Dat is een echte term hoor.quote:
Ik vind vaak het origineel beter, er wordt alleen maar een harde bas en beat toegevoegd. Dat kennen we nou wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou maar als je die ouwe meuk in de oorspronkelijke stijl hoort denk je toch ook van hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden.
De vmbo bestond in mijn tijd gelukkig nog niet, maar idd geen literatuur gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Vast een vmbo'er die nooit literatuur heeft gehad op school
Lutserquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:50 schreef Devrim_ het volgende:
Dat heeft niks met niks kunnen verzinnen te maken.
Gewoon slim gebruik maken van wat je al hebt
Zeg lutser, zit je hier nu doelbewust deze topic te sturen richting een VMBO bash topic?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Vast een vmbo'er die nooit literatuur heeft gehad op school
Als je lekker bent is goedmaakseks ook een leuk idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
De vmbo bestond in mijn tijd gelukkig nog niet, maar idd geen literatuur gehad.
Je begrijpt dat met het posten van mijn topic historie, je vooral jezelf nog meer naar beneden haalt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/221431
![]()
![]()
In België sowieso nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Was de generatie nix niet al een tijdje geleden? Ik dacht dat we inmiddels bij de patatgeneratie aangekomen waren.
De vorige generatie is de generatie Nix. Hier hebben we het over de generatie Nog Minder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Was de generatie nix niet al een tijdje geleden? Ik dacht dat we inmiddels bij de patatgeneratie aangekomen waren.
Parkzicht Classics 3CD\Parkzicht Classics Vol-1\12 - Liaisons D - He Chilled Out.mp3quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou maar als je die ouwe meuk in de oorspronkelijke stijl hoort denk je toch ook van hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden.
Het idee is leuk ja, maar doe maar nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je lekker bent is goedmaakseks ook een leuk idee.
Sorry....wat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef TC03 het volgende:
TS kan nog geen fatsoenlijke uit het toetsenbord krijgen maar waant zich toch superieur...![]()
Leer eens typen gggek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef TC03 het volgende:
TS kan nog geen fatsoenlijke uit het toetsenbord krijgen maar waant zich toch superieur...![]()
Ik behoor tot de generatie waar jij over spreekt en ik kan je mening beamen. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:03 schreef BretsiG het volgende:
Het is eigenlijk wel grappig dat er niet eens een echt weerwoord komt, maarja, wat wil je?
Dat zegt men over elke generatie...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. De jaren negentig waren nog origineel en vernieuwend, tegenwoordig hoort de jeugd slechts gerecyclede meuk en dertien in een dozijn R'n'B-deuntjes.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. De jaren negentig waren nog origineel en vernieuwend, tegenwoordig hoort de jeugd slechts gerecyclede meuk en dertien in een dozijn R'n'B-deuntjes.
Klopt. Snap. Robin S. C&C. Basement Jaxx. Doop. Paul Johnsonn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef Djeez het volgende:
Dacht je nu echt dat de huidige generatie Rick Astley had ontdekt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |