hahahaha geweldig!quote:Op zondag 2 november 2008 11:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
aaaaaah xperl![]()
probeer het is met een add on die er wat mooier uitziet..... Pitbull misschien
Gister is er trouwens echt wat episch op onze server gebeurd. Een alliance raid kwam naar TB nadat ze net Thrall hadden gekilled... Was een raid van de top 3 guilds op onze server. Het is een kort filmpje maar je lacht je helemaal kapot!
Ik had em gisteren na ongeveer 9-10 runs. Daarvoor wel een paar keer 2-3 runs gedaan, volgens de achievements heb ik in totaal 23 keer Baron vermoord.quote:Op zondag 2 november 2008 10:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die heb ik pas ook gehaald. Hoeveel runs heb je erover gedaan?
PVP is sowieso gaar, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Catch_me het volgende:
Denk dat ik WOTLK oversla, arena is en blijft toch gaar
Dat kloptquote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die mercedes motorkap.
Maar het zal toch allemaal wel meevallen? Als je naar de loot kijkt van de nieuwe naxx en Tier7 heeft het niet overdreven veel spellpower bijvoorbeeld, en dat zijn dan epics. De sprong in items zal vast niet zo groot worden als toen tbc kwam.
Beste caster sword heeft al 520 spell power in wrath, bijna dubbele van de sunflare.quote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die mercedes motorkap.
Maar het zal toch allemaal wel meevallen? Als je naar de loot kijkt van de nieuwe naxx en Tier7 heeft het niet overdreven veel spellpower bijvoorbeeld, en dat zijn dan epics. De sprong in items zal vast niet zo groot worden als toen tbc kwam.
PvP is gaar omdat je niet weet wat je kan verwachten. Een baas doet elke keer hetzelfde en kan je lekker op trainen om hetzelfde liedje te perfectioneren. Als je zegt: ik vind pvp niet leuk want daar word je afgerekend op je skills... ok, maar dit is te zielig voor worden. Kom dan met argumenten.quote:Op zondag 2 november 2008 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
PVP is sowieso gaar, maar dat is mijn mening.
Nieuwe pet peeve: Blastwave (Typhoon en Thunderstorm tellen ook, maar ik heb nog niet met een Elemental Shaman gegrouped sinds de patch en de moonkins hadden iets van intelligentie..) als je nét aggro hebt ofzo. Of als je net in MgT een caster pack LoS-pulled hebt.quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Door PvE leer je ook goed genoeg je character besturen. Ik kite geregeld mobs met m'n mage als er een grote pack is, als een soort van offtank. Als je gaat raiden of heroics gaat doen en je hebt je class niet onder controle werkt het ook niet. Vaak genoeg met andere mages gespeeld die rondlopen met ice armor in een raidnog nooit van counterspell hebben gehoord of de hele tijd kutspells als cone of cold gebruiken.
Lol deze jongen die dit voor elkaar heeft gekregen heet Bojax, hij zit in de guild waar ik guildmaster van ben genaamd DutchDevils.quote:
en t was een belg in een nederlandse guild die t voor elkaar kreeg XDquote:
Hij is idd Belgisch.quote:Op maandag 3 november 2008 00:40 schreef Setoshi het volgende:
[..]
en t was een belg in een nederlandse guild die t voor elkaar kreeg XD
overigens ga ik WOTLK met n stel vrienden om 0:00 uur kopen, bij de gamewinkel op 5 minuten loop afstand, en dan een paar dagen gamen
Hehe nee ik kies er wel zelf voor altijd. Als er zo'n noob caster op een afstandje staat nuken, counterspell en nog wat crap als frost nova en fire/frost ward als hij weer begint met casten. Of gewoon in normal mode, shit als ramps ofzo.quote:Op maandag 3 november 2008 00:22 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Nieuwe pet peeve: Blastwave (Typhoon en Thunderstorm tellen ook, maar ik heb nog niet met een Elemental Shaman gegrouped sinds de patch en de moonkins hadden iets van intelligentie..) als je nét aggro hebt ofzo. Of als je net in MgT een caster pack LoS-pulled hebt.
Echt, dat is zó irritant.
noobs die counterspell gebruiken als je mount.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef CittaR het volgende:
Ik heb het dan ook eigenlijk niet echt over battlegrounds maar vooral over arena. Ok, elke mage kan CS gebruiken. Maar er is een verschil tussen het gebruiken en het echt gebruiken wanneer je er iets aan hebt. Tuurlijk zitten batllegrounds vol met noobs en kan elke idioot die goedkope rotzooi halen. Ik draag ook met trots mijn PvE gear, ook al heb ik bij T6 opgegeven. Maar ik kan duidelijk het verschil zien tussen iemand die overweg kan met zijn klasse of iemand die weet hoe die zijn klasse moet spelen.
sha'tari skyguard? cenarion expedition?quote:Op maandag 3 november 2008 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Hard op weg naar mijn kip. Alle BE starter quest gedaan en in Ghostlands exalted met Tranq. Zit nu op 11000/12000. In principe dus nog zo'n 295 stacks Runecloth. Maar helaas, dat denken er meer bij mij op de server. Als er al Runecloth op de AH staat, is het voor 12~16g per stack. Zelf farmen kan natuurlijk ook, maar met zo'n maximaal 12 stacks per uur, ben ik nog wel even bezig. Dan heb ik wel ehr.. even rekenen hoor
6 raptors
6 wolven
7 kippen
6 flying mounts
2 engineering mounts
dus... 27 mounts.
Dan exalted raken met de Mag'har, das 8, dus 35. Kom ik er nog 15 tekort. Kan ik doen door de kodo's en undead horsies te pakken, maar dan nog moet ik er 4...
Helaas, ik moet pvp-en dus
Ik heb ook in de DutchDevils gezetenquote:Op maandag 3 november 2008 00:32 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Lol deze jongen die dit voor elkaar heeft gekregen heet Bojax, hij zit in de guild waar ik guildmaster van ben genaamd DutchDevils.
Het was heerlijk om dit te zien.
mjah , de war effort gaf aardig wat rep ofc dus dat heft elkaar weer min of meer op , stopte wel toen de gates opengingen en was er niet voor aq er was ook ofc) maar goedquote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Je kreeg vroeger veel minder rep. Dus maakt wel verschil of je de quests voor TBC of er na hebt gedaan
Die war effort heb ik misbruikt om mijn Raptor te halen. Dat heeft me toen genoeg centen gekostquote:Op maandag 3 november 2008 14:00 schreef dontcare het volgende:
[..]
mjah , de war effort gaf aardig wat rep ofc dus dat heft elkaar weer min of meer op , stopte wel toen de gates opengingen en was er niet voor aq er was ook ofc) maar goed
Als mage heb je (zo goed als) niks aan armor.quote:Op maandag 3 november 2008 15:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb eigenlijk een (domme) vraag. Maar ik heb nu een mage van lvl 30, maar als ik tegen sommige vecht van lvl 28 bijvoorbeeld, dan ben ik toch vrij snel dood. Mijn armor is 320 zo uit m'n hoofd. Is mijn armor te laag (voor het lvl en voor een mage) of wat?
Zijn het spelers of zijn het de MOB's in het spel ? Het verschilt allemaal tussent taktiek en ga zo maar verder. Tegen een lvl 28 warrior zal jij het als je het alleen met je staff probeert het makelijk verliezen. Als je netjes je magic van een afstand begint te gebruiken je iceblock gebruikt en wegblinkt om te proberen te kiten is het weer heel wat andersquote:Op maandag 3 november 2008 15:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb eigenlijk een (domme) vraag. Maar ik heb nu een mage van lvl 30, maar als ik tegen sommige vecht van lvl 28 bijvoorbeeld, dan ben ik toch vrij snel dood. Mijn armor is 320 zo uit m'n hoofd. Is mijn armor te laag (voor het lvl en voor een mage) of wat?
Precies!quote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
Je firepower zit hem in de afstand. Op de max afstand fireballs en frostballs knallen. Zodra ze in de buurt zijn verlies je bijna zeker weten. Maar als je ver weg kan blijven, win jij waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |