abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62767043
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Koevermans Amoah Lens
, zeuren op Huntelaar .

Trouwens, ik las hier dat urby vrij redelijk speelde. In de sportweek krijg ie toch maar een 5 zag ik?
pi_62767173
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:25 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

, zeuren op Huntelaar .

Trouwens, ik las hier dat urby vrij redelijk speelde. In de sportweek krijg ie toch maar een 5 zag ik?
Een 5
Dat moet minstens een 7 zijn. Beste man van het veld.
pi_62767299
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:29 schreef toma het volgende:

[..]

Een 5
Dat moet minstens een 7 zijn. Beste man van het veld.
Vaag ja
pi_62767376
Iemand Volendam Willem II gezien? Achteraf werd er nog gesproken met een scout van Ajax die de wedstrijd analyseerde, werd wat over die Kroaat verteld en over de scouting in Brazilië
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62767423
KJH is held, hij komt er echt wel weer bovenop hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62767438
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand Volendam Willem II gezien? Achteraf werd er nog gesproken met een scout van Ajax die de wedstrijd analyseerde, werd wat over die Kroaat verteld en over de scouting in Brazilië
Welke Kroaat?
pi_62767799
Ah, ik weet al wie het was Ton Pronk ik zat al de heletijd te pijnzen over zijn naam

Geen idee welke, ik hoorde alleen die jongen uit Kroatië ik tunede te laat in
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62767860
We gaan morgen verliezen, Snor gaat er vanuit dat het geen probleem moet worden voor Ajax
pi_62768446
Gabri hekelt kunstgras Heracles

Gabri heeft laten weten niet graag op kunstgras te spelen. De Spaanse middenvelder zal woensdag vermoedelijk ook niet in de basis starten in het competitieduel met Heracles Almelo. Dinsdag trainde Gabri mee met de wissels van de A-selectie van Ajax.

Marco van Basten lijkt de voorkeur te gaan geven aan middenvelders Rasmus Lindgren, Jan Vertonghen en Siem de Jong. Laatstgenoemde liet in het competitieduel met NEC (2-0) een uitstekende indruk achter. Leonardo lijkt de geblesseerde Dario Cvitanich te vervangen. Javier Martina neemt voor het eerst plaats op de bank.

http://www.ajaxclub.nl/ni(...)stgras_Heracles.html
pi_62768617
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welke Kroaat?
Sulejman.
pi_62768634
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef versteegrob het volgende:
Gabri hekelt kunstgras Heracles

Gabri heeft laten weten niet graag op kunstgras te spelen. De Spaanse middenvelder zal woensdag vermoedelijk ook niet in de basis starten in het competitieduel met Heracles Almelo. Dinsdag trainde Gabri mee met de wissels van de A-selectie van Ajax.

Marco van Basten lijkt de voorkeur te gaan geven aan middenvelders Rasmus Lindgren, Jan Vertonghen en Siem de Jong. Laatstgenoemde liet in het competitieduel met NEC (2-0) een uitstekende indruk achter. Leonardo lijkt de geblesseerde Dario Cvitanich te vervangen. Javier Martina neemt voor het eerst plaats op de bank.

http://www.ajaxclub.nl/ni(...)stgras_Heracles.html
Nog zo'n bagger site:')

Zolang het niet op een betrouwbare site als telegraaf oid komt geloof ik er geen zak van
pi_62768681
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:12 schreef toma het volgende:

[..]

Sulejman.
Smajic is geen Kroaat.
Laat het hem maar niet horen
pi_62768736
En Djuricic is ook geen Kroaat, dus ik ben benieuwd over wie Pronk het had.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:37:15 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62769243
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nog zo'n bagger site:')

Zolang het niet op een betrouwbare site als telegraaf oid komt geloof ik er geen zak van
Haha, "Gabri heeft laten weten". Dat kan helemaal niet, de enige die vandaag beschikbaar waren voor de pers waren van Basten en Kenneth Vermeer.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62769327
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef versteegrob het volgende:

Marco van Basten lijkt de voorkeur te gaan geven aan middenvelders Rasmus Lindgren, Jan Vertonghen en Siem de Jong. Laatstgenoemde liet in het competitieduel met NEC (2-0) een uitstekende indruk achter.
Als er eentje slecht was zondag dan was het de Jong wel
pi_62769332
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, "Gabri heeft laten weten". Dat kan helemaal niet, de enige die vandaag beschikbaar waren voor de pers waren van Basten en Kenneth Vermeer.
Hij heeft ze waarschijnlijk een smsje verstuurd
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:40 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Als er eentje slecht was zondag dan was het de Jong wel
Geef die jongen eens een kans, speler worden hier afgebrand na 1 wedstrijd kom op zeg...
pi_62769470
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef _Mike_ het volgende:

Geef die jongen eens een kans, speler worden hier afgebrand na 1 wedstrijd kom op zeg...
Ja tuurlijk ik bedoelde alleen meer dat er in dat bericht stond dat Siem de Jong uitstekend speelde, dat slaat dus compleet nergens op. De Siem zie je af en toe hele wedstrijden niet aan de bal alleen heeft hij vaak wel 1-2 goede steekballen in een wedstrijd. Ik zie toch liever Sarpong op 10 ondanks dat hij ook drama speelde de laatste tijd. Maarja de jongeren zijn nou eenmaal grillig.
pi_62769509
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ik bedoelde alleen meer dat er in dat bericht stond dat Siem de Jong uitstekend speelde, dat slaat dus compleet nergens op. De Siem zie je af en toe hele wedstrijden niet aan de bal alleen heeft hij vaak wel 1-2 goede steekballen in een wedstrijd. Ik zie toch liever Sarpong op 10 ondanks dat hij ook drama speelde de laatste tijd. Maarja de jongeren zijn nou eenmaal grillig.
Ah zie het nu inderdaad, had niet dat hele bagger bericht doorgelezen. Nog een punt dat het bericht ongeloofwaardig maakt
pi_62769538
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Nee Sarpong vind ik nou juist een drama. Veel onnodig balverlies en neemt vaak de verkeerde beslissing. Sarpong heeft wel een goede techniek en veel snelheid. Als je hem opstelt moet je Sarpong als linksbuiten opstellen en niet als 10. De Jong is een slimmere speler die niet opvalt maar wel vaak goed positie kiest en het spel goed overziet. Jammer genoeg heeft hij niet de fysiek van Sno maar ik blijf gecharmeerd van Siem.
pi_62770162
Wat een stelletje jankballen om enigzins te twijfelen aan het scorend vermogen en de mentaliteit van KJH.

Hij kan dan misschien iets minder snel zijn, en minder technisch, maar hij heeft dan altijd wel de sublieme gave om op het juiste moment op de juiste plaats te staan.
Die jongen heeft gewoon een enorm goed inzicht in het spelletje dat voetbal heet.

KJH is onze held.
pi_62770509
Nou ja Siem de Jong vind ik de laatste maanden al niet bepaald sterk spelen dus Wooldoor heeft toch wel een punt. Vorig seizoen vond ik hem een stuk frisser spelen met zo nu en dan prachtige (steek)passes.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 01:50:23 #122
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_62771359
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja Siem de Jong vind ik de laatste maanden al niet bepaald sterk spelen dus Wooldoor heeft toch wel een punt. Vorig seizoen vond ik hem een stuk frisser spelen met zo nu en dan prachtige (steek)passes.
Toen kreeg hij veel meer vertrouwen en iedere jonge spelen krijgt wel eens een mindere periode.. gewoon af en toe laten spelen en t komt wel weer.. hij komt er echt wel..
pi_62771375
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:50 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Toen kreeg hij veel meer vertrouwen en iedere jonge spelen krijgt wel eens een mindere periode.. gewoon af en toe laten spelen en t komt wel weer.. hij komt er echt wel..
Dat is waar. Hij is in ieder geval nog jong en heeft potentie i.t.t. Sarpong.
pi_62771607
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Want sarpong is al 20?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 02:29:26 #125
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_62771636
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 02:23 schreef GieJay het volgende:

[..]

Want sarpong is al 20?
Ik denk dat hij meer doelde op het woordje potentie...
pi_62772950
Bij Sarpong heb ik een beetje het Wooter en Musampa verhaal in mijn hoofd. Kleine, redelijk begaafde voetballers uit de eigen opleiding, die het eigenlijk nergens écht gaan maken...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62773015
Huntelaar is gewoon een held. Een Ajax spits die er 30 per jaar in ramt verdient respect
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62773052
Het is typisch Ajax om te gaan zeiken op een spits die eindelijk doelpunten maakt. Op Zlatan was ook continu gezeik omdat hij juist zo weinig scoorde.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62773254
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:47 schreef Suijk het volgende:
Het is typisch Ajax om te gaan zeiken op een spits die eindelijk doelpunten maakt. Op Zlatan was ook continu gezeik omdat hij juist zo weinig scoorde.
Die verprutste echt enorm veel kansen. Dan heb ik liever Huntelaar die er wat meer in knalt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62773278
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja, want Sarpong is niet jong en heeft geen potentie natuurlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62773414
Vanavond eerste uitwedstrijd winnen, hopelijk.

Als het maar niet regent vanavond, we weten hoe dat afloopt.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:17:08 #132
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_62773600
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Die verprutste echt enorm veel kansen. Dan heb ik liever Huntelaar die er wat meer in knalt.
Dat wordt voor het gemak maar vergeten.
Zlatan heeft in zijn tijd bij Ajax schitterende dingen laten zien en is op dit moment een absolute wereldspits, maar bij Ajax heeft hij nooit een constant niveau gehaald.
Daarnaast was hij ook regelmatig eerder een plaag voor het team dan een versterking.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_62773766
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:17 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat wordt voor het gemak maar vergeten.
Zlatan heeft in zijn tijd bij Ajax schitterende dingen laten zien en is op dit moment een absolute wereldspits, maar bij Ajax heeft hij nooit een constant niveau gehaald.
Daarnaast was hij ook regelmatig eerder een plaag voor het team dan een versterking.
In z'n laatste periode liet hij vaak zien van wereldklasse te zijn maar in de perioden daarvoor was er veel kritiek op hem en speelde hij niet altijd even goed. Jammer dat we hem niet langer konden behouden, heb nog steeds een naar gevoel als ik terug blik naar die laatste dag van de transfermarkt.
pi_62773915
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar verprutst ook kansen, ook in die periodes dat hij veel scoort. Door de manier van spelen en het feit dat hij weinig anders hoeft (en kan) krijgt hij er ontzettend veel. Als je 6 hele grote kansen krijgt en je maakt er twee ben je in de ogen van velen toch weer helemaal de held.

Het is wel een aardige afmaker hoor, maar dat hij slechts bij hoge uitzondering kansen verprutst is een van de vele fabeltjes die over hem de ronde doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:34:21 #135
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62773998
quote:
Schilder: "Ajax-spelers vaardig genoeg voor kunstgras"

In twee verschillende periodes vertrok Robbert Schilder op huurbasis van Ajax naar Heracles Almelo. In totaal speelde hij 42 competitieduels voor de Tukkers, maar woensdagavond staat hij op het kunstgras tegenover ze, met Ajax.

"Heracles traint elke dag op het kunstgras in het stadion. Dat is wel een voordeel natuurlijk. Vooral omdat de meeste tegenstanders dat niet gewend zijn. Aan de andere kant heeft Ajax genoeg technisch vaardige spelers om daar ook een voordeel uit te halen", zegt Schilder op de officiële website van de Nederlandse recordkampioen.

Zomaar winnen is er voor Ajax bij de Tukkers niet bij denkt Schilder. "Het gevaar is dat zij thuis een heel hecht collectief vormen. Verder zijn ze voor eigen publiek, dat als een echte twaalfde man achter de ploeg staat, heel sterk. Ik heb in de tijd dat ik daar speelde, thuis nooit dik verloren. Heracles verliest sowieso weinig duels thuis en als ze verliezen zijn het zwaarbevochten overwinningen voor de tegenstanders."

Mocht de 22-jarige Ajacied speelminuten krijgen van trainer Marco van Basten, dan wordt het zijn eerste Heracles Almelo - Ajax. "Ik ben één keer in mijn leven geschorst geweest voor een wedstrijd en dat was twee seizoenen geleden voor Heracles – Ajax. Dat was echt balen. Vorig jaar zat ik nog niet bij Heracles, toen Ajax zonder mij op bezoek kwam."

Schilder kijkt in ieder geval uit naar het bezoek aan het Polman Stadion, of hij nu speelt of niet. "Ik heb zin om daar weer naar toe te gaan. Ik ben er al een tijd niet meer geweest. Het zou leuk zijn iedereen weer te zien. Ik heb het super naar mijn zin gehad daar. Het is echt een leuke club."
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62774066
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:42 schreef Suijk het volgende:
Bij Sarpong heb ik een beetje het Wooter en Musampa verhaal in mijn hoofd. Kleine, redelijk begaafde voetballers uit de eigen opleiding, die het eigenlijk nergens écht gaan maken...
Zo'n Sarpong moet gewoon elke week bij een club als FC Den Bosch in de basis staan.
pi_62774139
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zo'n Sarpong moet gewoon elke week bij een club als FC Den Bosch in de basis staan.
Nadat wij Aborah hebben opgehaald inderdaad.
pi_62774188
Wel graag in de winterstop dan.
pi_62774250
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel graag in de winterstop dan.
Ik gun jullie wel een beetje geld, als we langer wachten zijn vast meer clubs geïnteresseerd omdat hij niets kost.

Over Sarpong, apart dat een aantal hier hem nu al volledig afschrijft. Onze vriend Piet de Visser noemde hem ooit een groter talent dan Aissati, en wat Piet zegt is waarheid.
pi_62774282
Nou, 3 puntjes vanavond bitte!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:52:17 #141
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62774465
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef Noshiba het volgende:
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62774718
Ben benieuwd of we EINDELIJK eens een keer een uitwedstrijd gaan winnen. Weet iemand trouwens hoe het met Enoh gaat?

Edit, ik weet niet of dit al gepost is, maar goed nieuw in ieder geval:
quote:
Ajax-trainer Marco van Basten verwacht binnen afzienbare tijd weer te beschikken over Eyong Enoh en Miralem Sulejmani. De coach toont zich dinsdag op de clubsite van de Amsterdammers positief over het herstel van beide aankopen.

Enoh en Sulejmani staan beide al enkele weken aan de kant. De Kameroener liep drie weken geleden een liesblessure op in het competitieduel met sc Heerenveen (5-2 verlies). Sulejmani was twee weken daarvoor met een hamstringblessure uitgevallen tegen Feyenoord (2-2).

De medische staf verwachtte dat beide spelers zes weken uit de roulatie zouden zijn, maar volgens Van Basten verloopt het herstel voorspoedig. "Enoh is vorige week enkele dagen naar Kameroen geweest omdat zijn vrouw beviel. Hij zegt dat het goed gaat en is aan het optrainen."

Ook over het herstel van Sulejmani is Van Basten positief. "Als het goed is sluit Miralem volgende week weer aan bij de selectie."

Naast de positieve berichten over Enoh en Sulejmani kreeg Van Basten slecht nieuws over Dario Cvitanich. De Argentijn, die uitviel tegen NEC (2-0 winst), staat zeker zes weken aan de kant met een scheurtje in zijn hamstring. Verder duurt ook het herstel van Ismaïl Aissati langer dan verwacht.
Eerlijk gezegd maakt het me weinig uit of Cvitanich, Aissati en nog een paar anderen geblesseerd zijn, zolang Enoh, Sulejmani en de Steek maar snel terug zijn!
pi_62775203
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef Dvm86 het volgende:
Ben benieuwd of we EINDELIJK eens een keer een uitwedstrijd gaan winnen. Weet iemand trouwens hoe het met Enoh gaat?

Edit, ik weet niet of dit al gepost is, maar goed nieuw in ieder geval:
[..]

Eerlijk gezegd maakt het me weinig uit of Cvitanich, Aissati en nog een paar anderen geblesseerd zijn, zolang Enoh, Sulejmani en de Steek maar snel terug zijn!
Vermeer doet het uitstekend vind ik. Maar ik denk dat we Sulejmani toch het hardst missen want een echte linksbuiten hebben we niet meer sinds hij geblesseerd is.
pi_62775505
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Huntelaar verprutst ook kansen, ook in die periodes dat hij veel scoort. Door de manier van spelen en het feit dat hij weinig anders hoeft (en kan) krijgt hij er ontzettend veel. Als je 6 hele grote kansen krijgt en je maakt er twee ben je in de ogen van velen toch weer helemaal de held.

Het is wel een aardige afmaker hoor, maar dat hij slechts bij hoge uitzondering kansen verprutst is een van de vele fabeltjes die over hem de ronde doen.
Huntelaar verprutst er misschien 2 van de 3, Zlatan verprutste er 4 van de 5.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:36:57 #145
52871 Blight
Supersized.
pi_62775700
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef Noshiba het volgende:
Amen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62776464
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef toma het volgende:

[..]

Vermeer doet het uitstekend vind ik. Maar ik denk dat we Sulejmani toch het hardst missen want een echte linksbuiten hebben we niet meer sinds hij geblesseerd is.
Inderdaad en de vervangers op '10' maken ook geen goede indruk
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62776710
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar verprutst er misschien 2 van de 3, Zlatan verprutste er 4 van de 5.
Klopt, alleen kreeg je er dankzij Zlatan ook 5 en krijg je er ondanks Huntelaar 3, als de tegenstander niet al te sterk is tenminste.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_62776852
Ik zag zijn naam weer voorbij komen Manucharyan, is die gast weer geblesseerd? We zitten op dit moment zonder een 10 speler die in vorm is, waarom laten ze hem niet eens spelen daar. Of is hij weer geblesseerd?
pi_62776874
Leuk, mensen die terugkomen van een blessure om een week later weer geblesseerd af te haken.
Ik zie het zo weer gebeuren.
pi_62776881
Qua spits kan je Zlatan en Huntelaar niet met elkaar vergelijken.
Zlatan is een spits waarvoor je naar het stadion komt om te genieten van zijn technische voetbalkwaliteiten en actie's.
Bij Huntelaar zal je dat niet meemaken, maar schiet er wel elk seizoen +25 in.
Dus Huntelaar is van enorme waarde voor het elftal. Wanneer Huntelaar zou vertrekken zou dat dan ook een enorme aderlating zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')