Alweer?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef nimarad het volgende:
Oh, deze euroknallers worden gerehit op 20 januari en dan beginnen ook de Wintersportweken weer!
Twee Crispy Chicken Wraps duz?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:50 schreef Socios het volgende:
Ik ga er vanavond even een Crispy Chicken Wrap en een McMomentje halen.
Ja hoor de meesten welquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:19 schreef DarkerThanBlack het volgende:
De McDonalds is vandaag toch niet heel toevallig open, of wel?
Hoe weet je dat ze open zijn, als ik vragen mag. Heb namelijk wel zin om mijn lunch uit te breiden met een hamburgerquote:
Thanks, ik stap ff de auto in om wat te halenquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:45 schreef Remzz het volgende:
Ja ik werk bij de Mc Donalds en de stadszaak hier is dicht maar de 2 met drive zijn gewoon open.
Was ie wel lekker?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:14 schreef Socios het volgende:
Weet ik veel. Bleek inderdaad hetzelfde te zijn.
WAT?! die ranzige mc kipsate hadden ze 3maanden en als ze iets lekkers hebben houden ze het maar kort?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef nimarad het volgende:
Oh, deze euroknallers worden gerehit op 20 januari en dan beginnen ook de Wintersportweken weer!
Maak je niet druk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
WAT?! die ranzige mc kipsate hadden ze 3maanden en als ze iets lekkers hebben houden ze het maar kort?
Da's hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 14:50 schreef Socios het volgende:
Ik ga er vanavond even een Crispy Chicken Wrap en een McMomentje halen.
quote:
Daar waren ze zelf ook al achter gekomen...quote:
Jammie, ik vond die burgers erg lekker van de wintersportweken!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef nimarad het volgende:
Okquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar waren ze zelf ook al achter gekomen...
McSauerkrautquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Jammie, ik vond die burgers erg lekker van de wintersportweken!
Hmmmz al weken niet bij de Mc geweest, rond de 20ste maar weer eens gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |