maar ze staan voor heel veel verschillende prijzen op marktplaats..de ene voor 3500 en de andere voor 2000, maar die zien er niet zo goed uitquote:
Je kan er naar kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hahaha wat heb ik daaraan?heb geen rijbewijs
ik wil mijn wel kopieren, photoshoppen en op een oud bankpasje plakkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hahaha wat heb ik daaraan?heb geen rijbewijs
Eensch. Ik heb m ook al ff voor je doorgemaild.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar ze staan voor heel veel verschillende prijzen op marktplaats..de ene voor 3500 en de andere voor 2000, maar die zien er niet zo goed uit
ook dat, en erin zittenquote:
Je kan er mee pimpen..quote:
bedanktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:28 schreef kin238 het volgende:
[..]
Eensch. Ik heb m ook al ff voor je doorgemaild.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neeh..
Ik PM niks door!
Het enige wat ik jullie kan vertellen is dat ze het naar hun zin hebben gehad..
Ow ik zal wel een zin van hem quoten
[..]
Meer zeg ik niet
Ik ben nog nooit naar mn rijbewijs gevraagd... Had m net zo goed niet hoeven halenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook dat, en erin zittenje zou erin kunnen rijden, alleen als je gepakt wordt is het niet mijn verantwoordelijkheid
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Misschien een BMW 7serie iets..
Als je daar niet meer in past een Hummer
Daarna een Maybach?
Was je weerquote:
geilquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
continentalGT
quote:
Dan moet je altijd horen dat het "de goedkoopste Bentley is"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
continentalGT
maar als iemand dat zou doen, wat zou mij dat nou boeien..hijs dan toch verkochtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef ikbenzogeil het volgende:
Je koopt die auto. En dan ga je er op stampen.
Zegt de man waar je de auto van gekocht hebt; MIJN AUTO WAT DOE JE?
Dan zeg jij ''Ja ik heb 'm toch gekocht whehehe!!;d;d;!1:d;d;d;d;
wtf?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
ik ben er weer , moest even fappen op mijn stagebegeleider![]()
Daar past die nooit in...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
continentalGT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |