quote:
Een 5quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:25 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
, zeuren op Huntelaar
.
Trouwens, ik las hier dat urby vrij redelijk speelde. In de sportweek krijg ie toch maar een 5 zag ik?
Vaag jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:29 schreef toma het volgende:
[..]
Een 5
Dat moet minstens een 7 zijn. Beste man van het veld.
Welke Kroaat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand Volendam Willem II gezien? Achteraf werd er nog gesproken met een scout van Ajax die de wedstrijd analyseerde, werd wat over die Kroaat verteld en over de scouting in Brazilië
Nog zo'n bagger site:')quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef versteegrob het volgende:
Gabri hekelt kunstgras Heracles
Gabri heeft laten weten niet graag op kunstgras te spelen. De Spaanse middenvelder zal woensdag vermoedelijk ook niet in de basis starten in het competitieduel met Heracles Almelo. Dinsdag trainde Gabri mee met de wissels van de A-selectie van Ajax.
Marco van Basten lijkt de voorkeur te gaan geven aan middenvelders Rasmus Lindgren, Jan Vertonghen en Siem de Jong. Laatstgenoemde liet in het competitieduel met NEC (2-0) een uitstekende indruk achter. Leonardo lijkt de geblesseerde Dario Cvitanich te vervangen. Javier Martina neemt voor het eerst plaats op de bank.
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)stgras_Heracles.html
Haha, "Gabri heeft laten weten". Dat kan helemaal niet, de enige die vandaag beschikbaar waren voor de pers waren van Basten en Kenneth Vermeer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nog zo'n bagger site:')
Zolang het niet op een betrouwbare site als telegraaf oid komt geloof ik er geen zak van
Als er eentje slecht was zondag dan was het de Jong welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef versteegrob het volgende:
Marco van Basten lijkt de voorkeur te gaan geven aan middenvelders Rasmus Lindgren, Jan Vertonghen en Siem de Jong. Laatstgenoemde liet in het competitieduel met NEC (2-0) een uitstekende indruk achter.
Hij heeft ze waarschijnlijk een smsje verstuurdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, "Gabri heeft laten weten". Dat kan helemaal niet, de enige die vandaag beschikbaar waren voor de pers waren van Basten en Kenneth Vermeer.
Geef die jongen eens een kans, speler worden hier afgebrand na 1 wedstrijd kom op zeg...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:40 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Als er eentje slecht was zondag dan was het de Jong wel
Ja tuurlijk ik bedoelde alleen meer dat er in dat bericht stond dat Siem de Jong uitstekend speelde, dat slaat dus compleet nergens op. De Siem zie je af en toe hele wedstrijden niet aan de bal alleen heeft hij vaak wel 1-2 goede steekballen in een wedstrijd. Ik zie toch liever Sarpong op 10 ondanks dat hij ook drama speelde de laatste tijd. Maarja de jongeren zijn nou eenmaal grillig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef _Mike_ het volgende:
Geef die jongen eens een kans, speler worden hier afgebrand na 1 wedstrijd kom op zeg...
Ah zie het nu inderdaad, had niet dat hele bagger bericht doorgelezen. Nog een punt dat het bericht ongeloofwaardig maaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ik bedoelde alleen meer dat er in dat bericht stond dat Siem de Jong uitstekend speelde, dat slaat dus compleet nergens op. De Siem zie je af en toe hele wedstrijden niet aan de bal alleen heeft hij vaak wel 1-2 goede steekballen in een wedstrijd. Ik zie toch liever Sarpong op 10 ondanks dat hij ook drama speelde de laatste tijd. Maarja de jongeren zijn nou eenmaal grillig.
Nee Sarpong vind ik nou juist een drama. Veel onnodig balverlies en neemt vaak de verkeerde beslissing. Sarpong heeft wel een goede techniek en veel snelheid. Als je hem opstelt moet je Sarpong als linksbuiten opstellen en niet als 10. De Jong is een slimmere speler die niet opvalt maar wel vaak goed positie kiest en het spel goed overziet. Jammer genoeg heeft hij niet de fysiek van Sno maar ik blijf gecharmeerd van Siem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ik bedoelde alleen meer dat er in dat bericht stond dat Siem de Jong uitstekend speelde, dat slaat dus compleet nergens op. De Siem zie je af en toe hele wedstrijden niet aan de bal alleen heeft hij vaak wel 1-2 goede steekballen in een wedstrijd. Ik zie toch liever Sarpong op 10 ondanks dat hij ook drama speelde de laatste tijd. Maarja de jongeren zijn nou eenmaal grillig.
Toen kreeg hij veel meer vertrouwen en iedere jonge spelen krijgt wel eens een mindere periode.. gewoon af en toe laten spelen en t komt wel weer.. hij komt er echt wel..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja Siem de Jong vind ik de laatste maanden al niet bepaald sterk spelen dus Wooldoor heeft toch wel een punt. Vorig seizoen vond ik hem een stuk frisser spelen met zo nu en dan prachtige (steek)passes.
Dat is waar. Hij is in ieder geval nog jong en heeft potentie i.t.t. Sarpong.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Toen kreeg hij veel meer vertrouwen en iedere jonge spelen krijgt wel eens een mindere periode.. gewoon af en toe laten spelen en t komt wel weer.. hij komt er echt wel..
Want sarpong is al 20?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij is in ieder geval nog jong en heeft potentie i.t.t. Sarpong.
Die verprutste echt enorm veel kansen. Dan heb ik liever Huntelaar die er wat meer in knalt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:47 schreef Suijk het volgende:
Het is typisch Ajax om te gaan zeiken op een spits die eindelijk doelpunten maakt. Op Zlatan was ook continu gezeik omdat hij juist zo weinig scoorde.
Ja, want Sarpong is niet jong en heeft geen potentie natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij is in ieder geval nog jong en heeft potentie i.t.t. Sarpong.
Dat wordt voor het gemak maar vergeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die verprutste echt enorm veel kansen. Dan heb ik liever Huntelaar die er wat meer in knalt.
In z'n laatste periode liet hij vaak zien van wereldklasse te zijn maar in de perioden daarvoor was er veel kritiek op hem en speelde hij niet altijd even goed. Jammer dat we hem niet langer konden behouden, heb nog steeds een naar gevoel als ik terug blik naar die laatste dag van de transfermarkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat wordt voor het gemak maar vergeten.
Zlatan heeft in zijn tijd bij Ajax schitterende dingen laten zien en is op dit moment een absolute wereldspits, maar bij Ajax heeft hij nooit een constant niveau gehaald.
Daarnaast was hij ook regelmatig eerder een plaag voor het team dan een versterking.
Huntelaar verprutst ook kansen, ook in die periodes dat hij veel scoort. Door de manier van spelen en het feit dat hij weinig anders hoeft (en kan) krijgt hij er ontzettend veel. Als je 6 hele grote kansen krijgt en je maakt er twee ben je in de ogen van velen toch weer helemaal de held.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Die verprutste echt enorm veel kansen. Dan heb ik liever Huntelaar die er wat meer in knalt.
quote:Schilder: "Ajax-spelers vaardig genoeg voor kunstgras"
In twee verschillende periodes vertrok Robbert Schilder op huurbasis van Ajax naar Heracles Almelo. In totaal speelde hij 42 competitieduels voor de Tukkers, maar woensdagavond staat hij op het kunstgras tegenover ze, met Ajax.
"Heracles traint elke dag op het kunstgras in het stadion. Dat is wel een voordeel natuurlijk. Vooral omdat de meeste tegenstanders dat niet gewend zijn. Aan de andere kant heeft Ajax genoeg technisch vaardige spelers om daar ook een voordeel uit te halen", zegt Schilder op de officiële website van de Nederlandse recordkampioen.
Zomaar winnen is er voor Ajax bij de Tukkers niet bij denkt Schilder. "Het gevaar is dat zij thuis een heel hecht collectief vormen. Verder zijn ze voor eigen publiek, dat als een echte twaalfde man achter de ploeg staat, heel sterk. Ik heb in de tijd dat ik daar speelde, thuis nooit dik verloren. Heracles verliest sowieso weinig duels thuis en als ze verliezen zijn het zwaarbevochten overwinningen voor de tegenstanders."
Mocht de 22-jarige Ajacied speelminuten krijgen van trainer Marco van Basten, dan wordt het zijn eerste Heracles Almelo - Ajax. "Ik ben één keer in mijn leven geschorst geweest voor een wedstrijd en dat was twee seizoenen geleden voor Heracles – Ajax. Dat was echt balen. Vorig jaar zat ik nog niet bij Heracles, toen Ajax zonder mij op bezoek kwam."
Schilder kijkt in ieder geval uit naar het bezoek aan het Polman Stadion, of hij nu speelt of niet. "Ik heb zin om daar weer naar toe te gaan. Ik ben er al een tijd niet meer geweest. Het zou leuk zijn iedereen weer te zien. Ik heb het super naar mijn zin gehad daar. Het is echt een leuke club."
Zo'n Sarpong moet gewoon elke week bij een club als FC Den Bosch in de basis staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:42 schreef Suijk het volgende:
Bij Sarpong heb ik een beetje het Wooter en Musampa verhaal in mijn hoofd. Kleine, redelijk begaafde voetballers uit de eigen opleiding, die het eigenlijk nergens écht gaan maken...
Nadat wij Aborah hebben opgehaald inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo'n Sarpong moet gewoon elke week bij een club als FC Den Bosch in de basis staan.
Ik gun jullie wel een beetje geld, als we langer wachten zijn vast meer clubs geïnteresseerd omdat hij niets kost.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef Noshiba het volgende:
Nou, 3 puntjes vanavond bitte!
Eerlijk gezegd maakt het me weinig uit of Cvitanich, Aissati en nog een paar anderen geblesseerd zijn, zolang Enoh, Sulejmani en de Steek maar snel terug zijn!quote:Ajax-trainer Marco van Basten verwacht binnen afzienbare tijd weer te beschikken over Eyong Enoh en Miralem Sulejmani. De coach toont zich dinsdag op de clubsite van de Amsterdammers positief over het herstel van beide aankopen.
Enoh en Sulejmani staan beide al enkele weken aan de kant. De Kameroener liep drie weken geleden een liesblessure op in het competitieduel met sc Heerenveen (5-2 verlies). Sulejmani was twee weken daarvoor met een hamstringblessure uitgevallen tegen Feyenoord (2-2).
De medische staf verwachtte dat beide spelers zes weken uit de roulatie zouden zijn, maar volgens Van Basten verloopt het herstel voorspoedig. "Enoh is vorige week enkele dagen naar Kameroen geweest omdat zijn vrouw beviel. Hij zegt dat het goed gaat en is aan het optrainen."
Ook over het herstel van Sulejmani is Van Basten positief. "Als het goed is sluit Miralem volgende week weer aan bij de selectie."
Naast de positieve berichten over Enoh en Sulejmani kreeg Van Basten slecht nieuws over Dario Cvitanich. De Argentijn, die uitviel tegen NEC (2-0 winst), staat zeker zes weken aan de kant met een scheurtje in zijn hamstring. Verder duurt ook het herstel van Ismaïl Aissati langer dan verwacht.
Vermeer doet het uitstekend vind ik. Maar ik denk dat we Sulejmani toch het hardst missen want een echte linksbuiten hebben we niet meer sinds hij geblesseerd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef Dvm86 het volgende:
Ben benieuwd of we EINDELIJK eens een keer een uitwedstrijd gaan winnen. Weet iemand trouwens hoe het met Enoh gaat?
Edit, ik weet niet of dit al gepost is, maar goed nieuw in ieder geval:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het me weinig uit of Cvitanich, Aissati en nog een paar anderen geblesseerd zijn, zolang Enoh, Sulejmani en de Steek maar snel terug zijn!
Huntelaar verprutst er misschien 2 van de 3, Zlatan verprutste er 4 van de 5.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Huntelaar verprutst ook kansen, ook in die periodes dat hij veel scoort. Door de manier van spelen en het feit dat hij weinig anders hoeft (en kan) krijgt hij er ontzettend veel. Als je 6 hele grote kansen krijgt en je maakt er twee ben je in de ogen van velen toch weer helemaal de held.
Het is wel een aardige afmaker hoor, maar dat hij slechts bij hoge uitzondering kansen verprutst is een van de vele fabeltjes die over hem de ronde doen.
Inderdaad en de vervangers op '10' maken ook geen goede indrukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef toma het volgende:
[..]
Vermeer doet het uitstekend vind ik. Maar ik denk dat we Sulejmani toch het hardst missen want een echte linksbuiten hebben we niet meer sinds hij geblesseerd is.
Klopt, alleen kreeg je er dankzij Zlatan ook 5 en krijg je er ondanks Huntelaar 3, als de tegenstander niet al te sterk is tenminste.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Huntelaar verprutst er misschien 2 van de 3, Zlatan verprutste er 4 van de 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |