Ik vrees van wel...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef star_gazer het volgende:
WTF is dit dan weerToch die shorts moeten hebben?
Dan had je geen fijne avond gehad, tot de laatste 10 minuten dan ;-) Met deze grote swings up en down moet je denk ik maar blij zijn dat je geen posities overnight aanhoudt. Sowieso beter voor de nachtrust.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef star_gazer het volgende:
WTF is dit dan weerToch die shorts moeten hebben?
Waarschijnlijk cashen op de hogere DJ.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stonden er nog wat verkooporders voor 20.55 uur ofzo?![]()
De wie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef ItaloDancer het volgende:
Futures nabeurs ook weer omlaag.
Yep morgen weer een rode dag, want die spleetogen gaan hun winsten van de laatste twee dagen ook weer cashen
verkapte winstwaarschuwing 2009 van GE.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stonden er nog wat verkooporders voor 20.55 uur ofzo?![]()
WFL is verderopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Lifesaver48 het volgende:
Volgens mij komt morgen of overmorgen de grootste klapper van deze crisis tot nu toe. Ik heb het over schreeuwende beurshandelaren, huilende particuliere aandeelhouders, zelfmoorden galore. Oftewel het einde der tijden voor één dag.
Waar baseer je dat op? Puur gokken/hoop? Of heb je daadwerkelijk een basis voor je vermoeden? Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Lifesaver48 het volgende:
Volgens mij komt morgen of overmorgen de grootste klapper van deze crisis tot nu toe. Ik heb het over schreeuwende beurshandelaren, huilende particuliere aandeelhouders, zelfmoorden galore. Oftewel het einde der tijden voor één dag.
Puur gokken natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Puur gokken/hoop? Of heb je daadwerkelijk een basis voor je vermoeden? Ben erg benieuwd
Mwah..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die grafiek van de DJbijna kaarsrecht naar beneden
Morgen maar 12% er af dan?
Waar was jij toen Lehman omvielquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Lifesaver48 het volgende:
Ja, maar als je kijkt waar de index vandaan kwam is het wel degelijk een flinke knalquote:
O, hell no. Ik gok op een depressie en hoop op een totale ineenstorting van het monetaire systeem.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:01 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Puur gokken natuurlijk.Gewoon zo'n gevoel.
Of denk jij dat dit zo'n beetje het einde is van de dalingen op de beurs?
Totaal ~ -4%. Is best veel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar als je kijkt waar de index vandaan kwam is het wel degelijk een flinke knal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |