Goed ideequote:
Bermuda driehoek.... is dat net zoiets als een Camel Toe?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Misschien kan hij het mysterie oplossen, en als ie toch bezig is kan ie misschien gelijk Cc ff zo voorlichten over de Bermuda driehoek dat haar meeldeet zo impressed is over haar Bermuda kennis dat ie haar er gelijk mee naartoe wil nemen
Nee hoor dear, ik gun je gewoon een leuke zwoele vakantiedate met een LD....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:06 schreef Copycat het volgende:
Je bent me echt liever kwijt dan rijk, hè Leandra?
Oh wacht....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bermuda driehoek.... is dat net zoiets als een Camel Toe?
quote:
Rebel.quote:
Hoe verrassend dat half Nederland voor zo'n hotelkoopje gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben tenminste niet de enige
http://www.telegraaf.nl/b(...)ruidvat__.html?p=1,1
Godsamme... wat genant. Rijen voor de deur, verpatsen op marktplaats. De Hollandse koopmansgeest hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben tenminste niet de enige
http://www.telegraaf.nl/b(...)ruidvat__.html?p=1,1
Ook leuk dat ze er nog 100.000 bij komen, dat lost de problemen echt opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe verrassend dat half Nederland voor zo'n hotelkoopje ging.
Behalve dan de mensen die écht bijna niets te verteren hebben, en dit als een mogelijkheid zagen om voor heel weinig geld een uitje te hebben. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat die rijen voor de deur vooral bestonden uit haaibaaien die uit waren op een koopje. Om dat dan trots op het eerstvolgende verjaarspartijtje te kunnen vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Behalve dan de mensen die écht bijna niets te verteren hebben, en dit als een mogelijkheid zagen om voor heel weinig geld een uitje te hebben. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat die rijen voor de deur vooral bestonden uit haaibaaien die uit waren op een koopje. Om dat dan trots op het eerstvolgende verjaarspartijtje te kunnen vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |