Want de CBO is er ook al zo langquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:29 schreef JimmyJames het volgende:
Mijn vierde CBO (geloof ik) gehad eergisteren. Ik vond hem duidelijk minder dan de vorige keren. Van mij mag er weer een nieuwe burger komen.

Zout als in zoute bacon?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:58 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Vandaag de CBO gehad, broodje was erg klein en erg zoutig. Vond het niet zo bijzonder.

Zo erg was het nou ook weer niet. Maar je krijgt zeker wel het gevoel van zoute bacons. Ik had na het eten dan ook ontiegelijk veel dorst.quote:

Maar dat het zouter is is toch niet zo vreemd door al die bacon?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:57 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet. Maar je krijgt zeker wel het gevoel van zoute bacons. Ik had na het eten dan ook ontiegelijk veel dorst.

Het is niet vreemd nee, ten minstens als je ook bacon proeft. Je proeft alleen bijna geen bacon, maar wel zout. Dus ben je min of meer alleen maar een zoute burger aan het eten. Hoewel het wel voor herhaling vatbaar is, vind ik het geen bijzondere burger.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat het zouter is is toch niet zo vreemd door al die bacon?

Oow oke... naja ik heb em zelf nog niet gehad hoor. DUs dat weet ik niet. maar dat leek mij de meest logische verklaringquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:25 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Het is niet vreemd nee, ten minstens als je ook bacon proeft. Je proeft alleen bijna geen bacon, maar wel zout. Dus ben je min of meer alleen maar een zoute burger aan het eten. Hoewel het wel voor herhaling vatbaar is, vind ik het geen bijzondere burger.

Ja de mc donalds is soms wel handigquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
haha dat was ook gewoon flauw hoor
Maar soms is het ook wel gewoon erg handig! Ff snel door de drive en eten

Ook mijn lievelingsstation om aan te werken.quote:Op maandag 8 december 2008 17:24 schreef JimmyJames het volgende:
De Big Tasty mag er zijn. Gewoon alsof je BK bij de Mac bestelt.

De 28e of de 29e van deze maand als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef junkiesietze het volgende:
godverdomme wanneer komt er een nieuw MCmomentje dan!?

ik dacht vandaag een broodje te halen, maar jee... de rijen stonden tot buiten de deur dus ik liet het maar even voor wat het was.. ik ga wel naar de N11quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Sinds 10 december is de nieuwe Mac in het centrum van Alphen a/d Rijn open (Rijnplein), tot een paar maanden geleden zat de BK op die plek.

28ste inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De 28e of de 29e van deze maand als ik me niet vergis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |