Een bonuspunt als je ze alle vijf kan uitleggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Jullie zitten fout, het is Martin. Martin is het sleutelwoord.
fixedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
szura, kun je ene puntje van mij aan rijpie geven. Heeft ie nog recht op
Biiiiiiiijjnaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:25 schreef Szura het volgende:
1. Martin de held heeft dit gebouw ontworpen
2. Martin komt altijd met een ruimteschip naar zijn wedstrijden
3. Martin's taxi-dienst van slaapkamer naar de badkamer in zijn kasteel van 3 km2
4. De club die Martin als beschermheilige heeft gekozen, die gast weigert zoveel toernooien om anderen wat te gunnen, echt top![]()
5. Dit is wat Martin in zijn vrije tijd weleens doet, hij heeft t pak zelf ontworpen
sorry, het echte antwoord staat hierbovenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:36 schreef Szura het volgende:
En heeft Martin mij het punt bezorgd.
Die held heeft ook overal wat uit te delen he![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:41 schreef PhysicsRules het volgende:
1. Martin Landsky heeft in de Melkweg opgetreden
2. Het bekende Martin Enterprise van http://www.martinenterprise.net/
3. Autodealer in Fort Kent http://www.martinford.com/
4. Martin Vasquez Manager van LA Galaxy
5. Martin Lueng speelt de Mario SOng
ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Briggy het volgende:
5. kade
Ander woord zoek ik ..maar closequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:23 schreef Briggy het volgende:
5. Bastion
Ja die !quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:25 schreef ItaloDancer het volgende:
5. bolwerk?
Ok ik was te snel ik bedoelde Daphne Bunskoek ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:33 schreef tomtomaat het volgende:
ja, die snap ik ook niet of je moet Daphne Bunskoek bedoelen.....
he, blijf van mijn puntjes afquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
nee want er is slechts een link geraden
Ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
haha had briggy het foute sw in gedachte
uh sorryquote:
met bouilevard zit je al bijna bij Daphnequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
waarom niet alleen de punten voor de plaatjes? die zijn goed geraden.. het sw is alleen verklapt
jawel bolwerk komt van het franse woord boulevard, PR wist dat vastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
eigelijk niet mee eens geen van de 5 heeft iets met boulevard te maken...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef PhysicsRules het volgende:
ben al bezig, ben al bezig. En ik heb net ook geen punten gekregen voor het maken van mijn Galaxy/Martin sleutelwoord
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
jawel bolwerk komt van het franse woord boulevard, PR wist dat vast
Steve Martinquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef Briggy het volgende:
1. Bride of Chuckie (Briggy) - Father of the Bride - film met Steve Martin
2. Steve Jobs (Briggy) - Steve Martin
3. Dozijn eieren (swarmahoer) - Cheaper by the dozen - film met Steve Martin
4. Diamant (swarmahoer) - Pink Panther - film met Steve Martin
5. Waco (tomtomaat) - Is Steve Martin geboren
quote:
ik begrijp het hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef Briggy het volgende:
Bij 5 dacht ik zelf aan koken - maar ik vond het raar om kok fout te rekenen![]()
Ik was aan het twijfelen tussen jouw antwoord en dat van ID want...
op de vraag wat doet hij voor zijn beroep kan je ook antwoorden hij is kok
Sorry voor de verwarring
quote:
DAT was me wel opgevallen, maar jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:42 schreef PhysicsRules het volgende:
EN ik maar denken wat van Portia de Rossi nu de sleutel was
2. pol (swarmahoer) - Pol Pot - Cambodjaans dictatorquote:het SW is bij 1, 2 en 5 een voorwerp
1, 4 en 5 dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
2. pol (swarmahoer) - Pol Pot - Cambodjaans dictator
Pol Pot een voorwerp?
Pol Pot was een leuke !quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
1, 4 en 5 dus![]()
ik had mijn moeder aan de telefoon... daar raak ik altijd van in de war![]()
mooiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Briggy het volgende:
1. hooi - gras duidelijk
2. hooiberg
3. lekker warm in de winter
4. hooivork
5. hooimaand juli genoemd naar julius ceaser
ik arriveer net dus doe maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:29 schreef Briggy het volgende:
Blijven er genoeg mensen op voor een nieuwe om 00:00 of gaan we morgen verder
ik sluit me hierbij aanquote:
ik wil wel weer beginnen. ik heb al een ideequote:
heel dichtbijquote:
ik ben niet op zoek naar de naam van deze............quote:
bij 2 bedoelde ik gewoon planeetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:22 schreef PhysicsRules het volgende:
2. Krypton
5. Brandon Routh
SW: Superman
die had chufi ook al gezegdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:18 schreef chufi het volgende:
2 planeet
en deze dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
bij 2 bedoelde ik gewoon planeet![]()
maar de rest is goed
quote:
planeet is al gezegdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
bij 2 bedoelde ik gewoon planeet![]()
maar de rest is goed
oh dan heb ik dat over het hoofd gezien. sorryquote:
Galaxy inderdaad. Is die nou al geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, vraag jij alvast wat het sleutelwoord is
ik gok Galaxy
nee juist niet. Het was Orion, een ander type van Ford. Maar iedereen was op types van Ford aan het zoeken. En 3 posten er Galaxy achter elkaar. Waarna er nog weer andere het expres gingen posten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Galaxy inderdaad. Is die nou al geweest
you wishquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef ItaloDancer het volgende:
nee Martin was toen het goede antwoord maar dat werd ten onrechte niet gehonoreerd
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
nee juist niet. Het was Orion, een ander type van Ford. Maar iedereen was op types van Ford aan het zoeken. En 3 posten er Galaxy achter elkaar. Waarna er nog weer andere het expres gingen posten.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
en even een tijd hoelaat die erop gezet word?
ongeduldige typjes....quote:
Iedereen heeft wel een keer Galaxy gepostquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:21 schreef Rijpie het volgende:
[..]
had ik het dus toch goed!
ik had ook galaxy
weet ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een keer Galaxy gepost
Kijk voor de grap eens aan het eind van topic 33 en het begin van dit topic.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
you wish
Maar even tussendoor PR, is je SW echt Galaxy? Zou wel humor zijn om de SW te raden voordat de opdracht gepost is
U bent astronoomquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef ItaloDancer het volgende:
4. Duif
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens aan het eind van topic 33 en het begin van dit topic.
Ben ik ondertussen wel gewendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Volgens mij heb ik 'm weer eens te moeilijk gemaakt
Toch niet te moeilijk after allquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:40 schreef ItaloDancer het volgende:
SW: Beethoven?
kwam door je subtiele hintquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Toch niet te moeilijk after all![]()
ik zou Vestdijk zelf ook niet herkend hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen wel gewend
Gezichten van ouwe lullen herken ik toch nooit, en dat gebouw komt me wel bekend voor, maar kan hm niet plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |