Als jij Peter M. uit Eindhoven bent, dan weet ik welk TV-kanaal je bedoeld, en weet ik ook op welk forum jij terecht kwam, dat is het forum waar ik de moderator uit loop te hangen tussen de 12-jarigenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Vuurwerk? Ik wist niet dat vuurwerk zo populair was sinds vorig jaar dat ik in aanraking ben gekomen met een forum wat puur over vuurwerk gaat. Ben er zelf geen grote fan van, maar dat kleine jochies van 14 al in oktober zitten te beven en te shaken dat ze in december weer vuurwerk mogen afsteken vind ik wel grappig om te zien
Tegenwoordig is er zelfs een 24 uur per dag tv kanaal met alleen maar vuurwerk, even zoeken mensen want ik heb er aan meegewerkt dus als ik de link plaats is het spam
Dude... ik ben verradenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:44 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Als jij Peter M. uit Eindhoven bent, dan weet ik welk TV-kanaal je bedoeld, en weet ik ook op welk forum jij terecht kwam, dat is het forum waar ik de moderator uit loop te hangen tussen de 12-jarigen
Iedereen had liever de tweede prijs dan de eerstequote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef MOD het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat ik die ontwerp wedstrijd niet gewonnen heb
T'is geen AVP hier hequote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef MOD het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat ik die ontwerp wedstrijd niet gewonnen heb
Juist ja.... Ik ken hem niet... Dus was hij niet groot.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef Mascleta het volgende:
mensen die Pyro-United nog kennen? was in tijd 2003-2005 een grote vuurwerksite, toen de tijd had je FPM, AVP, Vuurwerklook en Pyro-United. Ik ben onze site maar weer eens wat nieuw leven in aan het blazen.
16.000 hits op een dag in december vind ik vrij veel, en hij ziet er inderdaad niet uit, vandaar dat ik er dus ook mee bezig ben.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Juist ja.... Ik ken hem niet... Dus was hij niet groot.
Tevens ziet de nieuwe site van jouw er niet uit.
Reden dat het niet meer leefde was het verhaal rond de persoon uit Flevoland die zich uitgaf als NEDERLAND, ik weet niet of je het verhaal kende, maar die had een grote administratie die in blauwe handen terecht kwam.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef Qunix het volgende:
Hits? Dat is niet veel.
Unieke bezoekers? Hmmm, leuke aantal.
Dan alsnog niet bij de grote... Vindt jij misschien van wel maar is het niet. Niet te vergelijken met FPM en AVP. Als het groot was leefde hij nog namelijk.
ja, daar gaan we het niet over hebben in dit topic, Vuurwerk importeren is niet geheel legaal namelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef FlatEric het volgende:
Heeft het voor particulieren zin om naar België te rijden? Wat kan je als particulier wel in België kopen en niet in Nederland?
In belgie krijg je meer vuurwerk voor je geld.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef FlatEric het volgende:
Heeft het voor particulieren zin om naar België te rijden? Wat kan je als particulier wel in België kopen en niet in Nederland?
oops had dit niet gelezenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, daar gaan we het niet over hebben in dit topic, Vuurwerk importeren is niet geheel legaal namelijk
het merk kan hetzelfde zijn, maar de rol in Nederland bevat ander en minder kruit. (zwart kruit)quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef FlatEric het volgende:
Wie zegt dat ik vuurwerk ga importeren? Waarom zou ik het niet over vuurwerk in België mogen hebben? Is dat voorbehouden aan de Belgen op fok?
Maar goed, het is dus de prijs. Zilverkruit schijnt hot te zijn. Klopt het dat dat wel in de rollen in België gebruikt wordt en niet in Nederland? Ik heb vorig jaar een rol in Nederland gekocht (legaal!) en dat was volgens mij hetzelfde spul als in België, voor particulieren. In ieder geval hetzelfde merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |