En de boeven hoeven niet eens meer moeite doen om een auto te stelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb 2 sleutels.. eentje met central deur vergrendeling en eentje zonder..
Gewoon op slot doen dus met de sleutel er in
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:40 schreef Mikkie het volgende:
In wat voor dorpen wonen jullie allemaal dat je je auto rustig tien minuten voor de deur kan laten warmdraaien? Als ik dat hier tien seconden doe is ie daarna weg terwijl ik nog binnen sta.
Ongelooflijk hoe bang mensen hier zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En de boeven hoeven niet eens meer moeite doen om een auto te stelen.
En dan ruitje tikken en de boef kan wegrijden.
Hoeft 'ie ook niet eerst aan de bedrading te frutselen, zoals in de films. En startonderbrekers vormen ook geen belemmering meer.
Hoe makkelijk wil je het het boevengilde maken?
en waar woon jij? (kom ik ff langsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb hier mijn circuitmotor al een jaar lang zonder slot in de voortuin staan met een hoes erover,![]()
en als er dan iemand langs loopt en erin springt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet hoever jullie je auto van de voordeur moeten parkeren maar die van mij staat gewoon praktisch voor de deur. Als ik uit het keukenraam kijk staat ie 3 meter van me vandaan. Dus als ie warm staat te draaien drink ik ff mn koffie op in de keuken en kan ik mn auto in de gaten houden..
Tja, als ik al voor het raam sta en zou zien dat 'ie gejat wordt, moet ik eerst 3 verdiepingen naar beneden hollenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet hoever jullie je auto van de voordeur moeten parkeren maar die van mij staat gewoon praktisch voor de deur. Als ik uit het keukenraam kijk staat ie 3 meter van me vandaan. Dus als ie warm staat te draaien drink ik ff mn koffie op in de keuken en kan ik mn auto in de gaten houden..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En de boeven hoeven niet eens meer moeite doen om een auto te stelen.
En dan ruitje tikken en de boef kan wegrijden.
Hoeft 'ie ook niet eerst aan de bedrading te frutselen, zoals in de films. En startonderbrekers vormen ook geen belemmering meer.
Hoe makkelijk wil je het het boevengilde maken?
ze stelen ook auto's vanaf de apollolaan, dus?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Woon dan ook in een normale buurt en niet de ghetto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |