http://www.rtl.nl/compone(...)_beurs.avi_plain.xmlquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:28 schreef RvLaak het volgende:
bijna +3% op de DJ nu.... Ben benieuwd wanneer het slechte nieuws inzinkt bij die lui.
Daarentegen had de beursdude van RTLZ dit ook al voorspeld. Hij gokt dat morgen de DJ & AEX naar beneden gaan (middag uitzending)
Mjah, ze zijn de winst alweer aan het weggevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef star_gazer het volgende:M'n order is er godzijdank echt niet doorgekomen
Denk het niet, de verkiezingen zijn pas volgende week. En de beleggers hebben zich tot nu toe niet echt laten zien van hun meest nadenkende kant, me thinks.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok nicezou goed kunnen.
Al zit ik dus nog wel een beetje met de Amerikaanse verkiezingen. Die komen nu wel heel dichtbij en kunnen voor een klap naar beneden "in de weg" zitten.
nu naar ~ +2.5%quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Mjah, ze zijn de winst alweer aan het weggeven
Ik hoorde op BNR wel dat hij een half uur prime time had gekocht. Kan me alleen niet meer herinneren of dat vandaag of morgen is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:43 schreef Wheelgunner het volgende:
Vanavond (morgen) dus Obama bij Daily Show?
Ik vrees van wel...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef star_gazer het volgende:
WTF is dit dan weerToch die shorts moeten hebben?
Dan had je geen fijne avond gehad, tot de laatste 10 minuten dan ;-) Met deze grote swings up en down moet je denk ik maar blij zijn dat je geen posities overnight aanhoudt. Sowieso beter voor de nachtrust.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef star_gazer het volgende:
WTF is dit dan weerToch die shorts moeten hebben?
Waarschijnlijk cashen op de hogere DJ.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stonden er nog wat verkooporders voor 20.55 uur ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |