Volgens mij toch later?quote:Op zondag 21 december 2008 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De meeste McDrives zijn toch open tot 24:00 uur?
jaaaa gister bij de werkzaamheden gekeken!quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Socios het volgende:
Vrijdag 26 december vanaf 12.00u is McDonalds Harlingen open.
Dat wordt een heerlijk kerstmaalquote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Socios het volgende:
Jep, bij ons gebeurt het vakerquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef nVincible het volgende:
Ik heb gister het lef gehad om het nummer van het mcDrive-meisje te vragen tijdens m'n bestelling, maar heb het idee dat dat zo'n beetje dagelijks gedaan wordtIemand die dit kan bevestigen?
Het nummer wel gekregen trouwens =D
Balen, ben ik niet zo origineel. Tenzij het een nieuw meisje was ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, bij ons gebeurt het vaker
Dan ben je wel goed bezigquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef nVincible het volgende:
[..]
Balen, ben ik niet zo origineel. Tenzij het een nieuw meisje was ofzo. In ieder geval, date zit er aan te komen!
Wie heeft dit nu weer bedacht? Neem dan 1 januari ofzo, maar 2e kerstdag?quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Socios het volgende:
Even gebeld om zeker weten of zij het wel was, en jahoor. Morgen (kerstavond) afgesprokenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed bezig
Meestal geven ze bij ons het nummer van iemand die ze niet zo graag mogen enzo
Bij ons ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, bij ons gebeurt het vaker
Gaan jullie naar de Mac?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:05 schreef nVincible het volgende:
[..]
Even gebeld om zeker weten of zij het wel was, en jahoor. Morgen (kerstavond) afgesproken
Nee, we weten het niet (en ik weet echt geen hol van haar), dus we hebben in de stad afgesproken en dan gaan we ergens wat drinken denk ik.quote:
na kerst kom ik hier kijken of er inderdaad een verslagje staat. Met een beetje geluk zit ze aan je mckroket en mag je aan haar hamburger likkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef nVincible het volgende:
[..]
Nee, we weten het niet (en ik weet echt geen hol van haar), dus we hebben in de stad afgesproken en dan gaan we ergens wat drinken denk ik.
Huh? Zijn jullie op kerstavond gewoon open?!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef Studiotje het volgende:
Weet iemand of het druk is met kerstavond?Moet vanavond weer..
Hier in het centrum gaat die ook vroeg dicht... toch klote om dan in noord te werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:29 schreef Remzz het volgende:
Ja hier in Almelo ook, heb ik weer het geluk in Centrum te werken die om 6 uur dicht gaat maar woonboulevard en oost zijn ook tot 12 uur open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |