De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ja leuk allemaal, die mailtjes, maareh, wa denkte dur onderhand eens van? Neuken? Euh, ik bedoel Koffie?"
Nodeloze voorzichtigheid is niet aan mij besteed.
Nou!quote:
Ah dus jij bent diefoksterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja Bart! Doe dat nou eens. Afwachtende harry.
Was 't maar waar, dan was ik tenminste iemand.quote:
niggah timequote:
okee, we gaan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:25 schreef Copycat het volgende:
Er is binnenkort een groot old skool hiphop festival in Amsterdam. Met onder meer Mos Def.
Mos def dat ik daar heen wil.
Hiphopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, we gaan!
jammer bart, tuh laat
En denk je dan niet iets van; misschien heb ik iets verkeerds gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dieenefokster heb ik al een tijdje niet meer gezien/gehoord/geneukt. Ben benieuwd of ze nog leeft![]()
Nah, zal best wel.
alleen dat smerige roken en die kutpromotie van 'lucky-strike' hiero moet je is mee stoppen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
Doe jij niet aan aftersales?
Anyhood, I'm a gone-er. Richting huis via supermarkt en coffeeshop, voor zolang die nog bestaan.
Laterz!
ja, idd, maar als jij haar een keer in de polder in een greppel op d'r zij ziet liggen, gooi je maar wat snel je fietsie tegen de vlakte om er op te gaan liggen bewegenquote:
Dat lijkt me logisch, ik klaag toch ook niet over Moniquequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, idd, maar als jij haar een keer in de polder in een greppel op d'r zij ziet liggen, gooi je maar wat snel je fietsie tegen de vlakte om er op te gaan liggen bewegen
di 28/10 ADO Den Haag PSV 20.00quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
Wie voetbalt er vanavond?
keine anhung. eigenlijk nog nooit van ziggo gehoord voordat 't 'r hier in de sjet over ging..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh ik moet Radar nog terug kijken
Iets met Ziggo ofzo toch?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
w-j! Homie!
Dit blijft zo'n lekker nummer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Het boerenleven van Bartje!
De docusoap rond de 16-jarige boer Bartje.
Het boerenleven is tegenwoordig nauwelijks meer in trek. Voor dag en dauw op, lange werkdagen en bijna nooit op vakantie. Gelukkig denkt Bartje uit het Drentse Koekange daar heel anders over. Zijn droom is een schuur vol met schapen.
http://www.manbijthond.nl/raamwerk2/raamwerk.asp?raamwerkID=488
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
Er is nog veel meer!
Bid je wel voor bruine bonen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb vorige week het boek "Bartje zoekt het geluk" nog gekregen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |