in discussie gaan heeft toch geen enkele zin.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
OMG wat ben jij triest zeg!
quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom ? Hij heeft een punt, en het is ook ergerlijk. Die gasten hebben altjid een ranzige lucht om zich heen hangen en als ze hun bek opentrekken kan je jezelf niet eens meer horen denken, en als je er iets van zegt krijg je een grote bek en wordt je nog bedreigt ook. En altijd maar klagen dat ze zich gediscrimineerd voelen en dat ze respect willen. Respect waarvoor, voor het klooien ? Gedraag je een beetje normaal of rot op terug naar je eigen land
quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom ? Hij heeft een punt, en het is ook ergerlijk. Die gasten hebben altjid een ranzige lucht om zich heen hangen en als ze hun bek opentrekken kan je jezelf niet eens meer horen denken, en als je er iets van zegt krijg je een grote bek en wordt je nog bedreigt ook. En altijd maar klagen dat ze zich gediscrimineerd voelen en dat ze respect willen. Respect waarvoor, voor het klooien ? Gedraag je een beetje normaal of rot op terug naar je eigen land
alsof je daar trots op moet zijnquote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef griekjeee het volgende:
Tevens vatsige midlifers die zonodig willen verkondigen dat ze zijn uitgewoond door een neger![]()
NIEMAND WIL HET WETEN
Ja, dit valt mij ook op. Seks met een neger lijkt wel een nieuw, hip mode-accessoire.quote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef griekjeee het volgende:
Tevens vadsige midlifers die zonodig willen verkondigen dat ze zijn uitgewoond door een neger![]()
NIEMAND WIL HET WETEN
Wat voor omgeving heb jij?quote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef griekjeee het volgende:
Tevens vadsige midlifers die zonodig willen verkondigen dat ze zijn uitgewoond door een neger![]()
NIEMAND WIL HET WETEN
Het probleem is dat negers/negerinnen altijd doorlopen naar achteren, net als Marokkanen. Moet je voor de grap maar eens opletten. Zelfs als er nog genoeg plek voorin is, lopen ze het liefst door naar de achterbank. Ik vraag mij altijd af waarom.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef danos het volgende:
Je moet altijd achter de dikke negerinnen gaan zitten in de bus, dan kom je bij een frontale botsing altijd ongeschonden uit de strijd met twee van die stootkussens voor je![]()
Omgeving? Mijn opmerking was topic gerelateerd hoor.quote:
Oorspronkelijk wilde ik iets van de op zeggen maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:
Wat je dan behoort te doen is het raam van de bus kapotslaan met die noodhamer.
Vervolgens tyf je dit door het raam naar buiten op de snelweg:
[ afbeelding ]
Wedden dat je geen last meer van ze hebt?
Het is toch leuk leedvermaak, dat sommige tokkies zo'n sneu leven hebben?quote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef griekjeee het volgende:
NIEMAND WIL HET WETEN
Dat wel ja. Maar sommige dingen zijn gewoon té sneu. Dan weet je niet of je plaatsvervangende schaamte of medelijden moet voelen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is toch leuk leedvermaak, dat sommige tokkies zo'n sneu leven hebben?
Whut?quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Leevancleef het volgende:
Ik hoop dat Griekenland morgen onder de voet wordt gelopen door een horde Turken en vervolgens door Turkije wordt geannexeerd
quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Leevancleef het volgende:
Ik hoop dat Griekenland morgen onder de voet wordt gelopen door een horde Turken en vervolgens door Turkije wordt geannexeerd
Irriteer ik je zo ernstig ja?quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Leevancleef het volgende:
Geweldigquote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Leevancleef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2009 16:17:59 ]
quote:Op maandag 28 december 2009 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
GeweldigHet zit diep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeweettochDon't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Ach, ik weet wie het zegt.quote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat van Griekenland hoop ik ook btw.
Alleen dan door Perzen zeker?quote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat van Griekenland hoop ik ook btw.
quote:Op maandag 28 december 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kut, heb ik dat topic gebumped. Ik dacht dat je het net geopend had.
Het zat diep bij Trigger, daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te linken naar oude topics, nu krijg ik zeker een note.
Nu zit ik ook diep. In de shit.quote:Op maandag 28 december 2009 16:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het zat diep bij Trigger, daar kan ik ook niks aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |