U riep?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat lieg je nou..
Beller is een verlosser van al uw problemen!
Hmm eigenlijk wel, neem mn 06 tijdens werkuren niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Plaats je 06 nummer maar hier, dan is het niet stil
sms'enquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk wel, neem mn 06 tijdens werkuren niet op
Laat Droxz het maar niet horenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Bellerophon the problem solver
[ afbeelding ]
(te lui om te soepen)
Gast dat heb ikquote:
Mag ook niet, kan ze ook weer zien.. Bureau's naast elkaar...quote:
Doe dan je mail maarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag ook niet, kan ze ook weer zien.. Bureau's naast elkaar...
Krijg ik daar weer commentaar op!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mag ook niet, kan ze ook weer zien.. Bureau's naast elkaar...
Krijg ik daar weer commentaar op!
Veeeeetquote:
Opt moment heb ik helaas wel soortevan te luisteren naar haar..quote:
Gewoon lak aan hebben en lekker sms'enquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Opt moment heb ik helaas wel soortevan te luisteren naar haar..
Mn baas zit nog t/m vrijdag in Canada in zn 2e huissie
Precies.. schijt aan die collegaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon lak aan hebben en lekker sms'en
Oplossing gevonden, PM'en via Fok!!quote:
JATOCH!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oplossing gevonden, PM'en via Fok!!
Ik noem het liever behulpzaamquote:
Helleuw Helleuwquote:
Aaaaaightquote:
Vastbesloten om behulpzaam te zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik noem het liever behulpzaam
Detailsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:34 schreef Crazyessie het volgende:
Mjah.. Kweet nie, ben de pispaal al, want heb ontslag genomen, kleine maand trug..
Tijd uitzitten t/m januari
Pciesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Vastbesloten om behulpzaam te zijn?
Wat voor details wil je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details
En wat willen ze doen dan? Je ontslaan?
heey ja hier gaat alles goed!! Met jou?? Ik heb jullie gemist!!!!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi sopietjuh!
Tijdje niet gezien hier hoe gaat het?![]()
Wij jou oook!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:38 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
heey ja hier gaat alles goed!! Met jou?? Ik heb jullie gemist!!!!!!!![]()
Ziek melden en naar huis tot januariequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:37 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wat voor details wil je?
Haha ja goeie.. Kweetnie..
Mn leven tot die tijd tot n hel maken? Lukt ze al aardig nml, als ik naar
afgelopen maand kijk.. een groep kleine kinderen bij elkaar is nog prettiger om mee te werken..
Denk ik
Nou gelukkig dat het goed gaat!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wij jou oook!
Ja gaat prima hier hoor
Ben je ook aan et werk of zit je lekker thuis?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:39 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nou gelukkig dat het goed gaat!!
Alle details?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:37 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wat voor details wil je?
afgelopen maand kijk.. een groep kleine kinderen bij elkaar is nog prettiger om mee te werken..
Denk ik
hoooiquote:
ben niet aan het werk, zit bij een vriendin van me, kreeg te horen dat ik niet hoefde te komen, want de belbestanden waren op!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ben je ook aan et werk of zit je lekker thuis?
Ja gekke essie heeft picca gepost!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Eindelijk ff tijd om hier een post weg te zetten
Te druk gewoon atm. Logi zegt ook hoi en zal de aankomende dagen waarschijnlijk ff helemaal niet meer posten onder werktijd, aangezien ze een paar keer op de vingers is getikt![]()
Trouwens....heeft Gekke-Essie al een pic gepost?
Tjah.. relaxed omdat je niet hoeft te werken, kut omdat je geen cash krijgtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ben niet aan het werk, zit bij een vriendin van me, kreeg te horen dat ik niet hoefde te komen, want de belbestanden waren op!!![]()
lekkere collega zegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:37 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wat voor details wil je?
Denk ik
heey poepdoos!! alles goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |