Elia centraal in de spits?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Borga het volgende:
Uhh.....Elia bijvoorbeeld en ik wacht op Bodul. Het maakt ook niet zoveel uit. Als het maar een spits is die sneller is dan Klaas en dat kan niet al te moeilijk zijn. Met Klaas kan Ajax nooit op zijn Ajax spelen.
Klaas is de l-a-n-g-z-a-a-m-s-t-equote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:17 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Kluivert en Ibrahmovic zijn de beste spitsen die Ajax gehad heeft. Dat je ze kan zien als typische Ajax spitsen kan ik begrijpen, maar dat is weer wat anders dan de gemiddelde Ajax spits.
Als je er eentje van de klasse uit bovenstaand rijtje wilt, heb je gewoon pech gehad. Een Huntelaar in vorm is buitengewoon nuttig. Of we er nu kampioen mee geworden zijn of niet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef BB-boy het volgende:
Het standaard antwoord van de Huntelaar hater is dan meestalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dembele is technisch gezien de meest begaafde spits die er in Nederland rondloopt. Hij scoort alleen niet zo vaak.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef marp0 het volgende:
Huntelaar is alleen een goeie voor Ajax... als hij scoort, zolang Huntelaar niet (veel) scoort bij Ajax is hij geen meerwaarde voor het elftal.
Tenminste dat vind ik dan...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Borga het volgende:
Uhh.....Elia bijvoorbeeld en ik wacht op Bodul. Het maakt ook niet zoveel uit. Als het maar een spits is die sneller is dan Klaas en dat kan niet al te moeilijk zijn. Met Klaas kan Ajax nooit op zijn Ajax spelen.
Alleen snelheid is belangrijk?quote:
Ja, daarom heb je er geen fluit aan. Zelfde als je het over een keeper hebt die de meest begaafde keeper is die er is...Alleen laat 'ie er vier door per wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:24 schreef toma het volgende:
[..]Dembele is technisch gezien de meest begaafde spits die er in Nederland rondloopt. Hij scoort alleen niet zo vaak.
Nee, iemand een keer voorbijspelen is ook wel eens handig. Maar dat kan Klaasje niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
[..]
Alleen snelheid is belangrijk?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Borga het volgende:
Uhh.....Elia bijvoorbeeld
Elia heeft dit seizoen 4 x gescoord. Klaasje 3x, waarvan er twee door Suarez op de doellijn waren klaar gezet. Klaas is kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, daarom heb je er geen fluit aan. Zelfde als je het over een keeper hebt die de meest begaafde keeper is die er is...Alleen laat 'ie er vier door per wedstrijd.
Een spits moet sco-ren...dat doet-ie....
Komt ie met Elia, mijn god.
Wat een orakel! Mijn God! Wie geeft 'm een baan in ons scoutingsapparaat? Snel voordat 'ie bij de kakkerlakken tekent!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Elia heeft dit seizoen 4 x gescoord. Klaasje 3x, waarvan er twee door Suarez op de doellijn waren klaar gezet. Klaas is kut
Met Elia worden wij WERELD kampioen! we worden WERELDkampioen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Elia heeft dit seizoen 4 x gescoord. Klaasje 3x, waarvan er twee door Suarez op de doellijn waren klaar gezet. Klaas is kut
En zijn balvastheid, gemiddeld verliest hij hooguit driekwart van de ballen die hij krijgt aangespeeld. Mentaal is ie dan ook nog eens ijzersterk, altijd maar zijn elftal aanvuren met geirriteerde armgebaren als hij de bal niet op een presenteerblaadje krijgt. Altijd op zijn best in de moeilijkste wedstrijden tegen de sterkste tegenstanders, hij laat zich door niets van de wijs brengen en scoort met een ijzeren regelmaat zonder wisselingen in vorm. Slim bespeelt hij de scheidsrechter door voortdurend languit op de grond te gaan liggen. En als de wedstrijd daarom vraagt, is hij zo sluw om even flink zijn armen en ellebogen te gebruiken of een trap na te geven. Nooit uit frustratie, maar altijd in het belang van het team. Net zoals hij zich niets gelegen laat liggen aan zijn persoonlijke doelpuntenaantal, hij legt altijd af als het kan en speelt volledig in dienst van het team. Zelf scoren boeit hem niet, het gaat om de teamprestatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:07 schreef Borga het volgende:
Klaas is een fantastische technische voetballer, die verschillende wervelende passeeracties in huis heeft. Om nog maar te zwijgen over zijn explosieve snelheid. (Drempts boertje dan, ook goed)
Je geeft een beetje de indruk dat doelpunten maken ondergeschikt is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:29 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee, iemand een keer voorbijspelen is ook wel eens handig. Maar dat kan Klaasje niet.
Ah je hebt een maatje gevonden zie ik, azijnpissersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En zijn balvastheid, gemiddeld verliest hij hooguit driekwart van de ballen die hij krijgt aangespeeld. Mentaal is ie dan ook nog eens ijzersterk, altijd maar zijn elftal aanvuren met geirriteerde armgebaren als hij de bal niet op een presenteerblaadje krijgt. Altijd op zijn best in de moeilijkste wedstrijden tegen de sterkste tegenstanders, hij laat zich door niets van de wijs brengen en scoort met een ijzeren regelmaat zonder wisselingen in vorm. Slim bespeelt hij de scheidsrechter door voortdurend languit op de grond te gaan liggen. En als de wedstrijd daarom vraagt, is hij zo sluw om even flink zijn armen en ellebogen te gebruiken of een trap na te geven. Nooit uit frustratie, maar altijd in het belang van het team. Net zoals hij zich niets gelegen laat liggen aan zijn persoonlijke doelpuntenaantal, hij legt altijd af als het kan en speelt volledig in dienst van het team. Zelf scoren boeit hem niet, het gaat om de teamprestatie.
Nee met Klaas gaan we lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:33 schreef toma het volgende:
[..]
Met Elia worden wij WERELD kampioen! we worden WERELDkampioen!
Ik begin steeds meer de denken dat het vooral aan het tweede ligt. Het kan toch geen toeval zijn dat het voornamelijk spierblessures betreft?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:35 schreef Steeven het volgende:
Kan Ajax niet een keer een goede medische staf kopen? Of de trainingen aanpassen? Belachelijk altijd die talloze blessures bij zoveel spelers.
Meestal is dat het probleem ook niet... Hij scoort over het algemeen toch altijd. En als hij eens een dipje heeft maakt dat totaal niet uit, komt ie wel weer bovenop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef marp0 het volgende:
Huntelaar is alleen een goeie voor Ajax... als hij scoort, zolang Huntelaar niet (veel) scoort bij Ajax is hij geen meerwaarde voor het elftal.
Tenminste dat vind ik dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |