Wat een vertrouwen in mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beller heeft een headset??? ik bedoel...WTF???!!?!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BELLLEEEEER
HEEFT
EEN
HEADSET!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even de krant bellen
En? Vandaag weer internet?quote:
Topquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop het! monteurs zouden tussen 8 en 10 komen dus ik ga zo ook maar opstaan
Mogguh WLquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen
zitten ?
[ afbeelding ]
Best wel hoor, je doorzettingsvermogen siert jequote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in mij
Mogguh iedereen, en Droxz vanavond kan ik wel gamen... ik was gisteren echt te gaar om na het sporten nog te gamen
Bitchquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best wel hoor, je doorzettingsvermogen siert je![]()
![]()
Mogguh Draakje!
Ja! m'n scheen jeuktequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:10 schreef kin238 het volgende:
Heeft iemand anders nog moeten krabben vandaag?
Jeweetsch!quote:
Noem me maar gewoon Sgele, jezus vind ik wel heel veel eerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:08 schreef kin238 het volgende:
Goedemorgen. Jezus het is weer vroeg, he?
weet ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon Sgele, jezus vind ik wel heel veel eer
je kan 'm wel snel gaan editen, maar er blijft toch bijdehand op gereageerd worden hoor
Maar het is idd koudquote:
quote:
quote:
Aaaightquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeweetsch!![]()
Alles goed aan die kant?
droogklootquote:
Nee, maar ik blij dat je het meldt, want nu heb ik ook geen zin meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight![]()
Ja super man, alleen nog duf
Ow... had ik al gemeld dat ik geen zin meer heb?
ik hoefde ook niet te krabben neequote:
Inderdation!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, maar ik blij dat je het meldt, want nu heb ik ook geen zin meer
Mja dit zijn eigenlijk geen tijden om te beginnen he
En daar zit je natuurlijk ontzettend meequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
ze zijn hier ook wel op de goede weg.. dit keer hebben ze iig geprobeerd me werk te verschaffen
alleen heeft outlook de bestanden die ze mee heeft gestuurd geblokkeerddus kan ik alsnog niets doen
![]()
Het is een gavequote:
Dan maar even krabben en lekker warm in de autoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoefde ook niet te krabben nee![]()
het was wel verdomd koud op de fiets met -1, dat wel...
nou ja, in feite had ik dus tot 8 uur in mn nest kunnen liggen, dus ja, érgens wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar zit je natuurlijk ontzettend mee
met de fiets is het 5 minuten fietsen, met de auto toch zeker 10 minuten 'file' en stoplichtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan maar even krabben en lekker warm in de auto
Ja ok, dan was ik ook blijven liggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, in feite had ik dus tot 8 uur in mn nest kunnen liggen, dus ja, érgens wel ja
Ja stel je voor dat je daar ook moeite voor moest doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig kost koffie halen hier minder moeite dan thuis
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:10 schreef kin238 het volgende:
Heeft iemand anders nog moeten krabben vandaag?
Brrr... moet meteen aan dat programma Deadliest Catch denkenquote:
Nog zo'n droogklootquote:
Ja inderdizzle!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Brrr... moet meteen aan dat programma Deadliest Catch denken
Vet programma is datquote:
Mogguhquote:
Guten Morgen du alleinquote:
Mogguh!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gute Smorgens allen
Gast! m'n koffie komt omhoogquote:
Nu al?quote:
4>?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag maar ff 2e hands gta ga aanschaffen
ik ben al sinds 6 uur wakker en zit al sinds half 8 op m`n werkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu al?
Toen ik nog rookte was ik volgens mij nog niet eens zo vroeg
Dude, ik las het kartverhaal deels in de trein vanmorgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is ook aangekomen met zere bovenbeen
Sgele, ik moest ook krabben
Hoe laat rook je de eerste?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben al sinds 6 uur wakker en zit al sinds half 8 op m`n werk
das best laat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben al sinds 6 uur wakker en zit al sinds half 8 op m`n werk
Nee 1quote:
Must have!!quote:
Nog niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude, ik las het kartverhaal deels in de trein vanmorgen.
Al nieuws over je collega's?
Mogguhquote:
Kut zegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nog niet.
Finale was echt een vlagfestijn.
Safety car gaat van de baan, gaan volgas eerste bocht gelijk gele vlag.
Gast voor me schoot in slip, ik knal er tegen aan en ook weer iemand op mij.
2 bochten verder: Geel ook weer 1 geslipt, toen de eerste rode. Vervolgens weer in 1 ronde tijd 3 gele vlaggen en toen weer rood.
Banden waren gewoon koud van die karts die we tijdens de finale hadden. Was neit mee te rijden.
Zelfs ik ben aantal keer in die 2 rondes tijd met een noodgang tegen de zijkant aangeknald omdat kart gewoon doorslipte
werk ze!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat ff wat werk verrichten
Daar maak ik me nu geen zorgen over. Hier op het werk weten ze ook wat er gister gebeurd is. Ze hebben al gezegd dat ik maar rustig moet doen vandaagquote:
Succes manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar maak ik me nu geen zorgen over. Hier op het werk weten ze ook wat er gister gebeurd is. Ze hebben al gezegd dat ik maar rustig moet doen vandaag
Hmm dat is wel minderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het wordt alleen niet meer herhaald op de zondagochtend
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
Welke klapjosti planned er een meeting om 9 uur![]()
uh huh.. maandagavond zit ik meestal wat anders te doen (studie ofzo) en zondagochtend zaten we het altijd te kijken tijdens ontbijtquote:
een Fok!meeting?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
Welke klapjosti planned er een meeting om 9 uur![]()
Ghehehequote:
Kom je ooit nog over dat verlies heen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh.. maandagavond zit ik meestal wat anders te doen (studie ofzo) en zondagochtend zaten we het altijd te kijken tijdens ontbijt![]()
![]()
maar nu niet meer
Nee, volgens mij zitten mijn collega's niet op Fokquote:
Strak schema?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk..nog 11 minuten dan begint het.. aaaaaaargh.. ik heb nu al geen zin meer..
Ik zal de Dela alvast even bellenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom je ooit nog over dat verlies heen?
Jullie beginnen altijd om 1 over 9?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk..nog 11 minuten dan begint het.. aaaaaaargh.. ik heb nu al geen zin meer..
quote:
nah, nu hebben ze op discovery op dat tijdstip Survivorman! Da's ook wel tofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom je ooit nog over dat verlies heen?
Schedule, he haz itquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jullie beginnen altijd om 1 over 9?
ja, dat denk jijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zitten mijn collega's niet op Fok
Dan zit je goed hier in het topicquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
Survivorman vind ik altijd zo typischquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, nu hebben ze op discovery op dat tijdstip Survivorman! Da's ook wel tof
en die meuk over die vechtsportersda's ook tof
maar niet zo tof als the Deadliest Catch![]()
Serieus weinig afleveringen ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Survivorman vind ik altijd zo typisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |