abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2008 @ 13:37:13 #201
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_62880816
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:48 schreef CittaR het volgende:

[..]

aaaaaah xperl

probeer het is met een add on die er wat mooier uitziet..... Pitbull misschien

Gister is er trouwens echt wat episch op onze server gebeurd. Een alliance raid kwam naar TB nadat ze net Thrall hadden gekilled... Was een raid van de top 3 guilds op onze server. Het is een kort filmpje maar je lacht je helemaal kapot!

hahahaha geweldig!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_62880947
Ik denk niet dat ik WOTLK om 12 uur ga halen
  zondag 2 november 2008 @ 13:45:56 #203
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62881002
Ik ga de 13e rustig om 9 uur m'n bed uit en fiets naar de FRS
Op elke fokker past een bril.
pi_62881910
Ik ga de 12de naar een kroeg hier in Zwolle. Lekker Voute Ferzoekjes avond, dan om 23:50 richting Dinabyte.
  zondag 2 november 2008 @ 14:25:08 #205
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62882006
Denk dat ik WOTLK oversla, arena is en blijft toch gaar
Op elke fokker past een bril.
pi_62882394
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:47 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Die heb ik pas ook gehaald. Hoeveel runs heb je erover gedaan?
Ik had em gisteren na ongeveer 9-10 runs. Daarvoor wel een paar keer 2-3 runs gedaan, volgens de achievements heb ik in totaal 23 keer Baron vermoord.
pi_62882506
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Catch_me het volgende:
Denk dat ik WOTLK oversla, arena is en blijft toch gaar
PVP is sowieso gaar, maar dat is mijn mening.
pi_62883081
oja, tvp

wegens ultieme verveling probeer ik nu de Firefly te farmen..
pi_62883360
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62885455

pi_62885555
Lol die mercedes motorkap .

Maar het zal toch allemaal wel meevallen? Als je naar de loot kijkt van de nieuwe naxx en Tier7 heeft het niet overdreven veel spellpower bijvoorbeeld, en dat zijn dan epics. De sprong in items zal vast niet zo groot worden als toen tbc kwam.
pi_62885732
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sapstengel het volgende:

Maar het zal toch allemaal wel meevallen? Als je naar de loot kijkt van de nieuwe naxx en Tier7 heeft het niet overdreven veel spellpower bijvoorbeeld, en dat zijn dan epics. De sprong in items zal vast niet zo groot worden als toen tbc kwam.
Dat klopt Ik denk zelf pas op lvl 80 m'n gear te moeten vervangen, alhoewel het me niet erg veel kan schelen of ik het al kan doen op level 71 of 80, tis niet zo dat je eeuwenlang op lvl 71 zal blijven rondhangen.
  zondag 2 november 2008 @ 17:28:28 #213
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62886008
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sapstengel het volgende:

Beste caster sword heeft al 520 spell power in wrath, bijna dubbele van de sunflare.

Lvl 20 nu trouwens op mn warrior.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 2 november 2008 @ 17:30:55 #214
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62886080
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ]

Whehe 2 jaar geleden hadden we bijna exact de zelfde strips !
phluphy for president!
  zondag 2 november 2008 @ 17:46:15 #215
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_62886493
Gisteren Darnassus baas, Sw baas geganked. IF baas op 80%, maar die's ook echt wel godse lastig. Exodar tijdje terug al gedaan. Maarja, ben bang dat ik IF niet neer ga krijgen voor Wotlk .

Om half 5 's nachts stonden we nog te klungelen..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_62890829
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

PVP is sowieso gaar, maar dat is mijn mening.
PvP is gaar omdat je niet weet wat je kan verwachten. Een baas doet elke keer hetzelfde en kan je lekker op trainen om hetzelfde liedje te perfectioneren. Als je zegt: ik vind pvp niet leuk want daar word je afgerekend op je skills... ok, maar dit is te zielig voor worden. Kom dan met argumenten.

Ik zeg niet dat iedereen PvE kan, want je hebt er discipline voor nodig. Echter, ik ben van mening dat PvP speler hun character veel beter onder controle hebben. Zelf heb ik een maand of 7/8 echt hardcore (4/5 dagen per week) geraid. Ik vond het erg tof maar na een tijdje was ik het toch zat. Het was elke keer toch weer hetzelfde en als er iets fout gaat kon je lekker iemand anders de schuld geven. Bij pvp heb je toch het meeste in eigen handen en vertrouw je op elkaars spel.
pi_62891328
Door PvE leer je ook goed genoeg je character besturen. Ik kite geregeld mobs met m'n mage als er een grote pack is, als een soort van offtank. Als je gaat raiden of heroics gaat doen en je hebt je class niet onder controle werkt het ook niet. Vaak genoeg met andere mages gespeeld die rondlopen met ice armor in een raid nog nooit van counterspell hebben gehoord of de hele tijd kutspells als cone of cold gebruiken.

Ik vind PvP vooral saai omdat het altijd dezelfde battlegrounds zijn en omdat alle battlegrounds vol zitten met noobs. Echt hoevaak gebeurd het niet in WSG dat de vijand je vlag pakt en iedereen van je team, ook al zeg je 100x als bg leader dat het niet zo werkt, een voor een die room inrennen en dus een voor een worden afgemaakt. Verder zijn de meeste gasten vooral bezig met kills farmen in plaats van te winnen. Ik heb zelf het idee dat pvp vooral word gedaan door 12 jarige kinderen die pve niet snappen en gewoon andere spelers willen ownen om zich stoer te voelen.

Daarnaast vind ik het hele systeem van wellfare epics gewoon suf, ga een paar dagen battlegrounds farmen, maakt niet uit of je wint of verliest want je krijgt toch wel marks en honor. Over Arena heb ik het dan niet, voor die gear moet je sowieso meestal een bepaalde rating hebben en heb je ook echt wel skills nodig, maar die battegrounds worden vooral bevolkt door noobs.
pi_62891837
Wintergrasp word echt vet. Maar ik ben wel bang dat de horde maandenlang die keep in bezit houd.. (Bloodfeather staat er namelijk om bekend dat alleen de horde bg's wint)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62892014
Ik heb het dan ook eigenlijk niet echt over battlegrounds maar vooral over arena. Ok, elke mage kan CS gebruiken. Maar er is een verschil tussen het gebruiken en het echt gebruiken wanneer je er iets aan hebt. Tuurlijk zitten batllegrounds vol met noobs en kan elke idioot die goedkope rotzooi halen. Ik draag ook met trots mijn PvE gear, ook al heb ik bij T6 opgegeven. Maar ik kan duidelijk het verschil zien tussen iemand die overweg kan met zijn klasse of iemand die weet hoe die zijn klasse moet spelen.
pi_62893780
Zo heb het gold al bij elkaar voor epic flying mount voor me dk
pi_62898335
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Door PvE leer je ook goed genoeg je character besturen. Ik kite geregeld mobs met m'n mage als er een grote pack is, als een soort van offtank. Als je gaat raiden of heroics gaat doen en je hebt je class niet onder controle werkt het ook niet. Vaak genoeg met andere mages gespeeld die rondlopen met ice armor in een raid nog nooit van counterspell hebben gehoord of de hele tijd kutspells als cone of cold gebruiken.
Nieuwe pet peeve: Blastwave (Typhoon en Thunderstorm tellen ook, maar ik heb nog niet met een Elemental Shaman gegrouped sinds de patch en de moonkins hadden iets van intelligentie..) als je nét aggro hebt ofzo. Of als je net in MgT een caster pack LoS-pulled hebt.

Echt, dat is zó irritant.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  † In Memoriam † maandag 3 november 2008 @ 00:32:43 #222
16961 legacythe2nd
pi_62898494
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Katth het volgende:

[..]

hahahaha geweldig!
Lol deze jongen die dit voor elkaar heeft gekregen heet Bojax, hij zit in de guild waar ik guildmaster van ben genaamd DutchDevils.
Het was heerlijk om dit te zien.
  maandag 3 november 2008 @ 00:40:25 #223
233664 Setoshi
Teieria Erde
pi_62898589
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Katth het volgende:

[..]

hahahaha geweldig!
en t was een belg in een nederlandse guild die t voor elkaar kreeg XD

overigens ga ik WOTLK met n stel vrienden om 0:00 uur kopen, bij de gamewinkel op 5 minuten loop afstand, en dan een paar dagen gamen
Nothing is forever, only immortality
  † In Memoriam † maandag 3 november 2008 @ 00:46:20 #224
16961 legacythe2nd
pi_62898674
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:40 schreef Setoshi het volgende:

[..]

en t was een belg in een nederlandse guild die t voor elkaar kreeg XD

overigens ga ik WOTLK met n stel vrienden om 0:00 uur kopen, bij de gamewinkel op 5 minuten loop afstand, en dan een paar dagen gamen
Hij is idd Belgisch.
begroet hem op http://www.dutchdevils.be/forums/
pi_62898929
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:22 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Nieuwe pet peeve: Blastwave (Typhoon en Thunderstorm tellen ook, maar ik heb nog niet met een Elemental Shaman gegrouped sinds de patch en de moonkins hadden iets van intelligentie..) als je nét aggro hebt ofzo. Of als je net in MgT een caster pack LoS-pulled hebt.

Echt, dat is zó irritant.
Hehe nee ik kies er wel zelf voor altijd. Als er zo'n noob caster op een afstandje staat nuken, counterspell en nog wat crap als frost nova en fire/frost ward als hij weer begint met casten. Of gewoon in normal mode, shit als ramps ofzo.
  maandag 3 november 2008 @ 05:10:37 #226
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_62899601
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef CittaR het volgende:
Ik heb het dan ook eigenlijk niet echt over battlegrounds maar vooral over arena. Ok, elke mage kan CS gebruiken. Maar er is een verschil tussen het gebruiken en het echt gebruiken wanneer je er iets aan hebt. Tuurlijk zitten batllegrounds vol met noobs en kan elke idioot die goedkope rotzooi halen. Ik draag ook met trots mijn PvE gear, ook al heb ik bij T6 opgegeven. Maar ik kan duidelijk het verschil zien tussen iemand die overweg kan met zijn klasse of iemand die weet hoe die zijn klasse moet spelen.
noobs die counterspell gebruiken als je mount.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 3 november 2008 @ 08:16:44 #227
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62900111
Wanneer gaat de armory eens volledig updaten ?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Zulkian Loopt al een level of wat achter
pi_62900360
Hard op weg naar mijn kip. Alle BE starter quest gedaan en in Ghostlands exalted met Tranq. Zit nu op 11000/12000. In principe dus nog zo'n 295 stacks Runecloth. Maar helaas, dat denken er meer bij mij op de server. Als er al Runecloth op de AH staat, is het voor 12~16g per stack. Zelf farmen kan natuurlijk ook, maar met zo'n maximaal 12 stacks per uur, ben ik nog wel even bezig. Dan heb ik wel ehr.. even rekenen hoor
6 raptors
6 wolven
7 kippen
6 flying mounts
2 engineering mounts
dus... 27 mounts.

Dan exalted raken met de Mag'har, das 8, dus 35. Kom ik er nog 15 tekort. Kan ik doen door de kodo's en undead horsies te pakken, maar dan nog moet ik er 4...

Helaas, ik moet pvp-en dus
  maandag 3 november 2008 @ 11:29:31 #229
130412 Katth
pi_62903475
Je bedoelt de Albino mount?

Een tip om exalted met al je home cities te farmen. Als je bijvoorbeeld exalted bent met Undead en je doet quests die Undead rep geven dan gaat die rep (wel minder) naar de laagste van je home cities.

Ik was al exalted met Stormwind, Ironforge, Darnassus en Exodar, maar ik moest nog Gnomeregan Exiles rep. Ik ben gewoon Exodar quests blijven doen en kreeg Gnomeregan rep.
pi_62903860
Ah ok cool. Maar je kunt toch niet exalted worden door gewoon te questen. Tenminste, niet als je al ruim voor TBC de meeste quests al hebt gedaan.
pi_62903895
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Hard op weg naar mijn kip. Alle BE starter quest gedaan en in Ghostlands exalted met Tranq. Zit nu op 11000/12000. In principe dus nog zo'n 295 stacks Runecloth. Maar helaas, dat denken er meer bij mij op de server. Als er al Runecloth op de AH staat, is het voor 12~16g per stack. Zelf farmen kan natuurlijk ook, maar met zo'n maximaal 12 stacks per uur, ben ik nog wel even bezig. Dan heb ik wel ehr.. even rekenen hoor
6 raptors
6 wolven
7 kippen
6 flying mounts
2 engineering mounts
dus... 27 mounts.

Dan exalted raken met de Mag'har, das 8, dus 35. Kom ik er nog 15 tekort. Kan ik doen door de kodo's en undead horsies te pakken, maar dan nog moet ik er 4...

Helaas, ik moet pvp-en dus
sha'tari skyguard? cenarion expedition?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 3 november 2008 @ 11:49:51 #232
130412 Katth
pi_62903950
Ik ben exalted geworden door alle starter quests te doen en andere quests door Azeroth die 1 van mijn home cities rep geeft.

Je krijgt geen xp, maar wel de gold reward + rep. Ik weet niet of dit later door een patch is toegevoegd, maar het werkt nu in ieder geval wel.
pi_62904065
Je kreeg vroeger veel minder rep. Dus maakt wel verschil of je de quests voor TBC of er na hebt gedaan

En voor die mounts, ben nog wel even van exalted af, en als hunter even een paar uurtjes afk-en in een BG is makkelijker dan dat doen
pi_62906693
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:32 schreef legacythe2nd het volgende:

[..]

Lol deze jongen die dit voor elkaar heeft gekregen heet Bojax, hij zit in de guild waar ik guildmaster van ben genaamd DutchDevils.
Het was heerlijk om dit te zien.
Ik heb ook in de DutchDevils gezeten maar dat was terug in de tijd dat Azeah nog gm was...

wel grappig om hier wat mensen van hellfire te zien.
pi_62907092
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Je kreeg vroeger veel minder rep. Dus maakt wel verschil of je de quests voor TBC of er na hebt gedaan
mjah , de war effort gaf aardig wat rep ofc dus dat heft elkaar weer min of meer op , stopte wel toen de gates opengingen en was er niet voor aq er was ook ofc) maar goed
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_62907350
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:00 schreef dontcare het volgende:

[..]

mjah , de war effort gaf aardig wat rep ofc dus dat heft elkaar weer min of meer op , stopte wel toen de gates opengingen en was er niet voor aq er was ook ofc) maar goed
Die war effort heb ik misbruikt om mijn Raptor te halen. Dat heeft me toen genoeg centen gekost
  maandag 3 november 2008 @ 14:43:04 #237
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62908107
Hmmm, zit ff met dilemma.
Zit nu wel erg te twijfelen wat mn main gaat worden in wotlk.
Mijn warlock is vanaf dag 1 mijn main geweest.
Toen TBC kwam was dat ook de enige level 60 die ik had.

Sinds TBC heb ik een hunter, een shaman en nu een rogue naar 70 gespeeld.
Hunter en shaman waren leuk tot level 70, maar al vrij snel daarna vond ik het niet zo spannend meer.

Shaman heb ik als enhancement gelevelled, en dat was eigenlijk mn eerste ervaring met melee dps. Was wel goed bevallen, dus die rogue gemaakt.
Tot nu toe vind ik het erg leuk, en zit er zelfs aan te denken om die als eerste te levellen met wotlk en daarmee te gaan raiden (als dat gebeurt...)
Gaat me niet om dat de dps van locks wel/niet minder gaat worden of weet ik veel, maar puur het plezier in spelen van een bepaalde klasse.
Vrees alleen dat ik misschien later spijt ga krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
Iemand hier ervaring mee?
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_62908207
Door mijn ervaringen in andere spelletjes weet ik dat ik niet goed ben als:
Melee
Tank
Healer

Dus tsja, dan blijft er weinig over
pi_62908635
Ik heb eigenlijk een (domme) vraag. Maar ik heb nu een mage van lvl 30, maar als ik tegen sommige vecht van lvl 28 bijvoorbeeld, dan ben ik toch vrij snel dood. Mijn armor is 320 zo uit m'n hoofd. Is mijn armor te laag (voor het lvl en voor een mage) of wat?
  maandag 3 november 2008 @ 15:11:58 #240
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62908797
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb eigenlijk een (domme) vraag. Maar ik heb nu een mage van lvl 30, maar als ik tegen sommige vecht van lvl 28 bijvoorbeeld, dan ben ik toch vrij snel dood. Mijn armor is 320 zo uit m'n hoofd. Is mijn armor te laag (voor het lvl en voor een mage) of wat?
Als mage heb je (zo goed als) niks aan armor.
Het helpt melee dmg iets te verminderen, maar het zal maar een paar % zijn. Stats waar je wel iets aan hebt zijn spellpower en intellect. Maar vooral spellpower vind je heel weinig op items voor jouw level. Komt vanzelf.

Probeer ze op afstand te houden met frostbolt e.d.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  maandag 3 november 2008 @ 15:13:02 #241
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62908831
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zijn het spelers of zijn het de MOB's in het spel ? Het verschilt allemaal tussent taktiek en ga zo maar verder. Tegen een lvl 28 warrior zal jij het als je het alleen met je staff probeert het makelijk verliezen. Als je netjes je magic van een afstand begint te gebruiken je iceblock gebruikt en wegblinkt om te proberen te kiten is het weer heel wat anders Dan zou je het relatief makkelijk moeten winnen.
pi_62908919
Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
  maandag 3 november 2008 @ 15:16:38 #243
130412 Katth
pi_62908928
Mage is een clothie en daar zit nu eenmaal niet zoveel armor op. Je bent een ranged class, dus daar liggen jouw voordelen. Gebruik van frost nova en blink zijn erg belangrijk.

Uit mijn eigen ervaring als mage vind ik dat mage toch vaak een underdog is in 1 tegen 1 gevechten. Maar door veel te oefenen word je beter in pvp en dan ga je vanzelf andere verslaan.

De beste spec voor lage level pvp is denk ik frost. Het is ook fijner om met frost te levelen, omdat je meer root abilities hebt.
  maandag 3 november 2008 @ 15:17:23 #244
130412 Katth
pi_62908951
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
Precies!
pi_62909272
Oke, bedankt weer tot zo ver!
pi_62909662
Die raket flying mount is vet..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62909705
X51 geloof ik.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 3 november 2008 @ 15:45:18 #248
130412 Katth
pi_62909734
Kan je krijgen door een zeldzame kaart te vinden in de trading card game van wow.
  maandag 3 november 2008 @ 15:47:42 #249
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_62909801
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Je firepower zit hem in de afstand. Op de max afstand fireballs en frostballs knallen. Zodra ze in de buurt zijn verlies je bijna zeker weten. Maar als je ver weg kan blijven, win jij waarschijnlijk.
pi_62910582
ik geniet soms echt op mijn warrior. Ben ik bezig met een battleground en we verliezen kansloos. Loopt er een disc priest in t6/s3 rond. Ik spring er gelijk op af natuurlijk, rage balk vol.... sudden death proc. Dan begint het feest pas echt. Execute crit voor 7.5k en normal attack ook voor 2k ongeveer. Priest had rond de 10k hp over dus het was gelijk met em afgelopen... Ik lag helemaal dubbel

Helaas sta ik de rest van de game gestunned of crowdcontrolled beetje niets te doen. ach ja... rng hè

en nog even over die 30 mage...

Begin het gevecht om maximale afstand, Als de mob dichtbij je komt doe je een frost nova en neem je weer afstand. Frost is een chille spec om te levelen omdat je de mobs kan slowen en ze dus eigenlijk niet eens de kans hebben om bij je te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')