Daarvan zat de lampunit waarschijnlijk los na een aanrijding, en "bungelde" hij op en neer.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef liquid-orange onder meer het volgende:
1 bestuurder had het zo erg dat 1 koplamp alleen maar op groot licht werkte en ook nog steeds knipperde. Daar mogen ze wel eens wat aan doen!
Wat is daar in vredesnaam raar aan??? Ik voer mistlampen voor als mijn dimlicht op de mist weerkaatst. Die zet ik dan uit omdat ze meer kwaad doen dan goed en dan gaan de breedstralers onder de bumper en onder de mist aan. Daarbij branden uiteraard ook de stadslichtjes, ja.quote:En dan heb ik heb nog niet over die mensen die met rare combo's rijden, zoals stadslicht samen met mistlicht.
..of je bestelt een nieuwe Prius.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:59 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
dat bestaat.
de audi r8 kan je kopen met led verlichting aan de voorkant.
wel een dure optie van ¤6353,- maar als je een r8 kan kopen lukt dat vast ook nog wel
knulquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee knul, 10000 en hoger is voor paupers
kssssttt weg jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
Okee.. jquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef mighty_myte het volgende:
Je avatar past prachtig in deze trieste bladzijde van dit topic, Isdatzo.Treffend he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Briljant stukje MP trouwens.quote:![]()
.
.
Huilen dan.
Erm.. dat vertelde ik je op 1 mei al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sinds 1 mei 2009 is er een nieuwe wet opgesteld voor auto's uitgerust met het H.I.D.
Als het koplampglas de aanduiding HC, HR of HCR heeft dan is het nu
VERBODEN om er een H.I.D. set in te zetten. Alleen koplampglas met de aanduiding DR, DC of DCR mogen met H.I.D. rondrijden!
Dus als er ergens op de wereld auto's rondrijden met standaard H.I.D. dan is het een kwestie van koplampglazen verwisselen.
Dit heb ik vandaag te horen gekregen van een politieagent bij mij op het werk. Vanaf juni 2009 word er streng op gecontroleerd.
Dit even ter info!
Hehe, en nu even je vorige posts teruglezen knulquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sinds 1 mei 2009 is er een nieuwe wet opgesteld voor auto's uitgerust met het H.I.D.
Als het koplampglas de aanduiding HC, HR of HCR heeft dan is het nu
VERBODEN om er een H.I.D. set in te zetten. Alleen koplampglas met de aanduiding DR, DC of DCR mogen met H.I.D. rondrijden!
Dus als er ergens op de wereld auto's rondrijden met standaard H.I.D. dan is het een kwestie van koplampglazen verwisselen.
Dit heb ik vandaag te horen gekregen van een politieagent bij mij op het werk. Vanaf juni 2009 word er streng op gecontroleerd.
Dit even ter info!
Erm...ik post alleen dit verhaal om die codes effe te vermelden die jij niet vermeldde in je post.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef Jim-E het volgende:
[..]
Erm.. dat vertelde ik je op 1 mei al.
Toen zei je dat het bullshit was
Niet eens 10.000Kquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Ga er zometeen bij een sjonnie inbouwen in zijn Golf IV.. Ik adviseerde hem Pilot 6000K, maar nee.. 8000K chineze Xenon is wat hij wou![]()
![]()
Dan ben je dus écht een eikel. Of je moet je lampen fatsoenlijk afgesteld hebben staan. Maar je gedachte slaat nergens op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:39 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk, zou niet meer zonder xenon willen. En wat betreft anderen, dat kan me aan mijn reet roesten. Met automatisch dimmende spiegels heb je nergens last van. En anders heb je gewoon het knopje. (y)
Ze moeten natuurlijk wel goed afgesteld staan. Ik ben trouwens geen eikel en mijn auto heeft gewoon origineel xenon.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ben je dus écht een eikel. Of je moet je lampen fatsoenlijk afgesteld hebben staan. Maar je gedachte slaat nergens op.
Ohh zeg dat dan meteen. Dan is er niks aan de hand. Petjes die met hun verkeerd afgestelde aftermarketsetjes rondrijden, daar hebben we het hier over.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel goed afgesteld staan. Ik ben trouwens geen eikel en mijn auto heeft gewoon origineel xenon.
Ik ben toendertijd toen ik mn xenon net er in had zitten, 3x terug geweest naar de dealer om hem af te stellen, Die sukkels hadden het niet goed gedaan. Gelukkig merktte ik dit zelf ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ohh zeg dat dan meteen. Dan is er niks aan de hand. Petjes die met hun verkeerd afgestelde aftermarketsetjes rondrijden, daar hebben we het hier over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |