quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:30 schreef ItaloDancer het volgende:
VS orders duurzame goederen sept +0,8% 29-10-2008 13:30:00
VS orders duurzame goederen aug was -4,8% 29-10-2008 13:30:00
Het gaat wel hard inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:43 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Kijk Siemens AG op de DAX eens gaan, bijna 25 % in de plus....
http://uk.finance.yahoo.com/q?s=SIE.DE
Ik vind de euforie ook wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Woeiiii en de AEX duikt naar +6
En met verhoogde cijfers is een rente cut wat minder waarschijnlijk geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef star_gazer het volgende:
En de futures staan weer in de min. Als die rentecut niet komt gaan we echt kelderen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het gaat wel hard inderdaad
Is yahoo.finance trouwens real-time?![]()
![]()
Prima om dat te publiceren, maar er wordt blijkbaar nogal wat waarde aan gehecht, blijkens de volgende quote:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:39 schreef ItaloDancer het volgende:
De vorige maand is bijgesteld, dat is toch niet zo gek om dat te publiceren.
De beurs loopt altijd voor op de echte economie, wordt er altijd gezegd. Maar 't is maar net hoe het de analisten en journalisten uitkomt, want nu is ineens de stand van een cijfer van twee maanden geleden erg belangrijk. Ik geloof er niet in.quote:Wall Street zal woensdag naar verwachting licht lager openen, ondanks verrassend positieve cijfers over de orders van duurzame goederen in september.
Tja, de logica is al een hele tijd volledig pleitequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:06 schreef Tokamak het volgende:
T is nogal de omgekeerde wereld.![]()
Zeer negatieve cijfers betekent een zeer grote plus op de beurzen. Positieve cijfers betekenen een daling van de Future...
Plus = Min
Min = Plus
Het ging om de herziening van augustusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Prima om dat te publiceren, maar er wordt blijkbaar nogal wat waarde aan gehecht, blijkens de volgende quote:
Nee, maar een leidraad is een leidraad.quote:De beurs loopt altijd voor op de echte economie, wordt er altijd gezegd. Maar 't is maar net hoe het de analisten en journalisten uitkomt, want nu is ineens de stand van een cijfer van twee maanden geleden erg belangrijk. Ik geloof er niet in.
Mulder zeurt wel ff door over Roderick Veelo Vind dat die gozer het goed doet.quote:
De pret van de FED is er al ingeprijsd lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef star_gazer het volgende:
het wachten is toch op de FED denk ik
Lijkt mij ook, daar moet toch ook een reactie van komen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef star_gazer het volgende:
het wachten is toch op de FED denk ik
En ik maar hopen dat ze niets doen met de rentequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, daar moet toch ook een reactie van komen..
19:15quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:56 schreef Lifesaver48 het volgende:
Hoe laat moet die FED over de brug komen? Is dat al bekend?
thx. NL tijd neem ik aan.quote:
De TS 259 is er voor de durfalsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
256 al, is 't al tijd om turbo's short kopen? We moeten immers de 218 nog bereiken.
Nee hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:40 schreef pberends het volgende:
De gehele beurs heeft die renteverlaging van 0.5% gister al ingeprijsd hoor. Alleen als het meer of minder is gaat de beurs wat doen.
Voorlopig toch echt nog in de plus... De DJ danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee hoorer kan van alles gebeuren.
Maar het meest logische lijkt me toch omlaag
Dat heb ik ook gezegd, ik verwacht vóór het rentebesluit geen grote daling.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Voorlopig toch echt nog in de plus... De DJ dan![]()
en erna?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd, ik verwacht vóór het rentebesluit geen grote daling.
Alleen bij 0.75% duikt de beurs omlaag, omdat het dan slechter gaat dan verwacht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee hoorer kan van alles gebeuren.
Maar het meest logische lijkt me toch omlaag
Een daling van hoeveel? Paar procent, of (eindelijk) een krach?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
een daling dus, sell the newsmaar ja ik ben geen profeet
Wat dacht je van niets doen of een stijging? Dan zul je ook een daling zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen bij 0.75% duikt de beurs omlaag, omdat het dan slechter gaat dan verwacht.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Groenink wil commissaris worden bij Fortis / ABN.
Ook bij 0.5%quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen bij 0.75% duikt de beurs omlaag, omdat het dan slechter gaat dan verwacht.
De dow staat voorlopig nog in de min en de US is niet op nieuw oorlogspad. Compleet andere situatie dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Bayswater het volgende:
In 2003 stond de beurs geloof ik van 218 (inval Irak) in 3 dagen op 290. Fasten your seatbelts.
als ik dat wist...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:57 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Een daling van hoeveel? Paar procent, of (eindelijk) een krach?
Stijging is uitgesloten hoorquote:Wat dacht je van niets doen of een stijging? Dan zul je ook een daling zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |