abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62860816
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

No shit, Sherlock . Ongelofelijk hè, wat een wijsheid.
Je moet toch iets doen om weer on topic te komen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62860817
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:14 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

No shit, Sherlock . Ongelofelijk hè, wat een wijsheid.
What the f@ck is wrong with you?
Waarom zit je zo te zieken?
Make my day!
pi_62860840
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:16 schreef agter het volgende:

[..]

What the f@ck is wrong with you?
Waarom zit je zo te zieken?
Nu een beetje de vermoorde onschuld spelen? Kom op, joh, je bent een vrouw van de wereld. Je bent toch niet vies van een beetje strijd, of wel?
pi_62860865
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:16 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je moet toch iets doen om weer on topic te komen
Ik ben het met je eens dat het niet zo netjes is om zo offtopic te gaan. Goed, laten we ons weer beheersen met zijn allen.
pi_62860866
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nu een beetje de vermoorde onschuld spelen? Kom op, joh, je bent een vrouw van de wereld. Je bent toch niet vies van een beetje strijd, of wel?
Make my day!
pi_62860883
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:18 schreef agter het volgende:

[..]

Het is toch zo? Je etaleert hier een pretenties van heb ik jou daar en dan pak ik je even wat hard aan en begin je meteen te miepen? Dan moet je ook doorzetten en mij, zo'n zielige verongelijkte man, finaal met de grond gelijk maken.
pi_62860886
quote:
Duidelijke TT lijkt me...

Meestal als ik iemand probeer te versieren in de kroeg, kijk ik wel naar uiterlijk...

Toch gek genoeg eens helemaal weg geweest van een meid van werk die eigenlijk niet mijn type was qua uiterlijk. Ik had toen een jaartje met haar maar was eigenlijk begonnen na uit de hand gelopen borrel.

Ik was fors aangeschoten, zij wilde sex, ik geil dacht: top. 2 dagen later kwam ze weer langs en we hadden best lol. Ze bleef langskomen en het werd dus iets.

Ook al was het een hartstikke lieve meid, waar ik veel lol mee had, als ik naar haar keek dacht ik niet van: dit is het meisje met het droomgezicht...

Het is uiteindelijk niet om dat gezicht uitgegaan maar om heel andere reden

Herkenbaar?
Make my day!
pi_62860911
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:20 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het is toch zo? Je etaleert hier een pretenties van heb ik jou daar en dan pak ik je even wat hard aan en begin je meteen te miepen? Dan moet je ook doorzetten en mij, zo'n zielige verongelijkte man, finaal met de grond gelijk maken.
Quote eens wat van die vermeende pretenties dan? Volgens mij ben jij ergens flink van gefrustreerd of zo...
Make my day!
pi_62860931
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:22 schreef agter het volgende:

[..]

Quote eens wat van die vermeende pretenties dan? Volgens mij ben jij ergens flink van gefrustreerd of zo...
Goed, misschien komen we nog ergens. Laat ik je eerst eens vragen wat jij denkt over mijn frustraties. Wat voor frustraties zouden dat zijn? Heb je daar een idee over?
pi_62860951
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:23 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Goed, misschien komen we nog ergens. Laat ik je eerst eens vragen wat jij denkt over mijn frustraties. Wat voor frustraties zouden dat zijn? Heb je daar een idee over?
Volgens mij iets met vrouwen of zo...
Maar laten we gewoon weer On Topic gaan.
Vertel jij eens wat over het topic!
Make my day!
pi_62860981
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:24 schreef agter het volgende:

[..]

Volgens mij iets met vrouwen of zo...
Maar laten we gewoon weer On Topic gaan.
Vertel jij eens wat over het topic!
Fair enough...

Vind ik uiterlijk belangrijk voor een relatie? In zekere mate, ja. Laat ik zeggen: ik hanteer een ondergrens.
pi_62860987
Ik zoek wel een aantrekkelijke vrouw met inhoud en vind het niet erg als ze een hogere opleiding heeft dan ik.

Intelligente vrouwen vind ik juist een pre.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_62861053
Ik ben overigens wel hypocriet, want ik heb een dikke reet ene en buikje, maar val daar meestal niet op bij een man. Gelukkig verschillen smaken en vinden sommige mannen die reet en dat buikje niet erg

Uiterlijk is wel de eerste reden dat ik naar iemand kijk, maar het moment van aantrekkingskracht komt vaak als ik iemand recht in de ogen kijk en een klik voel of niet. En soms is die klik er wel bij een man die volgens de standaard lelijker is en niet bij iemand die modellenmooi is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62861116
Las laatst ergens dat er hele hordes mannen zijn die op echt dikke vrouwen vallen...dus ook daar is uiterlijk belangrijk.
Make my day!
pi_62861168
Iedereen kent het verhaal dat mannen in de eerste seconde dat ze een vrouw zien, zich afvragen of ze 'sex-waardig' is (of hoe noem je dat).
Van mannen is dat bekend.
Maar vrouwen hebben dat ook echt wel hoor!
Make my day!
pi_62861206
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:36 schreef agter het volgende:
Iedereen kent het verhaal dat mannen in de eerste seconde dat ze een vrouw zien, zich afvragen of ze 'sex-waardig' is (of hoe noem je dat).
Van mannen is dat bekend.
Maar vrouwen hebben dat ook echt wel hoor!
Ja, dat lijkt mij nogal logisch. Dat is de voortplantingsdrift.
pi_62861238
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:33 schreef agter het volgende:
Las laatst ergens dat er hele hordes mannen zijn die op echt dikke vrouwen vallen...dus ook daar is uiterlijk belangrijk.
;P ik ben niet huge hoor, gewoon normaal. Dus in die categorie ben ik niet populair vrees ik
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62861302
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:38 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij nogal logisch. Dat is de voortplantingsdrift.
Ja, tuurlijk is dat logisch, dat vind ik ook.
Maar niet iedereen vindt dat logisch. Dat mannen dat hebben, dat weet iedereen. Dat vrouwen ook zo reageren, kennelijk niet.
En het geeft toch aan dan uiterlijk (want dat is het eerste waarop je beoordeelt) belangrijker is dan de meesten toe willen geven...
Voor mijzelf kan ik stellen dat een leuk uiterlijk (en dat hoeft geen fotomodel te zijn, daar houd ik niet zo van) heel veel uitmaakt in het oordeel wat ik in mijn gedachten over iemand vel. Dat oordeel kan altijd achteraf bijgesteld worden...en dat gebeurt ook wel eens...maar die eerste indruk kun je maar 1 keer maken.
Make my day!
pi_62861349
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

;P ik ben niet huge hoor, gewoon normaal. Dus in die categorie ben ik niet populair vrees ik
Ik wilde hem ook niet als Reply op jouw post zetten...maar associeerde door jouw post aan een tv programma wat ik laatst zag. Iets met Feeders of zo. Was een beetje ziekelijk om te zien.
Make my day!
pi_62861448
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:43 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk is dat logisch, dat vind ik ook.
Maar niet iedereen vindt dat logisch. Dat mannen dat hebben, dat weet iedereen. Dat vrouwen ook zo reageren, kennelijk niet.
En het geeft toch aan dan uiterlijk (want dat is het eerste waarop je beoordeelt) belangrijker is dan de meesten toe willen geven...
Voor mijzelf kan ik stellen dat een leuk uiterlijk (en dat hoeft geen fotomodel te zijn, daar houd ik niet zo van) heel veel uitmaakt in het oordeel wat ik in mijn gedachten over iemand vel. Dat oordeel kan altijd achteraf bijgesteld worden...en dat gebeurt ook wel eens...maar die eerste indruk kun je maar 1 keer maken.
Hoewel ik het met je eerste eens ben, vind ik dat laatste dan weer jammer om te lezen. Je bent namelijk ook een rationeel wezen. Als ik iemand voor het eerst zie dan heb ik natuurlijk direct wel een idee daarbij of ik er mee de koffer in zou willen duiken of niet. Maar dat heeft verder geen invloed op hoe ik die persoon als mens verder beoordeel. Dat is heel onterecht, omdat je nooit kunt weten hoe die persoon in elkaar zit.
pi_62861532
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:15 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

25+? Wijs dan naar 16/17 jarige meisjes. Oh nee, dat mag natuurlijk weer niet, dat is vies .

Wat een volk .
Toen ik 29 was had ik een 17 jarige vriendin, daar voel ik me ook niet schuldig over.

Ik doe m,n eigen ding.

Ik verwacht enkel dat een vrouw zich fysiek inspant om er lichamelijk goed uit te zien , aangezien ik dat ook doe.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_62861613
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:50 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hoewel ik het met je eerste eens ben, vind ik dat laatste dan weer jammer om te lezen. Je bent namelijk ook een rationeel wezen. Als ik iemand voor het eerst zie dan heb ik natuurlijk direct wel een idee daarbij of ik er mee de koffer in zou willen duiken of niet. Maar dat heeft verder geen invloed op hoe ik die persoon als mens verder beoordeel. Dat is heel onterecht, omdat je nooit kunt weten hoe die persoon in elkaar zit.
Snap ik... maar een eerste indruk is maar 1 maal...dat kan ik niet veranderen.
En bij die eerste indruk hoort de gedachte 'potentiele partner: ja/nee'.
In hoeverre je je later laat leiden (als je de persoon wat beter kent) door die eerste gedacht, verschilt van keer op keer.
Oordelen kun je altijd bijstellen.
Maar een eerste indruk is maar 1 keer!
Make my day!
pi_62861853
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:58 schreef agter het volgende:

[..]

Yep. Bedacht ik me ook net...subdiscussie in een subdiscussie zullen we maar zeggen.
Ik vind het uiterlijk van mijn vent wel belangrijk.
En ik vind het jammer om te constateren dat veel mannen het vanaf hun 40ste of zo, laten afweten...Dat ze kennelijk minder om hun uiterlijk gaan geven. Een bierbuikje is nou eenmaal niet zo aantrekkelijk...maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Veel vrouwen zien er vanaf hun 40ste ook niet meer op hun best uit. En vaak, veel eerder al.
pi_62861906
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Veel vrouwen zien er vanaf hun 40ste ook niet meer op hun best uit. En vaak, veel eerder al.
Zal waar zijn... maar ik kijk wat dat betreft meer naar mannen...
Make my day!
pi_62862441
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

die worden ook oud en eenzaam
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')