Ten drommels, ik wist niet eens dat er zo een subforum bestondquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:57 schreef IHVK het volgende:
MLN->
Die is ook leuk ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten drommels, ik wist niet eens dat er zo een subforum bestond![]()
Van mij mag het!
Ghehe maar die is ook écht oud volgens mij. Jaren 80 denk ik zo? Ben zelf van 76 en kan hem ook nog zo meezingen in mn hoofd.. maar dat was echt een reclame van voor mn 12e volgens mij...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
En (kan ik ook niet vinden): Ik ben niet bang voor de tandarts, want ik heb zo goed gepoetst, met prodent blablabla.....
Ik ben van 79.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:13 schreef Daverz het volgende:
[..]
Ghehe maar die is ook écht oud volgens mij. Jaren 80 denk ik zo? Ben zelf van 76 en kan hem ook nog zo meezingen in mn hoofd.. maar dat was echt een reclame van voor mn 12e volgens mij...
Huh? Das een andere tekst dan het orgineel in mijn hoofdquote:
Leuk detail: Als die vent z'n radio aanzet hoor je Pim Fortuyn spreken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Welke mafketel begint nou als een gek op te trekken zonder ook meer heel even om zich heen te kijken![]()
Ja maar dit is een kritischer topic, hier mogen echt alleen de toppers in komen te staanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:13 schreef FictionalFenna het volgende:
Kennen jullie deze legendarische reclame nog ?
Reclame's werden vroeger nog op gevoel gemaakt. Tegenwoordig is het wetenschap die de inhoud bepaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klacht: reclames van tegenwoordig![]()
Kawasaki Ninjaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef mien-moeke het volgende:
Kawasaki Ninja
Kawasaki Ninja
Kawasaki Ninja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |