quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef mcDavid het volgende:
FIPO!
OP's zijn voor het plebsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:15 schreef liiszle het volgende:
hebben jullie geen puicke OP?
Precies. Kwaliteitsreeksen zoals deze behoeven geen OP.quote:
én dat heeft met de OP te maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Kwaliteitsreeksen zoals deze behoeven geen OP.
Voordeel, geen kliekjesgedrag. Dus kan iedereen meeposten.
Jaquote:
waarom?quote:
Ik zou zeggen. Probeer eens in een andere reeks met overwegend oldbies een stukje mee te posten zoals je nu hier doet!quote:
Dat wordt al lastig ja. Neem BeF. Oh fout voorbeeld, daar post 1 persoon per dag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zou zeggen. Probeer eens in een andere reeks met overwegend oldbies een stukje mee te posten zoals je nu hier doet!
na, lukt tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zou zeggen. Probeer eens in een andere reeks met overwegend oldbies een stukje mee te posten zoals je nu hier doet!
PUB is niet oldbiequote:
Ja. Als je bijdehand komt doen over een OP dan weet je zulk soort dingen.quote:
nee. dat klopt...quote:
haha , nee hoor het maakt mij niets uit. ik had alleen wel een flitsende OP verwacht hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als je bijdehand komt doen over een OP dan weet je zulk soort dingen.
Ah, onze vrouwenverslinder.quote:
Dat zou het moeten zijn, maar het werkt kliekjes in de hand. En er waren wat mods aan het zeuren over OP's toendertijd. Sindsdien is er geen moeite meer genomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee. dat klopt...
maar de OP is toch gewoon een inleidend verhaaltje over hoe en wat?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt al lastig ja. Neem BeF. Oh fout voorbeeld, daar post 1 persoon per dag.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat OP's reeksen kunnen vermoorden.
Srsly.
Moet je eens de OP van koffie verneuken. Posten ze een héél topic vol over alleen maar die OPquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn, maar het werkt kliekjes in de hand. En er waren wat mods aan het zeuren over OP's toendertijd. Sindsdien is er geen moeite meer genomen.
Can't say I miss an OP.
Mooi is dat hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je eens de OP van koffie verneuken. Posten ze een héél topic vol over alleen maar die OP
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:01 schreef qu63 het volgende:
Om ff wat op te vrolijken: even voorstellen!
Hoe lief we voor newbies kunnen zijn
Nu welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]prachtig. Jammer dat de OP nergens QFT is.
Fles is onkloonbaar. Als ik me ooit voortplant, wil ik daar HEEL BEWUST ZELF schuldig aan zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
WTF blijkt mijn vriendin nu een kloon van Fles te zijn?![]()
Stiekem ken ik hem al jaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Dan voel je je genaaid!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben wij ook het liefste jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles is onkloonbaar. Als ik me ooit voortplant, wil ik daar HEEL BEWUST ZELF schuldig aan zijn.
En dat was de relatiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:12 schreef mcDavid het volgende:
't Is dat ik tegenwoordig een vriendin had, anders zou ik dr zoenen!
Nu al echtelijke ruzies?quote:
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Opzich dus wel te verwachten van jullie twee.
Dat denk jijquote:
Dan horen Ynske, Leo en Es er ook bijquote:
Zijn gangetje klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat zn gangetje! dank voor het vragen
hoe gaat het bij jou?
Ja voorzichtig zijn met wat je zegt McD.quote:
EEN PAAR DANquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan horen Ynske, Leo en Es er ook bij
fijn dat het de betere kant op gaat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn gangetje klinkt niet slecht.![]()
Gaat ook wel.en de betere kant op.
[..]
Ja voorzichtig zijn met wat je zegt McD.
Dat is toch al erg goed, een normale schoen? Zolang het niet teveel knelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat het de betere kant op gaat!
ik vind het allemaal wel zwaar hoor, maar dat wist ik van te voren
ben blij dat mn voet in 3 weken tijd ong 1 cm geslonken is, heb ik niet voor niks steunkous en normale schoen aan!
het is een schoen van 4 maten groter en nog zit ie aardig strak ha haquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch al erg goed, een normale schoen? Zolang het niet teveel knelt natuurlijk.
is ook een lang verhaal en iets waar we het een tijdje geleden over hebben gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:03 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, over een voet ofzo?
ha ha nee ooit verkeerd van mn fiets gestaptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:15 schreef mcDavid het volgende:
Vrachtwagen over je heen gereden ofzo?
Dat maakt toch niets, het is een begin, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is een schoen van 4 maten groter en nog zit ie aardig strak ha ha
maar ja dat moet ook een beetje!
klopt en de aangepaste schoen die ik had was geloof ik ook die maat dus dat maakt geen verschilquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets, het is een begin, daar gaat het om.
Een grotere en een kleinere?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt en de aangepaste schoen die ik had was geloof ik ook die maat dus dat maakt geen verschil
maar het aanzicht van een normale schoen wel, ondanks dat het nog 2 verschillende zijn.
als ik een keer leuke goedkope tegenkom koop ik ze in 2 paar! ha ha
Je kunt natuurlijk altijd proberen bij de scapino gewoon stiekem één schoen te wisselen met een ander paarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
Altijd handig, jammer alleen dat je niet dan ook twee kleine linkse en twee grote rechtse kan nemen. (of omgedraaid.)
Die controleren alles, kan je het eerder bij een schoenenreus proberen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd proberen bij de scapino gewoon stiekem één schoen te wisselen met een ander paar
Dat is mijn wekkerquote:
Maar je voelt je wel beterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:21 schreef Ynske het volgende:
heel tofeen kuur voor je keel krijgen
waarvan je gaat en blijft kotsen en de hele nacht naar de wc kunt rennen van de diarree![]()
![]()
nopequote:
Verbazingwekkend dat ze je die troep meegevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
mag zometeen terug naar de dokter
idd "ernstige veel voorkomende bijwerkingen"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat ze je die troep meegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |