Daar maak ik me nu geen zorgen over. Hier op het werk weten ze ook wat er gister gebeurd is. Ze hebben al gezegd dat ik maar rustig moet doen vandaagquote:
Succes manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar maak ik me nu geen zorgen over. Hier op het werk weten ze ook wat er gister gebeurd is. Ze hebben al gezegd dat ik maar rustig moet doen vandaag
Hmm dat is wel minderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het wordt alleen niet meer herhaald op de zondagochtend
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
Welke klapjosti planned er een meeting om 9 uur![]()
uh huh.. maandagavond zit ik meestal wat anders te doen (studie ofzo) en zondagochtend zaten we het altijd te kijken tijdens ontbijtquote:
een Fok!meeting?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
Welke klapjosti planned er een meeting om 9 uur![]()
Ghehehequote:
Kom je ooit nog over dat verlies heen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh.. maandagavond zit ik meestal wat anders te doen (studie ofzo) en zondagochtend zaten we het altijd te kijken tijdens ontbijt![]()
![]()
maar nu niet meer
Nee, volgens mij zitten mijn collega's niet op Fokquote:
Strak schema?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk..nog 11 minuten dan begint het.. aaaaaaargh.. ik heb nu al geen zin meer..
Ik zal de Dela alvast even bellenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom je ooit nog over dat verlies heen?
Jullie beginnen altijd om 1 over 9?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk..nog 11 minuten dan begint het.. aaaaaaargh.. ik heb nu al geen zin meer..
quote:
nah, nu hebben ze op discovery op dat tijdstip Survivorman! Da's ook wel tofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom je ooit nog over dat verlies heen?
Schedule, he haz itquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jullie beginnen altijd om 1 over 9?
ja, dat denk jijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zitten mijn collega's niet op Fok
Dan zit je goed hier in het topicquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef Crazy-p het volgende:
Survivorman vind ik altijd zo typischquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, nu hebben ze op discovery op dat tijdstip Survivorman! Da's ook wel tof
en die meuk over die vechtsportersda's ook tof
maar niet zo tof als the Deadliest Catch![]()
Serieus weinig afleveringen ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Survivorman vind ik altijd zo typisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |