28 december pasquote:Op donderdag 13 november 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wanneer komt er weer een 'Small Special'?
Owquote:
Die dubbele cheesburger (met en zonder bacon) zijn volgens mij alleen verkrijgbaar bij een McExpress. Die hebben dan weer geen Quaterpouder en geen McBacon zoals de rest wel heeft.quote:Op maandag 17 november 2008 17:28 schreef Platina het volgende:
lekker die nieuwe kipburger, jammer van de gefrituurde uitjes.
ik was van de week trouwens in Den Bosch in de Mac. daar hadden ze een double cheesburger met bacon, komt die ook landelijk? was namelijk goed te versmaden!
Idd de dubbel is een soort vervanger van de Quaterpounderquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die dubbele cheesburger (met en zonder bacon) zijn volgens mij alleen verkrijgbaar bij een McExpress. Die hebben dan weer geen Quaterpouder en geen McBacon zoals de rest wel heeft.
Precies mijn punt: een leuke truckkerscafe met lekkere uitsmijters zou een welkome aanvulling zijn.quote:Denk je dat dat uberhaupt kan? Een eigen amerikaanse-uitziende burgertent/cafe ofzo openen naast een Macdonalds langs de weg? Ik denk dan dat ze gaan klagen en intimideren!!
Maarja ik vind Mac ook afentoe wel lekker hoor.
Mannenburger! :kwijl:
Met kerstballenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef nimarad het volgende:
Als je nog gebruik wilt maken van de Family Combi heb je tot en met 7 december de tijd. Daarna gaat de kerstcampagne van start!
Alweer?quote:
Ik heb er nog 150quote:
Beste blijft toch echt de McAustralie en/of de London Bacon (zijn hetzelfde)quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:19 schreef JimmyJames het volgende:
Niet de beste kipburger, ook niet de beste kipburger die de mc ooit heeft gehad (dat is de chicken premiere)
Ja en je hebt een aparte grill nodig omdat de Mcrib varkensvlees is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:04 schreef Jetje86 het volgende:
Ik mis nog altijd de McRib...heb ooit een keer een email gestuurd naar de Mac waarom deze uit het assortiment is gehaald, antwoord was dat de belangstelling tegen viel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |