Ik ben ook ooit begonnen als Warlock, en later in TBC een Rogue naar 70 gebracht en daar een tijd mee gespeeld.quote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef Murloc het volgende:
Hmmm, zit ff met dilemma.
Zit nu wel erg te twijfelen wat mn main gaat worden in wotlk.
Mijn warlock is vanaf dag 1 mijn main geweest.
Toen TBC kwam was dat ook de enige level 60 die ik had.
Sinds TBC heb ik een hunter, een shaman en nu een rogue naar 70 gespeeld.
Hunter en shaman waren leuk tot level 70, maar al vrij snel daarna vond ik het niet zo spannend meer.
Shaman heb ik als enhancement gelevelled, en dat was eigenlijk mn eerste ervaring met melee dps. Was wel goed bevallen, dus die rogue gemaakt.
Tot nu toe vind ik het erg leuk, en zit er zelfs aan te denken om die als eerste te levellen met wotlk en daarmee te gaan raiden (als dat gebeurt...)
Gaat me niet om dat de dps van locks wel/niet minder gaat worden of weet ik veel, maar puur het plezier in spelen van een bepaalde klasse.
Vrees alleen dat ik misschien later spijt ga krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
Iemand hier ervaring mee?
Die heb ik. Nouja, ik heb ze beide. Dit is de 60% versie en de rode is de 280% versie.quote:
Wow dat vind ik wel handigquote:Op maandag 3 november 2008 18:05 schreef Hanstin het volgende:
http://deathknight.info/2(...)r-early-wotlk-boxes/en de installer vertelt het verhaal van arthas hoe hij de lich king is geworden
Ja en? Voeg 's toe. 3 November staat erquote:Op maandag 3 november 2008 23:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Bakk%C3%A9
Twisting Netherquote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef msnk het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Shaddix
Last Updated: 10 October 2008
Woot bijna alweer een maandje
quote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef Murloc het volgende:
Hmmm, zit ff met dilemma.
Zit nu wel erg te twijfelen wat mn main gaat worden in wotlk.
Mijn warlock is vanaf dag 1 mijn main geweest.
Toen TBC kwam was dat ook de enige level 60 die ik had.
Sinds TBC heb ik een hunter, een shaman en nu een rogue naar 70 gespeeld.
Hunter en shaman waren leuk tot level 70, maar al vrij snel daarna vond ik het niet zo spannend meer.
Shaman heb ik als enhancement gelevelled, en dat was eigenlijk mn eerste ervaring met melee dps. Was wel goed bevallen, dus die rogue gemaakt.
Tot nu toe vind ik het erg leuk, en zit er zelfs aan te denken om die als eerste te levellen met wotlk en daarmee te gaan raiden (als dat gebeurt...)
Gaat me niet om dat de dps van locks wel/niet minder gaat worden of weet ik veel, maar puur het plezier in spelen van een bepaalde klasse.
Vrees alleen dat ik misschien later spijt ga krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
Iemand hier ervaring mee?
Lemme guess... Troll?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien is een leven wat voor je![]()
Nee fout , ik speelde altijd een high elf in Everquest en undead in WoWquote:
Hmmm, okquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee fout , ik speelde altijd een high elf in Everquest en undead in WoW
Wowinsider zegt ook dat het verstandig is je oude patches voor 3.x te bewaren voor het geval dat en als je ze niet meer hebt ze nu alsnog te downloaden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 03:38 schreef trance_fan het volgende:
het is bijna zo goed als zeker. morgen (dinsdag) avond gaat op op de US Realms patch 3.0.3 online. dat betekent voor ons dat het woensdag avond een lange downtime krijgen.
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Netherdrake afaik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de grootste mount eigenlijk ?
Ow dat is niksquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:08 schreef Katth het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/v/wXe6G645NkI
Kost maar 20k gold!
Whehe truequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:08 schreef Katth het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/v/wXe6G645NkI
Kost maar 20k gold!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef stbabylon het volgende:
Arcanite Ripper (hoooooo!) + Bloodlust + Bestial Wrath + Puke drink (beer of the month)
=
[ afbeelding ]
Whehe zit in WOTLK, word verkocht in Dalaran dus afaik kan je er pas op lvl 77 bijquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
En?
Wanneer hebben ze die mammoth geadd dan, 3.0
Als mage al vanaf lvl 71 toch ?quote:Op woensdag 5 november 2008 07:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehe zit in WOTLK, word verkocht in Dalaran dus afaik kan je er pas op lvl 77 bij.
Dalaran is afaik alleen bereikbaar op je flyingmount en die kan je daar pas op lvl 77 gebruikenquote:Op woensdag 5 november 2008 07:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben op level 60 al in Netherstorm geweest. Dus Dalaran op 70 moet geen probleem zijn.
Zou best nasserig zijn. Bron?quote:
Pff ik maak me alleen druk om ammo als ik raid. Meestal vlieg ik even langs Halaa voor wat ammo. Laatst wezen pvpen met lvl40 ammo omdat ik niks anders kon vindenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Overigens. Ik hoop dat ze iets meer soorten kogels/pijlen in WotLk gaan doen. Op dit moment is er 1 kogel en 1 pijl. Allebei 14,5 dps boven MH ammo (67.5 dps) en allebei Engineering crafted. Nou is dat voor mijzelf wel heel prettig aangezien ik Engineer Hunter ben. Maar dat betekent wel dat ik voor de halve server pijlen en bullets kan gaan maken. Nou is halve server overdreven. Maar reken op makkelijk een stuk of 20 hunters die elke dag een stuk of 15 stacks inclusief AH verkoop. 300 stacks per dag met een create tijd van 2 seconden betekent 10 minuten kogels/pijlen maken per dag. Alles best, maar dan wil ik er wel flink winst opmaken, want ik moet om de 30 stacks weer alles op de AH gooien/mailbox doen. Dat gaat me standaard 20 minuten kosten. Geen zin in.
(wel als ik 1G winst maak per stack ^_^)
Halaani zijn 34.0 DPSquote:Op woensdag 5 november 2008 09:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff ik maak me alleen druk om ammo als ik raid. Meestal vlieg ik even langs Halaa voor wat ammo. Laatst wezen pvpen met lvl40 ammo omdat ik niks anders kon vinden
Yup 41.2MB -> 42MBquote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef Katth het volgende:
42mb? Op de US servers was het maar 20mb, vaag.
Mooi The Hallowed titel vanmiddag ^^
Jenkins en straks The Hollowed zijn totaal niet bijzonder. Helaas.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup 41.2MB -> 42MB. Idd eindelijk die title, ben benieuwt hoeveel er mee rond lopen, Jenkins word al oud nu
.
Heb altijd nog mijn leuke Ambassador, daar zie ik er niet zoveel mee op mijn server. Zag er gisteren wel 1 met "Of the Alliance", 100.000 HK's achievement.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup 41.2MB -> 42MB. Idd eindelijk die title, ben benieuwt hoeveel er mee rond lopen, Jenkins word al oud nu
.
Jenkins helemaal niet en The Hollowed nog een beetje omdat de pet een redelijk obstakel is. Ach in WOTKL met me 100.000k HK's bezig gaan. Zit nu op de 46.000k ofzo. Toch maar eens wat anders gaan spelen in AV ofzo beetje achter bij de healers blijven hangen zodat ik tenminste nog een beetje HK's krijgquote:Op woensdag 5 november 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jenkins en straks The Hollowed zijn totaal niet bijzonder. Helaas.
iemand bij ons op de server (Grand Marshal) heeft 130k nogwat HK'squote:Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jenkins helemaal niet en The Hollowed nog een beetje omdat de pet een redelijk obstakel is. Ach in WOTKL met me 100.000k HK's bezig gaan. Zit nu op de 46.000k ofzo. Toch maar eens wat anders gaan spelen in AV ofzo beetje achter bij de healers blijven hangen zodat ik tenminste nog een beetje HK's krijg. En ga tussen door ook nog wel een me alle horde races exalted achievement werken. Die is ook niet zo heel moeilijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |