abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64921769
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef jollieboer1 het volgende:
Goed hoor !! ik doe het je, vooralsnog, niet na.

Die laatste kilometer daalt de lijn enorm, wat houdt dat in?
Ik zit er over te denken om ook zo'n sportband van nike plus aan te schaffen.
Of heb jij 'm op je iPod Nano?

Loop je dit nu aan 1 stuk...of wandel je ook nog tussendoor? nee zeker?
Dit was een run waarbij twee wandelstukken waren, maar er is er maar een te zien. Die dalende lijn aan het einde is het uitlopen, daarbij liet ik m'n Nike+ maar even aanstaan. En ik heb een sensor aan mijn iPod Nano zitten ja, en dan loop ik met zo'n sportband om waar 'ie in kan.
Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 11 januari 2009 @ 18:28:35 #277
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64922161
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:28 schreef JortK het volgende:
Ik ga deze kopen van me volgende salaris.
Mooi ding wel. Ik houd het vooralsnog bij mijn Nike+ sensor. Ik hoef niet zozeer m'n hartslag te weten en ik vind het wel mooi om die statistieken te zien als ik uit zit te hijgen
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  maandag 12 januari 2009 @ 08:17:44 #279
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64938651
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:34 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Mooi ding wel. Ik houd het vooralsnog bij mijn Nike+ sensor. Ik hoef niet zozeer m'n hartslag te weten en ik vind het wel mooi om die statistieken te zien als ik uit zit te hijgen
Ik ben aan het trainen voor een halve marathon in juni en me schema is op basis van hartslag (duurlopen enzo ). Vandaar die hartslagmeter die ik erbij wil hebben
pi_64940883
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:17 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik ben aan het trainen voor een halve marathon in juni en me schema is op basis van hartslag (duurlopen enzo ). Vandaar die hartslagmeter die ik erbij wil hebben
Heel duidelijk inderdaad. Cool dat je die halve marathon wil gaan lopen. Hoe lang ben jij al bezig met lopen dan? Ik zie mezelf (nog) geen halve marathon lopen namelijk
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64972129
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef jollieboer1 het volgende:

[..]

ik zie veel hardlopers lopen die een heel laag tempo aanhouden. Zelf ga ik te hard, daarom hou ik het volgens mij ook niet steeds 3 minuten achtereen vol. (ben nog maar sinds kort begonnen).
Maar vinden jullie ook niet, dat als je voor je gevoel te langzaam gaat, het nóg zwaarder lijkt?
Dan moet je jezelf echt zo meeslepen. Terwijl als je lekker tempo hebt, het veel soepeler lijkt te gaan. Maar ja, ik hou het dan dus niet vol, langere tijd.
Zit nog te wachten op m'n polsmeter, hopelijk kan ik dan zien hoe snel ik loop.
je hoeft je niet te focussen op electronica, maar je eigen lichaam leren kennen. Het gaat niet om het tempo, je moet eerst ervoor zorgen dat je straks een half uur achter elkaar kan lopen. snelheid komt wel
Het goede beginners tempo is een tempo waarbij je nog een gesprek kan voeren terwijl je aan het hardlopen bent.
Een ander methode is letten op je ademhaling: elke keer dat een voet de grond raakt tellen en dan inademen gedurende 4 stappen en uitademen gedurende 4 stappen. Inademen: een-twee-drie-vier en dan uit:een-twee-drie-vier. Moet je voor de vierde stap al weer inademen ga je te snel.
  maandag 12 januari 2009 @ 23:26:58 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64973242
Oké. Vraag. Donderdag ga ik beginnen met een schema. Ik sport normaal binnen maar wil het lopen naar buiten verplaatsen. Wat raden jullie iemand die dus niet gewend is buiten te lopen aan om aan te trekken met dit weer?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:36:48 #283
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64978918
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

je hoeft je niet te focussen op electronica, maar je eigen lichaam leren kennen. Het gaat niet om het tempo, je moet eerst ervoor zorgen dat je straks een half uur achter elkaar kan lopen. snelheid komt wel
Het goede beginners tempo is een tempo waarbij je nog een gesprek kan voeren terwijl je aan het hardlopen bent.
Een ander methode is letten op je ademhaling: elke keer dat een voet de grond raakt tellen en dan inademen gedurende 4 stappen en uitademen gedurende 4 stappen. Inademen: een-twee-drie-vier en dan uit:een-twee-drie-vier. Moet je voor de vierde stap al weer inademen ga je te snel.
Precies.

Duurlopen is belangrijker dan de snelheid, die krijg je namelijk vanzelf.
pi_64980370
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:26 schreef Luchtbel het volgende:
Oké. Vraag. Donderdag ga ik beginnen met een schema. Ik sport normaal binnen maar wil het lopen naar buiten verplaatsen. Wat raden jullie iemand die dus niet gewend is buiten te lopen aan om aan te trekken met dit weer?
Zorg dat je iets aanhebt dat je zweet wel absorbeert, maar waarvan je het niet koud krijgt. Een thermoshirtje doet wonderen. Verder moet je vooral zelf gaan bepalen waar jij lekker in loopt, dus of je in een gigantische jogginbroek wil lopen of een tight, wat voor jou maar het fijnste loopt.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:30:52 #285
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64981344
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:30 schreef JortK het volgende:
tight
Jij loopt daar in neem ik aan?
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:35:52 #287
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64981436
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Jij loopt daar in neem ik aan?
Ja, en een thermo shirtje en een longsleeve.

Net zoals zondag kon ik gewoon zonder windjack lopen

En ik heb handschoenen en een muts als dezelfde stof waar me tight van is gemaakt
pi_64982792
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:35 schreef JortK het volgende:

[..]

Ja, en een thermo shirtje en een longsleeve.

Net zoals zondag kon ik gewoon zonder windjack lopen

En ik heb handschoenen en een muts als dezelfde stof waar me tight van is gemaakt
Ik heb me er ook overheen gezet en een tight gekocht. Zondag voor het eerst in gelopen en nog geen minuut spijt gehad. Het loopt gewoon een stuk lekkerder dan zo'n zware joggingbroek. Ik had ook een thermo shirt aan met daar overheen een longsleeve (Nike) en dat ging prima. Ga vanavond denk ik weer ff lopen. Ik heb het weer helemaal te pakken

En ik droeg geen muts, maar wel handschoenen (Odlo). Maar af en toe leek het wel alsof mijn hoofd te koud werd. Even aankijken hoe het vanavond loopt.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:48:58 #289
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64986224
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Zorg dat je iets aanhebt dat je zweet wel absorbeert, maar waarvan je het niet koud krijgt. Een thermoshirtje doet wonderen. Verder moet je vooral zelf gaan bepalen waar jij lekker in loopt, dus of je in een gigantische jogginbroek wil lopen of een tight, wat voor jou maar het fijnste loopt.
Oke, thanks. Thermoshirtje heb ik. Dus dat ga ik dan maar proberen. Ik wil 's morgens gaan en ik heb het best snel koud, vandaar de vraag. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
pi_64991111
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Oke, thanks. Thermoshirtje heb ik. Dus dat ga ik dan maar proberen. Ik wil 's morgens gaan en ik heb het best snel koud, vandaar de vraag. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
In een thermoshirtje zal je het met dit weer snel koud krijgen, zeker in de ochtend. Met dit weer vind ik een hardloopjasje ideaal, maar een vest is ook prima te doen.
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:51:46 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64993053
Oh ja, ik ga er echt ook nog wel een vest over heen doen. Nou ja, dit is toch maar een testweek heb ik besloten. En ik loop hopelijk! rondjes om ons eigen blok aangezien mijn dochter dan nog ligt te slapen dus als het niet oke is kan ik zo iets anders pakken. Maar liever meteen goed natuurlijk.
pi_64994829
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef Terechtplus1 het volgende:

[..]

In een thermoshirtje zal je het met dit weer snel koud krijgen, zeker in de ochtend. Met dit weer vind ik een hardloopjasje ideaal, maar een vest is ook prima te doen.
Ja, ik loop natuurlijk ook wel in meer dan alleen een thermo shirt Daar overheen nog een shirt, en dan heb je nergens last van. Windstopper is wellicht handig met dit weer. Ik heb er zelf niet zo een.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_65005333
Ben vandaag ook maar aan de start to run lessen begonnen. Moet zeggen dat les 1 wel pussy is hoor, hele tijd wandelen..

Wel saai om alleen te lopen trouwens..
pi_65005739
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef michail8 het volgende:
Ben vandaag ook maar aan de start to run lessen begonnen. Moet zeggen dat les 1 wel pussy is hoor, hele tijd wandelen..

Wel saai om alleen te lopen trouwens..
Als de les pussy is, dan kan je hem blijkbaar makkelijk aan. Dan zou ik hem gewoon overslaan. Volgens mij is dat schema echt gericht op mensen die echt 0 conditie hebben voordat ze starten.
pi_65005941
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Terechtplus1 het volgende:

[..]

Als de les pussy is, dan kan je hem blijkbaar makkelijk aan. Dan zou ik hem gewoon overslaan. Volgens mij is dat schema echt gericht op mensen die echt 0 conditie hebben voordat ze starten.
Hehe dat blijkt ja! Maarja ik sport ok nog gewoon naast het hardlopen.

Btw, ik zou wel graag weten hoe hard ik loop en vooral hoe hoog mijn hartslag is (zodat ik op mijn grens kan gaan zitten). Zijn er polshorloges die beide functionaliteiten hebben van ongeveer ¤ 50,-?
pi_65006469
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef michail8 het volgende:

[..]

Hehe dat blijkt ja! Maarja ik sport ok nog gewoon naast het hardlopen.

Btw, ik zou wel graag weten hoe hard ik loop en vooral hoe hoog mijn hartslag is (zodat ik op mijn grens kan gaan zitten). Zijn er polshorloges die beide functionaliteiten hebben van ongeveer ¤ 50,-?
De meeste hartslagmeters zitten al ver boven de 100 euri, dus geef je weinig kans. Misschien marktplaats even aflopen.
pi_65007027
Nu bij de Lidl

17,99
quote:
* Exacte ECG-hartslagmeting (ElectroCardioGrafie)
* Meting d.m.v. vingersensor
* Alarmfunctie treedt in werking bij te hoge of te lage waarden
* Met tijd, stopwatch en countdowntimer
Meet alleen niet doorlopend: je moet je vinger erop leggen voor een meting.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:46:59 #298
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_65007350
Vandaag weer eens wezen hardlopen, was de afgelopen 3 week er een beetje bij in geschoten, doordat eerst buurman ziek was, en daarna ik. Ik merk, hoe langer je niet loopt, hoe hoger de drempel wordt weer te gaan.

Ik was bang dat het heel erg zwaar zou worden, maar een half uur achter elkaar hardlopen gaat nog steeds bijna moeiteloos. Nu alleen nog wat harder, en iets verder, dan begin ik het in februari af te wisselen met interval training.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_65007962
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
Nu bij de Lidl
[ afbeelding ]
17,99
[..]

Meet alleen niet doorlopend: je moet je vinger erop leggen voor een meting.
Die meet geen snelheid. Ik zoek zo'n ding die čn snelheid čn hartslag meet. Maar die kan ik dus niet vinden, ook niet van boven de ¤ 100,-... Maar zoveel wil ik er ook niet aan uitgeven, hooguit ¤ 50,- ofzo.
pi_65009858
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Vandaag weer eens wezen hardlopen, was de afgelopen 3 week er een beetje bij in geschoten, doordat eerst buurman ziek was, en daarna ik. Ik merk, hoe langer je niet loopt, hoe hoger de drempel wordt weer te gaan.

Ik was bang dat het heel erg zwaar zou worden, maar een half uur achter elkaar hardlopen gaat nog steeds bijna moeiteloos. Nu alleen nog wat harder, en iets verder, dan begin ik het in februari af te wisselen met interval training.
Herkenbaar, dat van die drempel. Gelukkig loop ik weer
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')