quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:30 schreef ItaloDancer het volgende:
VS orders duurzame goederen sept +0,8% 29-10-2008 13:30:00
VS orders duurzame goederen aug was -4,8% 29-10-2008 13:30:00
Het gaat wel hard inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:43 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Kijk Siemens AG op de DAX eens gaan, bijna 25 % in de plus....
http://uk.finance.yahoo.com/q?s=SIE.DE
Ik vind de euforie ook wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Woeiiii en de AEX duikt naar +6
En met verhoogde cijfers is een rente cut wat minder waarschijnlijk geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef star_gazer het volgende:
En de futures staan weer in de min. Als die rentecut niet komt gaan we echt kelderen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het gaat wel hard inderdaad
Is yahoo.finance trouwens real-time?![]()
![]()
Prima om dat te publiceren, maar er wordt blijkbaar nogal wat waarde aan gehecht, blijkens de volgende quote:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:39 schreef ItaloDancer het volgende:
De vorige maand is bijgesteld, dat is toch niet zo gek om dat te publiceren.
De beurs loopt altijd voor op de echte economie, wordt er altijd gezegd. Maar 't is maar net hoe het de analisten en journalisten uitkomt, want nu is ineens de stand van een cijfer van twee maanden geleden erg belangrijk. Ik geloof er niet in.quote:Wall Street zal woensdag naar verwachting licht lager openen, ondanks verrassend positieve cijfers over de orders van duurzame goederen in september.
Tja, de logica is al een hele tijd volledig pleitequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:06 schreef Tokamak het volgende:
T is nogal de omgekeerde wereld.![]()
Zeer negatieve cijfers betekent een zeer grote plus op de beurzen. Positieve cijfers betekenen een daling van de Future...
Plus = Min
Min = Plus
Het ging om de herziening van augustusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Prima om dat te publiceren, maar er wordt blijkbaar nogal wat waarde aan gehecht, blijkens de volgende quote:
Nee, maar een leidraad is een leidraad.quote:De beurs loopt altijd voor op de echte economie, wordt er altijd gezegd. Maar 't is maar net hoe het de analisten en journalisten uitkomt, want nu is ineens de stand van een cijfer van twee maanden geleden erg belangrijk. Ik geloof er niet in.
Mulder zeurt wel ff door over Roderick Veelo Vind dat die gozer het goed doet.quote:
De pret van de FED is er al ingeprijsd lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef star_gazer het volgende:
het wachten is toch op de FED denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |